Muistatteko vielä kuinka 1980-luvun lopulla ja 1990-luvun alussa aikuisten toppahaalarit olivat muotia

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Mummomainen
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

Mummomainen

Aktiivinen jäsen
24.01.2010
4 653
2
36
ja olivat usein vieläpä neon-värisiä. :)

Siis ihan kaupunkikäytössä olivat muotia, eivät olleet mitään laskettelu- tai urheiluhaalareita. Ihmiset käveli niillä kaupungilla, kävivät kaupoissa. :)

Muistaako kukaan ja onko täällä kenties ketään, joka olisi tuollaista käyttänyt? =)

täällä! Mulla oli valkoinen, ehkä jopa vielä järjettömämpi väri kuin mikään neon.

Ja muutenkin täysin järjetön vaatekappale. Pilkkihaalari siis on järkevä vaatekappale, mutta ne ...

Täällä! "vilkuttaa"!!! Olin tsupparina (siis lähettinä, selvennys nykynuorille, hih) n.1985-1988, ja äitikultani niin oli huolissaan tyttärensä pärjäämisestä, että osti mulle silloin TOSI kalliin Torstain haalarin, joka maksoi yli 800 markkaa!! Haalari oli todella tyylikäs, sellainen lasketteluunkin sopiva ja väriltään vaaleahko aprikoosi(ei neon!), ja nolona tunnustan, että se on mulla vieläkin ullakolla tallessa!!!!

No olen ollut teini sillon ja ei mulla ollut kuin laskettelukäytössä haalari, takki oli kun kylällä painettiin menemään. Äitini piti kyllä kauppareissuillakin haalaria.

Yhteistyössä