Muistaahan palstalaiset nyt sunnuntaina varata sitä käteistä maitoallergisille?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Puuhippa
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Ai pahalainen, en meinannut muistaa. No pitää leikkiä sitten ettei olla kotona tjn.. :D

Tosiaan nykyään harvat panostaa niihin virpomisvitsoihin, huolella ikätasonsa mukaan tehdyistä mielelläni voisin pari euroakin antaa palkkana mutta meilläpäin tuppaa olemaan aika iäkkäitä nuo virpojat (viimeiset 7 vuotta ihmetellyt nykymenoa) ja muutama hassu paperinpalanen tai yksi höyhen vitsan päässä ei oikein naurata. Joten mielummin virvotaan omat tutut ja muuten ei ovea aukasta.

Nyt vanhemmat vielä ehtisi ostaa kauniita höyheniä ja vaikkapa pieniä lasihelmiä, joita ripustella vitsoihin? Vois niitä palkkojakin irrota paremmin.. ;)

Mitä, syöks maitoallergiset käteistä... O.O Ehhehe...no, jos mä jotain muistan ostaa niin sitä sitten tarjoillaan. :) Saa vaihtaa vaikka kaverin kanssa jos on allergya. Sen verran mulla on rotia jotta jos kerjuulle lähretähän niin sitä otetahan mitä tarjotahan prkl!!!!

4.4 vasta virvotaan täälä.
En oo ajatellu mitään extraa varata. Vähänlaisesti täälä edes virpojia käy, eikä kukaan oo karkeista valittanu.

Meillä on itsellä pähkinäallerginen poika. Käydään vaan tuttujen luona virpomas niin on aina sellasia karkkeja tarjolla joita toi voi syödä. Paitsi et yks äitin naapuri haluaa et käydään sielä virpomas, oon sit vaan pojalle sanonu et ottaa ne karkit, kiittää ja antaa ne sit myöhemmin sisaruksille. (pähkinäallerginen voi syödä kinder munia, vinkkinä vaan jos joku haluaa varautua)
Noi pienemmät saa sit 7 vuotiaana mennä kavereitten kans tähän naapurustoon virpomaan jos haluavat.

Mie en varaa mitään. Tuskin virpojia tänne eksyy.

Meillä oli viimevuonna isoja teini-ikäisiä virpomassa ja vitsoissa yksi höyhen teipattuna. Ja kaiken huipuksi vitsa jonka sain oli pitkä piiska missä ei ollut yhtä ainoaa haaraoksaa, siinä sitten tuo yksi höyhen kiinni. Anna tuollaisille sitten jotain palkkaa

MUlla on kasa vuosien saatossa kertynyttä pientä koriste-esinettä, jotka nakkaan virpojille. Olisivat muutenkin menossa kiepparille, joten saavat valita tavaroista mieleisensä. Homma toimii ihan hyvin ja jos joku ne päättää syödä, niin en ota vastuuta ;)