muija ja lapsi lähti...

• Viestiketjun aloittaja törkeetä
  • Ensimmäinen viesti
törkeetä
onko muilla kokemusta siitä että 9 vuoden elämän kumppani jonka kanssa on 3v lapsi rakastuu yhteiseen kaveriin pakkaa kamansa ja hyppää nuoren klopin kainaloon!! onko tollanen normaalia?? ex-avopuoliso ei antanut mulle mitään mahdollisuuksia enään vaikka kuinka yritin pitää suhteen kasassa. tuleekohan exäni katumaan tekoaan ja rupeeko ruikuttamaan jossain välissä takasin kun huomaa että arki tulee myös sen toisenki ihmisen kanssa väistämättä eteen!! mieli tekisi vetää kunnolla pannuun sitä kloppia joka vei perheeni... mutta tiedän kyllä että se ei johda mihinkään :'(

voimahali
:hug: :hug: Tää on niin tätä nykyään.Suhde heitetään romukoppaan kun ei olla valmiita tekemään töitä sen eteen ja luullaan että uusi onni tolla keinolla kovin kauaa kukostas.Muijas tulee pettymään ja silmät aukee mut oletko sillon valmis antamaan anteeks ja luottamaan?

No voihan :hug: koitahan jaksaa. Ja tulee hänkin huomaamaan, että arki se tulee vastaan sen uudenkin kanssa ja sitten voi mielikin muuttua, mutta mieti sitä, että haluatko hänet takaisin jos tulee sellaista pyytämään. Itse en voisi ottaa takaisin, jos mieheni tolleen lähtisi :/

Chanel
eipä ole kokemusta muuta kun niin että itse lähdin myös 18vuotta kestävästä liitosta, tosin en miehen takia, vaan ihan rakkaudenpuutteen vuoksi, mutta mutta
Mieleeni tuli eräs asia, en todellakaan puolla vaimosi tekoa en! älä vain käsitä väärin, mutta oletko tarkkaillut itseäsi??? Oletko ollut hyvä puoliso, rakastava, hänet huomioon ottava ja hellä jne.. Jos olet! puolisosi teko on törkeä ja niin tän maailman menon mukainen, siis tarkemmin ei millään enää mitään väliä vaan #&%?$!* saa kenen kanssa vaan ja milloin vaan, avioliittoa ei tarvitse kunnioittaa jne.. Mutta joskus on niinkin että sanotaan ihmeissään ett voi ny se puoliso vaan läksi mutta ei nähdä omaa osuutta asiaan ollenkaan. Minunkin mieheni alisti minua, haukkui jatkuvasti ja kasvatti lapsia aivan mielivaltaisesti, joskus lyömällä joskus taas lapset sai tehdä ihan mitä halusivat. Usein hän sanoi minulle et ole kuule kiitollinen kun sulla on näin hyvä mies, et ois parempaa #&%?$!* koskaan saanut edes, hän korjas sut pois kun muut ei huolinut jne.. sitten kun lähdin viimein niin mies itki 2vuotta ja ruikutti ihmisille ettt hirveä nainen oli, näin jätti, tässäkö kiitos kaikesta hyvästä mitä osakseen sai.

En tarkoita et sinä olet sellainen! en todellakaan mutta aina on hyvä miettiä syitä ??? Ja olla rehellinen itsetutkiskelussa. Tosin on niitäkin tapauksia ett toinen jätetään vain ihan oman itsekyyden vuoksi.. halutaan jotain jännempää, mukamas parempaa ja kaikkea halutaan kokeilla.

No tässä jotain ajatuksiani.. elä vain suutu, hymy..

TÖRKEETÄ
tiedän että itse olin välillä huomaamaton enkä osannut arvostaa exääni ja hänen tekemisiään ennen kun nyt!! exäni sanoi mulle kun tajusin että ero tulee ja mitä kaikkea olen menettämässä talot autot ihanan lapsen ja koiran eli kaikki niin hän vaan kommentoi että joskus vaan on liian myöhäistä vaikka kuinka yritin niin se ei enään auttanut!! tyyliin näin jos lähdin kavereitten kanssa ulos niin se ei ollut hyvä asia tai jos siivosin kotona hoidin lapsen tein ruokaa jne jne niin sekään ei ollut hyvä... ehkä exälläni vaan sammui se elämän valo minua kohtaan ja tuntuu todella pahalta!! itse tykkään enemmän perhe elämästä kun rafloissa humputtelusta. itse olen 29v

Chanel
Tässä silloin sulle neuvo:

Itse olen ajatellut että se joka haluaa perheestä ulos, niin menköön, se osapuoli joka ei olisi halunnut perheen sortuvan se pitäköön lapsen ja kodin.

Sano vaimollesi että koska et ole tätä halunnut niin jätä lapsi ja koti paikallesi ja mene yksin maailmalle..

Miksi hyljätyn pitäisi menettää kaikki ??? Menettäköö se joka haluaa ! Ei se joka ei halunnut.

Mä olen tehnyt lähes samoin, mutta meillä ei ollut lapsia.

