muistaako kukaan tätä tv-sarjaa?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja hanna
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Oliko Heartmix, joka kertoi niistä tytöistä, jotka muutti Amerikkaan ja sarjaa kuvattiin siellä. Oli sellainen tosi-TV:n esi-isä.

itse muistan,en nimeä,mikähän se oli..muttei mitään amerikka juttua...

Muistelet Kolmoskanavalla syksyllä 1987 esitettyä sarjaa nimeltä Kasvu. Se kertoi mainoslauseensakin mukaan "kiltin perhetytön muuttumisesta kovaksi punkkariksi". Sarjan ohjasi Tapio Suominen, ja se perustui Suomisen ja sarjan tuottajan Asko Apajalahden käsikirjoitukseen. Pääosaa esitti nuori Hanna Apajalahti, tuottajan tytär.
12-osainen sarja erottui kirkkaasti Kolmoskanavan ohjelmistossa, sillä tuoreella kanavalla ei esitetty juuri mitään muuta kotimaista draamaa.
Kasvu on uusittu MTV3:ssa vuonna 1996.

Alkuperäinen kirjoittaja ohis:
Muistelet Kolmoskanavalla syksyllä 1987 esitettyä sarjaa nimeltä Kasvu. Se kertoi mainoslauseensakin mukaan "kiltin perhetytön muuttumisesta kovaksi punkkariksi". Sarjan ohjasi Tapio Suominen, ja se perustui Suomisen ja sarjan tuottajan Asko Apajalahden käsikirjoitukseen. Pääosaa esitti nuori Hanna Apajalahti, tuottajan tytär.
12-osainen sarja erottui kirkkaasti Kolmoskanavan ohjelmistossa, sillä tuoreella kanavalla ei esitetty juuri mitään muuta kotimaista draamaa.
Kasvu on uusittu MTV3:ssa vuonna 1996.

voisko sitä pyytää uudelleen esitettäväksi?

Alkuperäinen kirjoittaja hanna:
siinä oli niitä punkkareita ja sitä näytettiin muistaakseni ykköseltä tai kakkoselta. muuta en muista. mutta mikä sarja tuo on? :o

Kyllä muistan kun itse näyttelin sarjassa omalla nimelläni..olen kauhulla odottanut sen uusintaa..sarjan nimi oli KASVU..t. Lare

Yhteistyössä