Muistaako joku tätä Stadin baaria/yökerhoa?

  • Viestiketjun aloittaja Bailuhile-77
  • Ensimmäinen viesti
KissaX
Hesan yöelämässä tuli käytyä paljon 1986-2016...

80-luvulla ja 90-luvun alkua Arkadia, KY, Robert, Botta, Hesari, Cafe Adlon, Happy Days, Alibi, Friday, Hot Apple (Tullinpuomissa 9 tai 10 kerrokseen, näkymät yli Helsingin)
90-luvulla Page, Par4, Kymppi, Fennia, Hesperia, Baker's, Happy Days / Teatteri, Sokoksen paikka alakerrassa (en muista nimeä)
2000-luvulla Rymy-Eetu, Raffaellon terassi, Virgin Oil, Vltava, Zetor...

Ja paljon muita...
 
vierailija
Hesan yöelämässä tuli käytyä paljon 1986-2016...

80-luvulla ja 90-luvun alkua Arkadia, KY, Robert, Botta, Hesari, Cafe Adlon, Happy Days, Alibi, Friday, Hot Apple (Tullinpuomissa 9 tai 10 kerrokseen, näkymät yli Helsingin)
90-luvulla Page, Par4, Kymppi, Fennia, Hesperia, Baker's, Happy Days / Teatteri, Sokoksen paikka alakerrassa (en muista nimeä)
2000-luvulla Rymy-Eetu, Raffaellon terassi, Virgin Oil, Vltava, Zetor...

Ja paljon muita...
Hmmm... samoissa paikoissa.. ja nyt kun katsoo tuota listaa niin aika paljon on tullut käytyä ilm. ulkona.

Unohdit Kallen? Poppamies/poppis, Sir Eino.. Prunni.. Zedun Onneloissa.

Minulle on tuttuja mm
KY (en oikein tykännyt) Robert, Botta, Manala, Friday oli yksi lempipaikoista.
Kymppi, Fennia, Hesperia, Baker's, Happy Days / Teatteri, jossa kävin melko usein.
Sokoksen paikka alakerrassa,, oliko se Aladdin? ehkei kuitenkaan, koska mielestäni oli hieman eri paikassa.
Raffaellon terassi jossa tuli käytyä/ehkä vieläkin, Virgin Oil, Vltava jossa tulee käytyä itse asiassa eniten näistä paikoista, koska on tuota ikää jo tullut sen verran. Zetor. Gaselli. Praha.
 
vierailija
Hmmm... samoissa paikoissa.. ja nyt kun katsoo tuota listaa niin aika paljon on tullut käytyä ilm. ulkona.

Unohdit Kallen? Poppamies/poppis, Sir Eino.. Prunni.. Zedun Onneloissa.

Minulle on tuttuja mm
KY (en oikein tykännyt) Robert, Botta, Manala, Friday oli yksi lempipaikoista.
Kymppi, Fennia, Hesperia, Baker's, Happy Days / Teatteri, jossa kävin melko usein.
Sokoksen paikka alakerrassa,, oliko se Aladdin? ehkei kuitenkaan, koska mielestäni oli hieman eri paikassa.
Raffaellon terassi jossa tuli käytyä/ehkä vieläkin, Virgin Oil, Vltava jossa tulee käytyä itse asiassa eniten näistä paikoista, koska on tuota ikää jo tullut sen verran. Zetor. Gaselli. Praha.

Hamlet unohtui..
Köning.. Siellä oli Ilkka Kanerva humalassa useamman kerran ja Hjallis oli nosteessa Pressan yökerhossa.
 
vierailija
Muistaako kukaan kun helsingissä oli niitä alle 18v:lle tarkoitettuja discoja? Siis periaatteessa noiden yökerhojen/baarien tyylisiä, mutta siellä ei vaan tarjoiltu alkoholia (muistaakseni) ja ikäraja taisi olla 16v? Marilyn oli vissiin yhden nimi.
Bygga ja Kultsa oli semmosia, kävin koulun jälkeen ekstraamassa mäkkärissä ja sieltä äkkiä pesun kautta diseen kun oli treffit.... Mutta mullapa oli siksi hiukan rahaa ja määrätty staili jo tuolloin ja ero alkoi syntymään niihin jotka eivät missään käyneet... ikää oli jotain 16 tyyliin silloin kasarilla.
 
vierailija
Huikea ketju. Pakko lukee alusta kokonaan. Muistellaanpas lisää näitä kasarin ja ysärin paikkoja.

