P
Pauzi
Vieras
Elikkäs, olen tässä kovasti miettinyt tulevaisuutta... Minulla on kohta 2-vuotias lapsi ja avomies. Aloitin nyt syksyllä ammattikoulun ja valmistuisin näillä näkymin keväällä 2007. Armoton vauvakuume vaivaa ja olenkin miettinyt että jos tässä opintojen lomassa tekisi toisen lapsen. Luulen että opinnot voisi suorittaa tenttimällä suurimmaksi osaksi, paitsi tietenkin työharjoittelut... Joku minulle tuumasikin että mieluummin teet sen toisen lapsen ennen viimeistä puolenvuoden työharjoittelua, voisit sitten hakea tuoreena valmistuneena töitä, kuulemma paremmin saisi niin. Eikä tarvitse työhaastattelussa tunnustaa että aion pian tehdä toisen lapsen, ei kyllä irtoisi työpaikkaa silloin...
Mietin kuitenkin että tuomitsevatko muut minut huonoksi äidiksi/ihmiseksi jos teen niin. Avomieskin opiskelee, valmistuu keväällä 2006, mutta ei varmaa työpaikkaa ole hänelläkään... Miten tässä voi kenellekkään perustella et tuntuu olevan oikea aika tähän?! Tuntuu vaan siltä että elämä on liian lyhyt että voisi odottaa oikeampaa hetkeä. Eihän sitä välttämättä edes tule... :'(
Mitä mieltä olette?