Muillakin huonoja kokemuksia emmaljungasta? (Uudet rattaat tilalle mitkä?)

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja JP
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
J

JP

Vieras
Ostimme vuosi sitten uuden emmaljungat city cross merkki vaunukopalla. Ostime kun liikkeessä kehuskeli ja mainosti niin kovasti vaunuja. Olimme tosi tyytyväisiä niihin ja suosittelimme samaa merkkiä tutuillemmekkin. Mutta nyt vaunut ovat hajoamassa käsiin. Meille mainostettiin juuri tuota kestävyyttä ja laatua. Ensin selkänoja reistaili, korjautimme. Sitten huomasimme, että työntöaisa löystynyt, annoimme olla. Jarru meni rikki, joka on mielestämmi tosi huono merkki, korjautimme. Kuomu löystyy eikä kiristäminen auta, emme korjauta, kun vaihdamme kokonaan vaunua. Ja olen lukenut samoja vikoja muiltakin palstoilta, että emme ole varmaankaan ainuita joilla surkeat emmaljungat. Miksi emmaljungia sitten kehuskellaan niin paljon, kun on niin paljon niitä hajovia vaunuja?
Nyt kaipailisimme vaunu ehdotuksia, plussia ja miinuksia. Emme enään osta emmaljunga merkkiä.
Kriteereinä:
-isot pyörät
-neljä pyörää
-säädettävä työntäaisa
-(kääntyvät etupyörät)
-(heittoaisa)
-LAATUA!!!

Meillä oli emmaljungat, mut niissä just toi kuomu koko ajan löysty (ärsyttävä ) ja selkänojan säätö ei sitten enää toiminut.
Ostimme edulliset, mutta omasta mielestäni hyvät kärrit, eli Carenan yhdistelmät. Kaikki niitä tuntuu mollaavan, mut meillä on ajeltu paljon niillä ja mitään vikaa ei ole ollut!

Oran jotkut.... Meillä jovi airi:t, niissä ei oo heittoaisaa minkä oisin halunnut. Mut merkkinä olleet tosi hyvät, jämäkät, kestäneet, hyvät työntää. Kaverilla on gessleinit mitkä on musta tosi hempulat ja vempulat.

Tuttavallani reistailevat emmaljungat, joten meillä ei ollut edes vaihtoehtona tuo merkki. Ostettiin just uudet vaunut ja meille tuli brio happy. Ei olla vielä tosissaa päästy työntelemään.

Alkuperäinen kirjoittaja Huom:
En voi kuin suositella Hartania.
Ei ole kyllä kääntyvät pyörät, mutta ei se menoa haitannut.
Laatua sitäkin enemmän ja käyttömukavuutta.

Meillä oli Toplinet, aivan mahtavat.
http://www.vauvatavara.net/PublishedService?file=page&pageID=9&itemcode=3004

Kavereilla on ollut Racerit ja Skaterit (kolmipyöräiset) ja kaikki kehuvat omiaan.

Meillä on kolmet emmaljungat ja yksissäkään vaunuissa ei ole ollut mitään vikaa.

Teille on valitettavasti osunut "maanantai-kappala" joita löytyy jokaisesta merkistä. Mutta ymmärrän suuttumuksen ja itsekin varmaan teidän tilanteessa vaihtaisin merkkiä

Alkuperäinen kirjoittaja v:
Meillä on kolmet emmaljungat ja yksissäkään vaunuissa ei ole ollut mitään vikaa.

Teille on valitettavasti osunut "maanantai-kappala" joita löytyy jokaisesta merkistä. Mutta ymmärrän suuttumuksen ja itsekin varmaan teidän tilanteessa vaihtaisin merkkiä

Mut ovatko vanhempia malleja vai uusinta uutta?
Vanhat ovat pomminvarmoja pelejä :D

Eli Emmaljungakin on menetänyt laatunsa. Surullista!
Meillä on nyt reilu 9v lasten serkun vanhat rattaat ollut käytössä meidän kahdella lapsella, serkku itse käytti 3,5v asti, meidän lapset tosiaan eka vaan 1,5v ja toka 2v, ovat sen jälkeen saanut kävellä. Varmaankin meidän kolmonen menee samoissa rattaissa sekin, vaikka ehkä mieli tekisi nykyaikaisempia, mutta tyhmä viimeisen lapsen takia uusia kallitta rattaita osta kun vahoissa ei ole mitään varsinaista vikaa.

emmaljungissa on sama kuin reimoissa että ihmiset ei tiedä muuta merkkiä niin ostavat sitä. sama kuin fiskarsin veitset tai hackmanin pannut..

teutoniaa mä suosittelen..

Alkuperäinen kirjoittaja unikuu108:
emmaljungissa on sama kuin reimoissa että ihmiset ei tiedä muuta merkkiä niin ostavat sitä. sama kuin fiskarsin veitset tai hackmanin pannut..

Tefalia ja jamie oliverin rupujako pitäis ostaa

Alkuperäinen kirjoittaja nn:

Itse asiassa viime aikojen kokemuksella Tefalin paistinpannut pesevät Hacmanit mennen tullen ; )

Meillä vaunujen osto edessä ja emmaljungaa ei kannata ostaa? Mielenkiintoinen on tuo teutonia ja brio. Onko mitää muuta merkkiä mitä täälä suositellaan?

Meillä on ollut kuudet Emmaljungat lapsilla ja kaikki ovat olleet aivan loistavia ja etenkin kestäviä.

Kyllä mersunkin saa kolaroimalla hajalle...samoin vaunut huonolla käytöllä...Emmaljungatkin...

Alkuperäinen kirjoittaja ymmärrän suo:
Tuttavallani reistailevat emmaljungat, joten meillä ei ollut edes vaihtoehtona tuo merkki. Ostettiin just uudet vaunut ja meille tuli brio happy. Ei olla vielä tosissaa päästy työntelemään.

Mulla taitaa nyt olla tässä jotenkin kaksimielinen mielikuvitus... :whistle:

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Meillä on ollut kuudet Emmaljungat lapsilla ja kaikki ovat olleet aivan loistavia ja etenkin kestäviä.

Kyllä mersunkin saa kolaroimalla hajalle...samoin vaunut huonolla käytöllä...Emmaljungatkin...

Näin meilläkin, pelkkää hyvää sanottavaa Emmaljungasta. Yhdistelmävaunut olleet kovassa käytössä jo neljällä lapsella, ja viidennelle menossa.

Ensin oli Emmaljungan rattaat yhdelle: Istuinosan saumat tursusi ulus, siis huonostiommeltu. Sitten oli istuinosa ihan vino, ompeluvirhe kuulemma sekin, vaihdettiin.
Tuli sisarruksia ja ostettiin tuplat. Vajaassa vuodessa mutteri katkesi ja koko kärryt romahti.
Vaihdettiin Oraan, joista riitti serkuillekin ja vielä annettiin kakkosrattaiksi eteenpäin. Hyvät!

Joo ei kannata emmaljungia. Meillä tuplat ja vikaa on enemmänkin. Nyt ilmenny selkänojissa. Meillä tuplat vaihtuu brioo. Halutaa perus tuplat. Yhdenistuttvaksi suosittelen I'coo peak 4 air. Ei mitään vikaa ollu nyt kahden vuoden aikana.

Alkuperäinen kirjoittaja Huom:
Alkuperäinen kirjoittaja nn:

Itse asiassa viime aikojen kokemuksella Tefalin paistinpannut pesevät Hacmanit mennen tullen ; )

Kyllä kuulkaa valurautainen on se ainoa oikea pannu!

Yhteistyössä