P
pinnis
Vieras
Nukkuuko kenenkään muun yli 2vee enää pinnasängyssä? Meillä nukkuu 2,5 vee tyttö, enkä tiedä pitäisikö jo siirtää tavalliseen sänkyyn. Neiti vaan nukahtaa hyvin sinne pinnikseen ja nukkuu siellä hyvin. Eli onko muita?