eipä ole kokemusta muuta kun niin että itse lähdin myös 18vuotta kestävästä liitosta, tosin en miehen takia, vaan ihan rakkaudenpuutteen vuoksi, mutta mutta
Mieleeni tuli eräs asia, en todellakaan puolla vaimosi tekoa en! älä vain käsitä väärin, mutta oletko tarkkaillut itseäsi??? Oletko ollut hyvä puoliso, rakastava, hänet huomioon ottava ja hellä jne.. Jos olet! puolisosi teko on törkeä ja niin tän maailman menon mukainen, siis tarkemmin ei millään enää mitään väliä vaan #&%?$!* saa kenen kanssa vaan ja milloin vaan, avioliittoa ei tarvitse kunnioittaa jne.. Mutta joskus on niinkin että sanotaan ihmeissään ett voi ny se puoliso vaan läksi mutta ei nähdä omaa osuutta asiaan ollenkaan. Minunkin mieheni alisti minua, haukkui jatkuvasti ja kasvatti lapsia aivan mielivaltaisesti, joskus lyömällä joskus taas lapset sai tehdä ihan mitä halusivat. Usein hän sanoi minulle et ole kuule kiitollinen kun sulla on näin hyvä mies, et ois parempaa #&%?$!* koskaan saanut edes, hän korjas sut pois kun muut ei huolinut jne.. sitten kun lähdin viimein niin mies itki 2vuotta ja ruikutti ihmisille ettt hirveä nainen oli, näin jätti, tässäkö kiitos kaikesta hyvästä mitä osakseen sai.
En tarkoita et sinä olet sellainen! en todellakaan mutta aina on hyvä miettiä syitä ??? Ja olla rehellinen itsetutkiskelussa. Tosin on niitäkin tapauksia ett toinen jätetään vain ihan oman itsekyyden vuoksi.. halutaan jotain jännempää, mukamas parempaa ja kaikkea halutaan kokeilla.
No tässä jotain ajatuksiani.. elä vain suutu, hymy..