Muilla tavallista että haluaa yhtäkkiä vain halata ja silittää puolisoaan vaatteet päällä?

Ei mistään erityisestä syystä. Arvostan daamiani, tapaa millä hän kohtelee minua (verrattuna muihin) ja yhteistä elämää vietetään. Meillä ei ole suunnitelmia töiden jälkeen joten voidaan omistautua koko ilta toisillemme.

• Rakkaus
Reactions: Lispetti
vierailija
En todellakaan ole kateellinen mutta en retostele jollain keskustelupalstalla meidän parisuhdettamme koska se ei ole normaalia.
Olen usein miettinyt samaa.

Olen siis palstaillut jonkin aikaa ja tämä "kiltti mies & daaminsa" juttu on oikeasti alkanut ihmetyttää.

Onko kaikki enää edes hyvin?

Onko tuota naista (edes) olemassa ja jos on, tietääkö mitä kaikkea miehensä kirjoittelee?

Onko kyseessä pitkään kestänyt ja hyvin rakennettu pr*voi vai kirjoitteleeko joku aikuinen mies tosissaan näin?

Normaalia tämä ei ole, siitä olen samaa mieltä!

vierailija
Olen usein miettinyt samaa.

Olen siis palstaillut jonkin aikaa ja tämä "kiltti mies & daaminsa" juttu on oikeasti alkanut ihmetyttää.

Onko kaikki enää edes hyvin?

Onko tuota naista (edes) olemassa ja jos on, tietääkö mitä kaikkea miehensä kirjoittelee?

Onko kyseessä pitkään kestänyt ja hyvin rakennettu pr*voi vai kirjoitteleeko joku aikuinen mies tosissaan näin?

Normaalia tämä ei ole, siitä olen samaa mieltä!
En usko, että ainakaan tällaisen tarinan kaltaista "daamia" on olemassa.

Täältä hävisi niin ikään jatkuvasti outoja kirjoitteleva hahmo, aloituksensa ja juttunsa pyörivät aina samoissa asioissa, sitten hän hävisi. Ja tämä ilmestyi.

vierailija
En usko, että ainakaan tällaisen tarinan kaltaista "daamia" on olemassa.

Täältä hävisi niin ikään jatkuvasti outoja kirjoitteleva hahmo, aloituksensa ja juttunsa pyörivät aina samoissa asioissa, sitten hän hävisi. Ja tämä ilmestyi.
Siis mitä, oikeasti???

Mistä se kirjoitteli, muistatko?

Huh huh.

Ja täällä oikeasti osa porukasta uskoo tämän kiltti miehen jutut siltikin, vaikka ilmeisesti tiesivät tämän?

Haluaisin kyllä ajatella, että kyseessä on sarkasmi tms, mutta kai osa uskoo oikeasti tuota?

vierailija
Tuskin tosiaankaan tuota naista on olemassa. Täällä on mm tuon kiltti miehen ketju, jossa hehkutti miten on naisensa kanssa takkatulen lämmössä jne. Siihen jo oli kommentoitu, että oäälä palstaile ja anna daamisi odottaa.. Ei normaali mies, joka saa seksiä tule Kaksplussaan samaan aikaan. Mutta jotkut uskovat, kai?

Yhteistyössä