Muistinpa juuri että meillä on tässä kuussa..

Himpulat ja Vimpulat

Aktiivinen jäsen
25.05.2004
1 989
1
36
7-vuotis Hääpäivä! :o :heart: vähänkö nolottaa kun ihan olin unohtanut :ashamed:
Jotenkin musta tuntuu että mies on jotakin salassa minulta järjestänyt.. :)

Itse mietin miten muistaa, ei ole juuri rahaa ja ei pelkästä ostamisen-pakosta viitsi ostaa jotakin ihan turhaa.. Olisiko kahvimuki tekstillä kiva? kattelin tänään kaupassa sellasia esim: "Rakastan sinua" tai "Maailman Paras isi" :heart:

\
Alkuperäinen kirjoittaja 22.05.2007 klo 17:11 Kahden tytön äiti kirjoitti:
7-vuotis Hääpäivä! :o :heart: vähänkö nolottaa kun ihan olin unohtanut :ashamed:
Jotenkin musta tuntuu että mies on jotakin salassa minulta järjestänyt.. :)

Itse mietin miten muistaa, ei ole juuri rahaa ja ei pelkästä ostamisen-pakosta viitsi ostaa jotakin ihan turhaa.. Olisiko kahvimuki tekstillä kiva? kattelin tänään kaupassa sellasia esim: "Rakastan sinua" tai "Maailman Paras isi" :heart:

Juu tuo kahvikippo idea on muuten huippu, mutta laita mieluummin tekstiksi jotain persoonallisempaa..
Varsinkin tuo maailman paras isi on huono, kun eihän se sun isäs ole ja lahja on hääpäivälahja, eikä esim isänpäivälahja!!!

Muuten myynissä on sellaisiakin mukeja jotka on perusvalkoisia, sit voi ostaa vaikka sinooperista jonkun tussin, jolla voi piirtää astioihin!!!
Mun mies vois ainakin tykätä, jos sais jotain juuri hänelle tehtyä ja ajatuksen kans annettua lahjaksi :)

tämäpä sattui! meillä on TÄNÄÄN 8-VUOTIS HÄÄPÄIVÄ =)
siskolle just soitin ja puhelimesta huomasin että on 22 päivä,eli mejän hääpäivä... olimpa unohtaa =)
mies ei oo puhunu tänään mittää,ei varmasti ees muista. pittääpä yllättää jotenki se kuhan töistä tulee...
oisko ideoita????

\
Alkuperäinen kirjoittaja 22.05.2007 klo 17:21 vuke kirjoitti:
tämäpä sattui! meillä on TÄNÄÄN 8-VUOTIS HÄÄPÄIVÄ =)
siskolle just soitin ja puhelimesta huomasin että on 22 päivä,eli mejän hääpäivä... olimpa unohtaa =)
mies ei oo puhunu tänään mittää,ei varmasti ees muista. pittääpä yllättää jotenki se kuhan töistä tulee...
oisko ideoita????

huomasin vasta viestin..
Myöhästyneet Hääpäivä onnittelut Teille!!! :) :flower: :)
keksitkö mitään ylläriä? :wave:

\
Alkuperäinen kirjoittaja 23.05.2007 klo 16:51 koi-isä kirjoitti:
voin melkein luvata että tulen unohtamaan meidän hääpäivän... jos asiasta ei erikseen muistuteta.
Nolottaa jo etukäteen...

Mikäs siinä noloa on?

Meistä kumpiakaan ei ole (ainakaan vielä) kertaakaan muistanut.

\
Alkuperäinen kirjoittaja 23.05.2007 klo 16:54 Töllin Ruusa kirjoitti:
\
Alkuperäinen kirjoittaja 23.05.2007 klo 16:51 koi-isä kirjoitti:
voin melkein luvata että tulen unohtamaan meidän hääpäivän... jos asiasta ei erikseen muistuteta.
Nolottaa jo etukäteen...

Mikäs siinä noloa on?

Meistä kumpiakaan ei ole (ainakaan vielä) kertaakaan muistanut.

Meilläkää mies oo muistanu kertaaikaa ja tuskinpa sitä on asia hirveesti hävettäny. Itekin aloin "unohtelemaan" aikani tuota kateltua :headwall:

Yhteistyössä