Alkoi meneen olo taas niin mahdottomaksi että kävin tänään lääkärissä ja mulla on korvatulehdus ja lisäksi tärykalvossa jotain arpea (joka johtunee siitä että mua kai pisti reilu kk sitten hyttynen korvaan, fiksuna en mennyt lääkäriin vaikka korva oli kolmisen viikkoa ihan törkeen kipeä... Entisenä korvakierrelapsena mua inhottaa ihan kamalasti kun sillä lampulla katsotaan korvaan ja koitan aina vältellä viimeiseen asti)
Nyt sain viikon antibioottikuurin, pitäkää peukkuja että tää kauhee olo on johtunut vaan tosta ja saan itseni kuntoon!
Ja mitä tästä opimme? Kandee mennä lääkäriin jos on korva kipeä
(Ainiin, mun verenpaineet oli 90/60, millä hemmetillä mä saan ne ylemmäs kun senkin takia pyörryttää?!? Salmiakki tökkii vastaan kun oon sitä niin paljon syönyt viime päivinä)
Nyt sain viikon antibioottikuurin, pitäkää peukkuja että tää kauhee olo on johtunut vaan tosta ja saan itseni kuntoon!
Ja mitä tästä opimme? Kandee mennä lääkäriin jos on korva kipeä
(Ainiin, mun verenpaineet oli 90/60, millä hemmetillä mä saan ne ylemmäs kun senkin takia pyörryttää?!? Salmiakki tökkii vastaan kun oon sitä niin paljon syönyt viime päivinä)