Muistaako teidän miehet mitä ootte sille puhunu?

vieras
Ei. Eikä muista myöskään mitä on itse sanonut vaikka ihan hetki sitten. Horisee ihan omiaan ja kun kysyn hetken päästä, väittää ettei ole moisia puhunut. Tietääkseni ihan "terve", lienee siis joku tyyppivika.

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Ei. Eikä muista myöskään mitä on itse sanonut vaikka ihan hetki sitten. Horisee ihan omiaan ja kun kysyn hetken päästä, väittää ettei ole moisia puhunut. Tietääkseni ihan "terve", lienee siis joku tyyppivika.
Tietääksesi ihan "terve" :D
Kiitos nauruista :whistle: vähän väsy :ashamed:

Keittiönoita
Miehet - kuten naisetkin - muistavat yleensä vain ne asiat, jotka haluavat muistaa. Miehet usein eivät halua muistaa mitään, kun taas naiset haluavat muistaa ainakin kaiken sen, mistä on vähänkin syytä loukkaantua.

Minä muistan jokaisen keskustelun minkä olen käynyt, mies ei muista juuri mitään :whistle: Ei ole yhtään raivostuttava piirre |O Mutta ei sillä, miehenkin mielestä se on raivostuttavaa että minä muistan kaiken, ei voi koskaan väännellä totuutta :D

Ei todellakaan muista.Se on ärsyttävää. Jos se esim. on koneella tai katsoo telkkarista jotain mielenkiintoista, niin sille on silloin aivan turha kertoa mitään tärkeetä, tai edes vähemmän tärkeetä.

Alkuperäinen kirjoittaja Keittiönoita:
Miehet - kuten naisetkin - muistavat yleensä vain ne asiat, jotka haluavat muistaa. Miehet usein eivät halua muistaa mitään, kun taas naiset haluavat muistaa ainakin kaiken sen, mistä on vähänkin syytä loukkaantua.
Musta oli hassua, kun mies muisti yhden tosi vanhan jutun: me kahdestaan aamu-usvassa kävelemässä pellolla, lehmätkin nukkuivat vielä. :D :heart: (se oli silloin ennen lapsilaumaa)

Yhteistyössä