vieras
vetää Jumalaa jne mukaan. "Se oli Jumalan tahto"
Kyllä se ihan ihmisen itsensä tahto oli, kun jätti rokotteen ottamatta.
mutta tiedänpä silloin, että olen tehnyt kaikkeni ja ettei syy ollut minussa.Alkuperäinen kirjoittaja keppälerttu:samat sanat sit niillekkin jotka ottaa rokotteen ja siitä tulee seurauksia..
mä kuulun molempiin tai en kumpaankaan ryhmään kun 1/3 lapsesta ottaa rokotteen
Eli väität että monet ihmiset on heti piikin oton jälkeen kuolleet sattumalta? Ja kun ilmeisesti olet asiaan perehtynyt, miksi THL ei julkaise tutkimusta, joka osoittaisi rokotteen turvalliseksi?Alkuperäinen kirjoittaja pirkka:Ei siihen piikkiin kuole!! Voi olla ettei rokotus estä tautia jolloin siihen tautiin voi taas kuolla. Mutta paljon pienempi mahdollisuus on saada tauti jos rokotteen ottaa. Mutta rokotteeseen ei kuole. Ja ne jotka muuta väittää, niillä ei ole minkäänlaista oikeaa tietoa asiasta ja haluavat vaan lietsoa paniikkia yhteiskunnassa.
No Ruotsissa viisi.Alkuperäinen kirjoittaja milli:No joopa joo, montako on kuollut rokotteeseen? Älkää nyt sekoilko.
No epidemia vielä pahentuu n.3vko, ja rupeaa vähenemään vasta uuden vuoden puolella. Kertoo asiantuntijat. Eli pakko on JOILLEKIN se rokotteekin kerkiä.Alkuperäinen kirjoittaja Niih:No rokote vai sairaus?
Kahdesta pahasta pitää valita toinen. Vaikea valinta.
Ja esim. meilläkin rokotetaan 1.12 täällä ja jos siitä pitää sitten odotella pari viikkoa et vasta-aineet kehittyy niin luulempa, että eipä se enää sillon auta. Muutamissa viikoissa tää epidemia on ohi.
jep, ja jos piikkiä ei ois otettu ois kuollu monta kertaa useampi. Toinen kysymys sun pitää kysyä THL:ltä.Alkuperäinen kirjoittaja ---:Eli väität että monet ihmiset on heti piikin oton jälkeen kuolleet sattumalta? Ja kun ilmeisesti olet asiaan perehtynyt, miksi THL ei julkaise tutkimusta, joka osoittaisi rokotteen turvalliseksi?Alkuperäinen kirjoittaja pirkka:Ei siihen piikkiin kuole!! Voi olla ettei rokotus estä tautia jolloin siihen tautiin voi taas kuolla. Mutta paljon pienempi mahdollisuus on saada tauti jos rokotteen ottaa. Mutta rokotteeseen ei kuole. Ja ne jotka muuta väittää, niillä ei ole minkäänlaista oikeaa tietoa asiasta ja haluavat vaan lietsoa paniikkia yhteiskunnassa.
Ja Ukrainassa oli ainakin yksi tapaus. Norjassa yksi.Alkuperäinen kirjoittaja vieras:No Ruotsissa viisi.Alkuperäinen kirjoittaja milli:No joopa joo, montako on kuollut rokotteeseen? Älkää nyt sekoilko.
mä olen ajatellut ton asian niin, et ne kenelle tuo virus on hengenvaarallinen, ovat myös alttiimpia saamaan siitä rokotteesta vakavampia seurauksia.Joten teki kummin päin tahansa, riski on olemassa.Alkuperäinen kirjoittaja ap:mutta tiedänpä silloin, että olen tehnyt kaikkeni ja ettei syy ollut minussa.Alkuperäinen kirjoittaja keppälerttu:samat sanat sit niillekkin jotka ottaa rokotteen ja siitä tulee seurauksia..
mä kuulun molempiin tai en kumpaankaan ryhmään kun 1/3 lapsesta ottaa rokotteen
ja montako itse tautiin?? lopettakaa jo tuo rokote rähjäys. Se riski otetaan tietoisesti otti rokotteen tai ei.Alkuperäinen kirjoittaja vieras:No Ruotsissa viisi.Alkuperäinen kirjoittaja milli:No joopa joo, montako on kuollut rokotteeseen? Älkää nyt sekoilko.
niinpä. Jumala on antanut ihmiselle järjen jota käyttää ja viisauden jolla luovia elämää helpommaksi ja keksiä ratkaisuja pulmiin kuten sairauksiin, miksi siis mennä vaikeimman kautta?Alkuperäinen kirjoittaja vieras:vetää Jumalaa jne mukaan. "Se oli Jumalan tahto"