Takana oli useamman vuoden suhde ja olin lopen kyllästynyt elämäämme sekä mieheen! Sanoin asiasta monta kertaa mutta ukko ei tehnyt muuta kun makas sohvalla ja pelasi pleikkaa.En todellakaan tuhlaa elämääni sellaiseen!
Mies oli myös erittäin mustasukkainen enkä saanut tehdä yksin mitään saati sitten että olisin voinut tavata kavereita.Mies oli myös erittäin itsekeskeinen. :kieh:

Eräänä iltana tapasin nykyisen mieheni ja se oli menoa! :heart: Hän otti minut huomioon ja kuunteli myös minun tarpeitani.
Avokki sai jäädä ja hankin oman asunnon.Nyt olemme tämän toisen miehen kanssa naimisissa ja toista lasta odotellaan. :heart:

Joskus vikoja kannattaa etsiä myös itsestä ja miettiä miksi toinen ei enää ole onnellinen! Olisiko naisesi pitänyt jäädä suhteeseen vain koska sinä haluat, mutta hän ei olisi ollut onnellinen?

missJones
no ei kai tollanen ihan normaalia ole, mutta josko häntä olis pitempään vaivannut jo suhteessanne joku asia, josta hän ei vaan puhunut?
millasta teillä oli? ennen kun hän lähti?

törkeetä
kyllä meillä on aina asiat ollut kunnossa ja asioista on puhuttu todella paljon. eroon ei kuulu alkoholia tai perheväkivaltaa. molemmilla vakituinen työ ja hyvät tulot eli rahastakaan tämä ei johdu. tunne vaan sellainen että exäni kuvittelee sellasta et elämä muka helpompaa olla yh-äitinä ja ruoho mukamas vihreää aidan toisella puolella.

törkeetä
kyllä meillä on aina asiat ollut kunnossa ja asioista on puhuttu todella paljon. eroon ei kuulu alkoholia tai perheväkivaltaa. molemmilla vakituinen työ ja hyvät tulot eli rahastakaan tämä ei johdu. tunne vaan sellainen että exäni kuvittelee sellasta et elämä muka helpompaa olla yh-äitinä ja ruoho mukamas vihreää aidan toisella puolella.

No miksei se elämä vois olla helpompaa yh:na? Tuskin olet kokeillut.
Tuon perusteella pidät itseäsi aika korkeassa asemassa ja se voi olla yks syy kun naisesi haluaa lähteä. :/

Toiset vaan haluavat kokeilla asioita ja ilmeisesti teillä ei enää ole samat intressit.

Ja muista, kyllä se ruoho voi joskus olla vihreämpää aidan tuolla puolen.

En ota kantaa tekikö avovaimosi oikein vai ei, koska hän ei ole täällä kertomassa omaa kantaansa.

Mutta jotain sinusta kertoo varmasti sanat "muija lähti" , "klopin kainaloon" ja olikohan se "lyödä pannuun".

jätetty
Hei :hug: sulle.

En tajua näitä naisia jotka suhtautuu suhun ja sun pahaanoloon noin..ne mollaa hitto soikoon pelkästään sua, vaikkeivät tiedä tilanteestanne just mitään. Mun korviin kuulostaa, että olet ihan perheestäsi normaalisti välittävä tyyppi, mut enhän voi tietää.

Sille joka arvosteli sun sanontatapoja, esim. vetää pannuun sitä kloppia jne.

No haloo. Kukapa ei haluis vetää viikseen sitä joka vei vaimon ja lapsen...itsekkö toivottelisit vaan onnea matkaan, niin varmaan.

Mut ap:lle vielä. Tsemppiä ja voimia. Kyllä se siitä. Ajattele niin, ettei hän sua ansaitse. JOku muu ansaitsee ja osaa takuulla arvostaa sua. Elämä on nykyään tällästä p.askaa, että vaihdetaan kumppania heti kun tuntuu ettei niin hirveesti kiinnosta tai innosta oma mies /vaimo enää. Älytöntä touhua.

Yritä jaksaa, kyllä se aurinko vielä sullekkin paistaa ja saat olla onnellinen jonkun toisen kanssa :hug:

Lilth
Paha sanoa kun tosiaan se naisen näkökulma puuttuu tästä kokonaan. Ei se tee ihmistä onnelliseksi että puitteet on kunnossa. Ilmeisesti vaimosi ei ole saanut suhteestanne sitä mitä on halunnut koska on tuollaisen ratkaisun tehnyt. Mielestäni on väärin rikkoa lapselta perhe yrittämättä korjata tilannetta, sillä onhan sinussa jotain hyvääkin ollut kun on aikanaan kanssasi yhteisen elämän aloittanut.

Mielestäni jokaisella ihmisellä on oikeus pyrkiä onneen koska meillä on vain yksi elämä, mutta se että etsiikö sitä onnea turhaan kauempaa kun voi olla jo avaimet olemassa on sitten toinen asia.

Teidän tilanteeseen en tosiaan ota kantaa koska on vain sinun sanasi siitä että kuinka ihana mies olet ja toisaalta en tiedä vaimosikaan motiiveita.

Älä kuitenkaan anna tilanteen vaikuttaa sinun ja lapsesi suhteeseen sillä hänelle olet aina isä, vaikka muu maailma heittäisi minkälaisen voltin.

Monesti se lähtevä osapuoli on miettinyt asiaa jo pitkään, vaikka toiselle se tuleekin kuin salama kirkkaalta taivaalta. Kun lähtijä tekee sen lopullisen päätöksen, ei siinä vaiheessa ole enää haluja yrittää korjata suhdetta. Joskus tietysti kyse on vain seikkailusta tai uutuuden viehätyksestä, ja sitten palataan (jos mahdollista) häntä koipien välissä, kun ei se ruoho ollutkaan vihreämpää. Mutta jotkut ovat oikeasti olleet onnettomia ja löytävät sellaisen uuden elämän, jota ovat kaivanneetkin.

Yhteistyössä