Ite pyörin paljon myös Tikkurilassa 18-19-vuotiaana: Pinkku, Porkku mitä näitä oli...
 
vierailija
Muistaako kukaan kun helsingissä oli niitä alle 18v:lle tarkoitettuja discoja? Siis periaatteessa noiden yökerhojen/baarien tyylisiä, mutta siellä ei vaan tarjoiltu alkoholia (muistaakseni) ja ikäraja taisi olla 16v? Marilyn oli vissiin yhden nimi.
Luola disko Lintsillä ja sitten oli Kalankadulla lähempänä toria toinen ja kultsa eli kulttuuritalo Sturenkadulla.
 
vierailija
Muistaako joku Riverboatia Ruoholahdenkatu nelosessa, mainio musiikki joka tosin soi melkoisilla volyymeilla? Milloin mahtoi sulkea ovensa, Kantakrouvi oli siinä myöhemmin ja sekin lakannut jo 2-3 v sitten
Muistan, sisustettu laivan malliin ja karseen jyrkät kierreportaat alakerran vessoihin. Sitten oli Kasarminkadulla Kantina West jossa piti näyttäytyä
 
vierailija
Muistan, sisustettu laivan malliin ja karseen jyrkät kierreportaat alakerran vessoihin. Sitten oli Kasarminkadulla Kantina West jossa piti näyttäytyä
Riverboat oli joskus kasarilla. Sitä ennen tuolla oli jotain muita baareja, jazz-klubikin tai vastaava. Sitten Riverboatin jälkeen 90-luvun alussa oli 1-2 vuotta HORROR-klubi... Sitten siihen tuli takas Kantakrouvi tai Kantis. Siellä soitettiin vähän raskaampaa musaa...

Ite tuli tuolla joskus otettua pohjia. Joskus tuli toki löydettyä seuraa jo sieltä. Tie vei sitten jonkun kämpille taikka yökerhoon...
 
vierailija
Muistan ton Central 2000. Olin siellä kavereiden kanssa ja porukassa oli myös miehiä. Yks näistä miehistä oli melkoisen ihastunut minuun. Itse tykkäsin tyypistä, mutta se ryyppäsi liikaa ja oli muutenkin aika tuuliajolla elämässään.

Tuolloin olin kuitenkin ite aikamoisessa humalassa ja jotenkin tietäähän sen... Muistan aina, että lähdin ehostatumaan vessaan ja päätin sitten että sinä iltana tanssin kyseisen miehen tahtiin.

Nokun tulin takas pöytään, se oli napannut jostain jonkun neitokaisen. Ja eipä sit huomannukkaan enää mua. No sitten menin tanssimaan. Kaverit sitten sanoi, että yksi vessa on koko ajan lukittu. No sitten selvis, että tää mies oli harrastanut tän naikkosen kanssa seksiä siellä.

Jäänyt vaan mieleen jotenkin...
 
vierailija
Anna ja Erik ( Annakadun ja Eerikinkadun kulmassa) Hyvä mesta. Josafat. Rocktails ( Black Mike). Paikka oli Disco Mobile 1978-1994. Rose Room Asemaa vastapäätä. Arkadia. Kytis. Pönttö. Laguna. Ruiskumestari. White Lady. Neckar.
Rose Room oli oma ykkösmesta, hyvänä kakkosena Fino's. Joskus tuli käytyä Anna & Erik:issä. Arki-iltojen kaliat tuli otettua Orfeuksessa tai Holvarissa.
 
vierailija
Anna ja Erik ( Annakadun ja Eerikinkadun kulmassa) Hyvä mesta. Josafat. Rocktails ( Black Mike). Paikka oli Disco Mobile 1978-1994. Rose Room Asemaa vastapäätä. Arkadia. Kytis. Pönttö. Laguna. Ruiskumestari. White Lady. Neckar.
Itse olin soittamassa Annassa ja Erikissä, Alibissa ja Keravalla aseman lähellä 1984 tienoilla. Erkki toimitti laitteet ja levyt Reisjärvelle Susisaareen jossa soittelin monta vuotta ennen tuota. Siellä oli viimeiset hitit joita normaalisti kuuli radio Luxemburgista ennen kuin löivät laajemmin läpi. 😎
 

Yhteistyössä