Muistakaa huolehtia, että miehenne on käynyt pissalla, syönyt, juonut ja tyytyväinen

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja tike
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

tike

Aktiivinen jäsen
28.09.2004
4 722
0
36
Ennenkuin edes ajattelette lähteä alemyynteihin TAI ollenkaan ihmisten ilmoille.

Ja pisteenä iin päälle, ruokakauppaan kahden vaatekaupan jälkeen...huokaus huokaus.

Niin syötäskö me niitä tortilloja uutena vuotena?
-murahdus

Niin pitäskö sitä ranskankermaa ostaa, jos kerran syödään?
-no tullaan huomenna kauppaan ja ostetaan sitten sitä.

Ööö. Vieläkin vähän tuo lokiikka mulla pimennossa? :attn:

No ihan ymmärrettäväähän tuo on,ei muakaan kiinnostaisi montaa tuntia kierrellä mukana ostamassa jotain auton osia tai työkaluja.
Miksi ihmeessä se mies pitää sinne vaateostoksille ottaa mukaan?

Ehdotinkin, että jää kotiin, niin eikun hän välttämättä halusi lähteä mukaan.
Ja koitin sanoa, että hei säkin tarviit takin, olisiko täällä mieluisia. Murahteli ja korahteli penkiltä ovensuusta, etti täällä ole hyviä eikä kivoja.

Tänään tuli iltapäivällä töistä, otti esikoisen mukaan ja lähti top sporttiin vaateostoksille. Sinne, jossa me eilen oltiin. Ööööö...

Mutta ihan sama, minä sain mieleiseni takin ja vahingosta viisastuneena ei mennä enää yhtäaikaa vaatekauppaan. Eikä kyllä ruokakauppaankaan....kun ensin siellä kaupassa käydään tyhjän kärryn kanssa ajelemassa, katsomassa kermat ja jauhelihat ja tullaan "sitten huomenna" ostamaan ne.

Alkuperäinen kirjoittaja eiymmärrä;22770055:
No ihan ymmärrettäväähän tuo on,ei muakaan kiinnostaisi montaa tuntia kierrellä mukana ostamassa jotain auton osia tai työkaluja.
Miksi ihmeessä se mies pitää sinne vaateostoksille ottaa mukaan?

Nii-in, äläpä muuta sano :saint: Meidän monta tuntia käsitti klo 18.15 kotoa lähtö, auto parkkihalliin ja top sportista takki ja kengät (ja murahtelua) ja stadiumin läpijuoksu, klo 18.45 cittariin katselemaan kermoja ja klo 19.15 oltiin kotona. Ja olen ollut mukana biltemassa monta kertaa. Murahtelematta.

Pitääkö se mies sinne mukaan ottaa?

En mä niin mielellään ota mutta aika usein mennään molemmat yhdessä kauppakeskukseen hoitamaan muitakin asioita ja tulee siinä sitten niitä vaatekauppoja samalla kierrettyä. Yleensä tehdään niin että mies kiertää omia kauppoja ja mä omia... ongelma on vaan siinä että mies kiertää ne sata kertaa nopeammin kuin minä. :xmas:

Jos mun pitää välttämättä mennä alennusmyynteihin. Jota kyllä kartan viimeiseen saakka. Niin mies jää kotiin. Enkä ota edes ketään kaveria tai muutakaan ihmistä mukaan. Koska kun yksin menee niin saa olla just niin vähän aikaa tai niin kauan kuin tahtoo.

Oon pari kertaa erehtynyt siskoni mukaan ostoksille. Ei tosin ollu alennusmyynnit. Mulla alkoi jo tunnin sisällä verenpaine nousta. Ei hemmetti.. jokaista vaatetta vähän hipelöidään, ihan vähän niinkuin hipaistaan. Pää oli kipeä ja se riitti mulle!

Mä olen kyllä joskus itse ihan samanlainen kaupassa,jos ahdistaa ja haluan pois.
Monesti tullut vaan niin kova ahdistus etten jaksa miettiä mitä pitäisi ostaa,haluan vaan pois ja ajattelen että no aivan sama sen voi ostaa vaikka huomenna.
Jospa miehelläskin ois vaan alkanut ahdistaa? :)

Yhteistyössä