Muistiko teidän miehet teitä jotenkin naistenpäivänä?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Vaimo86
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

Vaimo86

Vieras
Minulla on pieni pettymys tällä hetkellä. Mies tuli äsken töistä. Kysyi vain, olenko syönyt ja alkoi lämmittää eilen valmistamaani keittoa. Ei toivottanut hyvää naistenpäivää, ei kukkia tai suklaata, ei pusua, ei halia, ei mitään :(

Miten teillä? Tuleeko miehen muistaa tärkeitä naisiaan naistenpäivänä? Minun mieheni yleensä ainakin toivottanut edes hyvää naistenpäivää. Toisinaan on ostanut jonkun pienen kukkajutunkin, tulilatvan tmv.

Mun mielestä ei kyllä tarvi muistaa, jos muulloin sit muistaa. Eikä tarvi lahjoja ostella yms.. Mut tottakai se on kiva, jos niin tekee. Ja tänävuonna potti osu muhun :D:D:D EI KOSKAAN AIEMMIN OLE MITENKÄ HUOMIOINUT NAISTENPÄIVÄNÄ ni tänäänpä toikin lahjapussukan, jossa oli kaikennäköstä suklaata ja kukkia ja tavaroita ja sit oli vielä kortti, jonka sisälle oli jemmattu sata euroa rahaa :) ! Olin siis T O D E L L A yllättynyt!!

Kuus vuotta oltu yhdessä, joista neljä naimisissa ja tää oli TOINEN kerta kun sain kukkia!

Ei muistanut enkä edes viitsinyt loukkaantua moisesta.Mutta 14 vuotias esikoiseni muisti viesitillä.Se jos jokin tuntui äidistä hyvältä.
Kyseessä siis poika joka äitiään muisti.

No en tiedä vielä ku ei oo tullu kotiin. Mutta meni hakemaan lapset tarhasta ja niiden kanssa kauppaan et ehkä jotain ois ilmassa.

Yleensä muistaa vaihtelevasti..

lue Venakon ketju,sieltä löytyy jos jonkin näköistä vastausta :whistle: ja ei,mieheni ei muistanut tänään,meillä ei muisteta toisia kuin jouluna ja syntymäpäivinä..toiselle voi osoittaa huomoita ja hellyyttä jokaisena päivänä ilman erikseen kalenteriin merkittyä päivää..

Me ollaan miehen kanssa molemmat aika kyynisiä naistenpäivän ynnä muiden päivien suhteen (pl joulut ja synttärit).

Meseteltiin päivällä ja mies totesi, että haluaa tuoda mulle kukkia tai muuta yllätystä jonain tavallisena, satunnaisena päivänä, ei minään pakkolahjomispäivänä. On sitten oikeasti yllättävää ja mukavaa, eikä mikään lahjo tai kestä murjotus -juttu.

ei tietenkään, ei meillä ole ollut tapana tämmösiä hömppäjuttuja muutenkaan viettää. Äitien- ja isänpäiväkin vain siksi, että lapset tekee hoidossa/koulussa kortin.

Ei muuten vietetä hääpäivää, kihlajaispäivää, ekojen treffien eikä ensimmäisen sähköpostin muistopäivääkään.

Vaikka olemme ateisteja, niin joulua kyllä vietetään ja ostetaan lahjoja ihan sikana. Siksi kun se on kivaa.

Ei muistanu, eikä mua haittaa yhtään. Ihan turha juhlapäivä, joka vain muistuttaa naisen asemasta.. Ei miehille edes tämmöstä omaa päivää ole. Yliarvostettu tämäkin.

Yhteistyössä