Muistaako joku Pupu Tupuna -kirjat?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja bumbah
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

bumbah

Jäsen
04.06.2007
936
1
16
Onkohan saatavilla alkuperäisasussaan pehmeäkantisena? olis pikkuveljelle toivottu joululahja,kun äiti on kerennyt tässä reilun kymmenen välivuoden aikana heittää mun ja siskon kirjat mäkeen :D Omallekkin pojalle olen etsinyt,mutta tuntuu ettei mistään löydä :attn:

Alkuperäinen kirjoittaja papuski:
Niitä saa kyllä ihan uutenakin ja pehmeillä kansilla. Viimeksi eilen näin ärrällä ja abc:n kaupassa ihan lehtihyllyssä niitä.

No noi onkin ainoita paikkoja mistä en oo tajunnu vielä kattoo! kiitos paljon vinkistä :heart: Tosin tuossa meidän lähi-ärrällä on aika suppeet valikoimat vähän kaikesta..

Alkuperäinen kirjoittaja H-E-P-P-U-L-I:
http://www.suomalainen.com/sk/

hakusanaksi pupu tupuna ja näytti löytyvän aika paljonkin

Kaikista on melkein painos loppu ja loppuunmyyty..mut kiitos linkistä,tuolta voin seurailla jos tulee lisää. Tilaiskohan ne pyynnöstä?

Alkuperäinen kirjoittaja Nina:
http://www.lehtipiste.fi/cgi-bin/lehti.pl?aih=47&id='911404'

tuolla löydät postinumerosi perusteella lähimmän lehtipistemyyjän

Kiitos! herranjestas,mitenhän mä oon oikein kattonu,tuon haun perusteella näytti löytyvän aika paljonkin noita myyntipisteitä. Olevinaan oon niin tarkkaan kytänny aina kauppareissuilla enkä oo nähny yhtään :whistle: :D

Alkuperäinen kirjoittaja bumbah:
Alkuperäinen kirjoittaja fanta:
Nyt minua nolottaa, kun kaikki muut tykkäävät niistä kirjoista :ashamed: =)

Ne oli mun lemppareita :heart: mistäs moiset traumat?

Ei nyt sentään traumat :D Mutta minusta ne olivat oikein ällöimeliä jo ollessani itse lapsi, oliko niissä muuten tavuviivat? Voi liittyä siihen, etten ollut kovin innokas opettelemaan lukemaan ja muistan tuijotelleeni niitä kirjoja ja kuvia ja tavuviivoja :D Toinen sarja joka oli silloin suosiossa, kun omat lapseni olivat pieniä, oli tämä Miina ja Manu, ne aiheuttavat samanlaisen inhoreaktion kuin Pupu Pupuna-parka. :ashamed:

:D Mullakaan ei oo koskaan napannu nuo Miinat ja Manut,mikähän niissäkin lie.. ja oli Tupunoissa tavuviivat,mä opin lukemaan siitä Pupu Tupuna tavaratalossa -kirjasta :) Teemu ja Sanna -kirjoja inhosin yli kaiken jo ihan pienenä :D

Yhteistyössä