Muistatteko kun kirjoitin, että mies tankkaa työnantajan piikkiin - eipä tankkaakaan, vaan minun piikkiini!!!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja ---
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
?

---

Vieras
Mies kävi tankkaamassa autoni ja ei tiennyt, että olen jo ulkona - kantoi kanistereita autosta toiseen.

Läppäsi takakontin nopeasti kiinni, mutta pyysin nähdä mitä siellä on...

Tankkasi siis kortillani.

Mies tienaa kaksi kertaa enemmän kuin minä ja on sairastunut nuukuudesta :( meillä on omat rahat molemmilla...

En tiedä mitä ajatella, en oikeasti - mietin, että jos yhdessä asiassa pystyy epärehellisyyteen niin pystyy varmaan toisessakin :(

[QUOTE="Anne";23165849]Miksi et itse tankkaa autoasi jos sillä ajatkin?[/QUOTE]

No, voin kai tankatakin, olen vähän laiska tankkaamaan, mutta se taitaa tulla halvemmaksi.

[QUOTE="vieras";23165856]Muistan kyllä. :D

Voi helkutti, ei voi muuta sanoa. Miehesi pihiys ei kuulosta enää lainkaan normaalilta. Törkeä ukko.[/QUOTE]

Samaa mieltä.

[QUOTE="vieras";23165873]Tuo ei mielestäni ole enää piheyttä vaan varastamista, jos teillä kerran on omat rahat.[/QUOTE]

Kyllähän asian noinkin voi nähdä - on täysin omat rahat.

No, voin kai tankatakin, olen vähän laiska tankkaamaan, mutta se taitaa tulla halvemmaksi.

Tankkaa its eautosi, tai ole valmis siihen että tankkaaja ottaa autosi tankkaamisesta vähän palkkaa itselleen. Etkö ole lainkaan tajunnut, että bensalaskusi on vähän iso??

Älä anna mitään maksu kortteja toisille, käytä niitä aina vain itse.

Ei tuo kyllä sen paremmalta kuulosta kuin se edellinenkään ketju, jossa epäilit työnantajalta varastamisesta :(

Törkeää. Kyllä meilläkin välillä tankkaillaan kuka kenenkin autoa, mutta aina luvan kanssa, jos se bensa on menossa omaan autoon ja kaveri maksaa sen.

Ei auta kuin itse reipastua ja ruveta tankkaan sitä omaa autoa, itse en kyllä kehtais pyytää miestäni tankkaamaan autoani...

Me asutaan täällä korven keskellä, ja harvoin viitsitään lämmittää erikseen kahta autoa. Pari viikkoa sitten kävin autollani kaverin luona aamupäivästä, vieläkin keskemmällä korpea. Mies lähti iltapäivästä kauppaan ja otti luonnollisesti minun autoni, se kun oli jo valmiiksi lämmin. Ei mun ollut yhtään vaikea kehdata lykätä sille viisikymppiä kouraan ja pyytää tankaamaan melkein rutikuiva tankki, kun kerran bensa-asema on kaupan pihassa.

[QUOTE="vieras";23165873]Tuo ei mielestäni ole enää piheyttä vaan varastamista, jos teillä kerran on omat rahat.[/QUOTE]

Vähän samaa mieltä, että tuo ei ole enää pelkkää piheyttä kun pitää toisilta pihistää. Jotenkin vielä ymmärrän, että työnantajalta ottaa irti kaiken minkä saa (väärin sekin), mutta että omalta puolisoltaan... ei ei ei.

Yhteistyössä