Muistatko minua?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Päivi.
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
P

Päivi.

Vieras
Olen -65 vuonna syntynyt. Lapsuuteni/nuoruuteni viettänyt Lieksassa. 16-vuotiaana muutin Joensuuhun asumaan omilleni ja opiskelemaan ravintola-alaa. Samana vuonna tulin raskaaksi sillon 4v vanhemmalle miehelleni ja synnytin 17-vuotiaana poika lapsen jolloin muutimme myös avoliittoon. Lapsen syntymän jälkeen mulla jäi myös tarjoilijan opinnot kesken. 20-vuotiaana laitoin poikamme päiväkotiin ja palasin itse opiskelemaan ravintola-alaa loppuun. 22-vuotiaana erosin silloisesta miehestäni ja 5-vuotias poikamme jäi asumaan minun luokseni. 23-vuotiaana tapasin nykyisen mieheni ja saimme jo 25-vuotiaana ensimmäisen yhteisen lapsemme, joka oli jälleen poika. 26-vuotiaina rupesimme rakentamaan omakotitaloa Leppävirralle kun lapseni olivat 9 ja 1v. Talomme valmistui seuraavana vuonna johon minä ja mies muutettiin sitten 27v ja lapsemme oli tällöin 10 ja 2v. 29-vuotiaana aloin odottamaan sitten 3 lastamme, hänet kun sain 30-vuotiaana, hän oli tyttö. Ja neljättä, aloin odottamaan vielä 31-vuotiaana ja sain hänet 32-vuotiaana ja hän oli taas poika, sen jälkeen en ole enää lapsia saanut ja nuorinkin mun lapsista jo ensivuonna täys-ikäinen! 36-vuotiaana menin myös 17.7.2001 naimisiin. Ja nykyisin työskentelen Varkaudessa, edelleen tarjoilijan duunissa. :)

Olisi mukava löytää lapsuuden tuttuja tätä kautta jos heitä on löytyäkseen! Laita ihmeessä viestiä jos kuulostin tutulta. Ja nimimerkkini on oikea nimeni.

Saa tulla muutenkin täällä juttelemaan ja kyselemään jotain jos haluaa. :) tylsää on.

Yhteistyössä