Muistaako joku ne dokkarit Katrista ja Kaitsusta?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vieras
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Hei ihan toinen dokkari, muistaako kukaan dokumenttia pienestä Esa-pojasta, hyvin taiteellisesta tapauksesta, asui muistaakseni Espoossa. Dokumentissa kerrottiin hänestä, kun hän oli siinä 6-7-vuotias ja se oli joskus 90-luvun alussa kenties. Olen usein miettinyt, että millainen mies Esasta tuli :)

Alkuperäinen kirjoittaja Huspati Huta:
Hei ihan toinen dokkari, muistaako kukaan dokumenttia pienestä Esa-pojasta, hyvin taiteellisesta tapauksesta, asui muistaakseni Espoossa. Dokumentissa kerrottiin hänestä, kun hän oli siinä 6-7-vuotias ja se oli joskus 90-luvun alussa kenties. Olen usein miettinyt, että millainen mies Esasta tuli :)

Muistan!! Jäi mieleen kun maalasi vesiväreillä lumihangen pinnalle :)

Alkuperäinen kirjoittaja mea:
Alkuperäinen kirjoittaja Huspati Huta:

Muistan!! Jäi mieleen kun maalasi vesiväreillä lumihangen pinnalle :)

Juuri hän! Hänen annettiin toteuttaa taiteellisia taipumuksiaan hyvin vapaasti. Muistaisiko kukaan tarkemmin? :)

Yhteistyössä