muistaako kukaan mikä oli sen tod huonon suomalaisen tv-sarjan nimi ,

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja endie
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

endie

Aktiivinen jäsen
07.05.2007
14 918
6
36
jossa näytteli muistaakseni tää lenni-kalle taipaleen nykyinen vaimo - maria jotakin- ja oliko satu lappikin siinä ( = 90-luvun marika f ) .. oli kuvattu jossain ulkomailla ja kamera heilui aina hirveesti jne..
Häiritsee, mikähän sen nimi oli :snotty:

mikä oli se suomalainen sarja, jossa oli joku ruoka-paikka TMS. ja semmoinen on jäänyt mieleen vain kun siellä oli sellainen ISO lihamylly ja siihen lihamyllyyn laitettiin yksi mies ja siitä paistettiin pihvejä. Tän mä olen nähnyt vissiin joskus lapsena, ei ole ohjelmasta muita muistikuvia.

Alkuperäinen kirjoittaja mikäs tää sarja!:
mikä oli se suomalainen sarja, jossa oli joku ruoka-paikka TMS. ja semmoinen on jäänyt mieleen vain kun siellä oli sellainen ISO lihamylly ja siihen lihamyllyyn laitettiin yksi mies ja siitä paistettiin pihvejä. Tän mä olen nähnyt vissiin joskus lapsena, ei ole ohjelmasta muita muistikuvia.

Milk shake tai joku vastaava.

Alkuperäinen kirjoittaja mikäs tää sarja!:

milkshake ? siinä oli se mustatukkainen laiha eukko, jolla roikkui joku hammas kaulassa...

Yhteistyössä