Muilla tavarat kadoksissa jatkuvasti ja muisti temppuillee....?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja caniche fan
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

caniche fan

Jäsen
04.02.2009
171
0
16
Minä olen 29v... Kolmen lapsen äiti ja välillä oikein hävettää kun tavarat aina hukassa ja sanatkin menevät välillä ihan solmuun..... Olen jo vähän huolissani... Vai johtuukohan vaan tästä kiireisestä arjesta. Välillä vaan tuntuu että on ihan jumissa.... Ei kai dementtiakaan voi tässä iässä olla?

Olen tällä viikolla keittänyt kahvia 2 kertaa ilman puruja, hukannut avaimet kymmenen kertaa, sekoillut sanoissa ja aamulla ihmettelin kun auto ei käynnisty.... Olin ottanut käsijarrun pois ja laittanut vaihteen päälle mutta unohtanut käynnistää auton :laugh: Mikä ihme on? Pää jumittaa ja pahasti...

Täällä 24v. kahden lapsen äiti. Ja samassa tilanteessa ollaan.
Puhelin on joka päivä hukassa vähintään kerran. Siksi olenkin laittanut itselleni nettiin mahdollisuuden lähettää tekstareita netistä, että voin viestittää miehelle "soita mun puhelimeen, se on taas hukassa". :D
Avaimia saa etsiä joka kerta kun olen lähdössä ulos. Ruuista saattaa jäädä ainesosia pois. Voi lapsraukat. :laugh:

Mulla on myös samanlaista, tavarat lähinnä hukkuu ja sitten ne löytyy jostain ihan simppelistä paikasta. Luulen, että johtuu siitä, että on liikaa tavaraa ja liian paljon tekemistä, monta rautaa tulessa toisin sanoen.

Niin minäkin nukun huonosti. Heräilin lastenkanssa putkeen 6 vuotta 2 tunnin välein kun olivat kovia yökukkujia ja infektiokierteessä. Ja sitten kun olisi saanut nukkua, ei enään osannut.... Minun on tosi vaikea nukahtaa ja välillä pyörin 2-3h sängyssä ennenkuin nukahdan...