Muiden kokemus haamuviivoista r-testeissä?

https://aijaa.com/W0r2SZ

Hei! Haluaisin kuulla muiden kokemusta r-testeistä haamuviivojen/viivanpaikkojen osalta. Tein kyseisen testin kp 25/28 ja olen itse näkeväni joko viivanpaikan/haamun. Edellinen raskaus päätyi varhaiseen keskenmenoon. Lasta yritetty 1,5v ja yksi km takana. Onko teille tullut kyseisellä rsfu testeillä rurhia haamuviivoja testeihin? Onkohan mitään toivoa että viiva vahvistuisi? Vai näenkö vain omiani. Turhauttaa niin.. Testaan kyllä kuukautisten oletettuna alkamispäivänä tai jos ovat ylipäätään edes myöhässä. Toivoisin asiallisia kommentteja
 
Sanoisin, että aina on toivoa että vahvistuu. Ite oon saanut tuolla rfsulla kerran viivanpaikan joka ei sitten vahvistunut mutta muina kuukausina en saanut siihen kyllä mitään. Jäi mysteeriks oliko sit kemiallinen vai mikä. Täytyy myös kertoo et itelle kävi niin että kyselin kokemuksia clearbluen early detectionin viivanpaikoista koska ite sain semmosen dpo 10. Monet sit sano että joo antaa vääriä ja törkeitäkin viivanpaikkoja. Mäkin sit jo luovutin asian suhteen et varmasti väärä hälytys vaan kunnes testasin dpo 14 todella selkeen plussan. Ja nyt menossa tällä ”viivanpaikalla” raskausviikko 22+3 ❤ Että aina on toivoo et onkin tosi kyseessä ☺❤ Tovottavasti sullakin viiva vahvistuis ❤
 
  • Tykkää
Reactions: Toive23 ja Jasmina1
Sanoisin, että aina on toivoa että vahvistuu. Ite oon saanut tuolla rfsulla kerran viivanpaikan joka ei sitten vahvistunut mutta muina kuukausina en saanut siihen kyllä mitään. Jäi mysteeriks oliko sit kemiallinen vai mikä. Täytyy myös kertoo et itelle kävi niin että kyselin kokemuksia clearbluen early detectionin viivanpaikoista koska ite sain semmosen dpo 10. Monet sit sano että joo antaa vääriä ja törkeitäkin viivanpaikkoja. Mäkin sit jo luovutin asian suhteen et varmasti väärä hälytys vaan kunnes testasin dpo 14 todella selkeen plussan. Ja nyt menossa tällä ”viivanpaikalla” raskausviikko 22+3 Että aina on toivoo et onkin tosi kyseessä Tovottavasti sullakin viiva vahvistuis
Ompa ihana kuulla että sait plussan sitten kumminkin testiin! ❤ Toivotaan että mullakin viiva vahvistuis.Edellisestä kierrosta tein kans rfsu testillä mut näytti selkeetä haamua sillon ja vuoto alkoi 4pvä sen jälkeen :( Harmitti ihan kauheesti sillon kun pitkä yritys jo takana. Täytyy ajatella positiivisesti ja että aina on toivoa. Kiitos vastauksesta ❤
 
  • Rakkaus
Reactions: Shibali
Mä oon tehnyt todella paljon raskaustestejä, myös jotain RFSun, enkä oo ikinä niillä saanut viivanpaikkaa
Mä oisin ostanut huomiseksi pregchekin, mut siinä pakkauksessa ei lukenut herkkyyttä niin päädyin RFSUN 10mIU testiin. Katsotaan mitä tulee.
Sofi one stepillä oon kyllä saanu viivanpaikkoja
 
  • Tykkää
Reactions: Jasmina1
Unohdin ilmoittaa että miten käy jos jotakuta kiinnostaa mutta kuukautiset kyllä tuolloin alkoi ajallaan. En enää osta noita rfsu testejä. Antaa turhaa toivoa nuo viivanpaikat/haamut mitälie. 17.12 aika lapsettomuspolille ensimmäiseen käyntiin..
 
vierailija
https://aijaa.com/W0r2SZ

Hei! Haluaisin kuulla muiden kokemusta r-testeistä haamuviivojen/viivanpaikkojen osalta. Tein kyseisen testin kp 25/28 ja olen itse näkeväni joko viivanpaikan/haamun. Edellinen raskaus päätyi varhaiseen keskenmenoon. Lasta yritetty 1,5v ja yksi km takana. Onko teille tullut kyseisellä rsfu testeillä rurhia haamuviivoja testeihin? Onkohan mitään toivoa että viiva vahvistuisi? Vai näenkö vain omiani. Turhauttaa niin.. Testaan kyllä kuukautisten oletettuna alkamispäivänä tai jos ovat ylipäätään edes myöhässä. Toivoisin asiallisia kommentteja
Jänskä homma,kuvassahan näkyy kyllä se haamu selkeästi. Ehkä sitten oli kemiallinen, harmillista :( toivottavasti saatte apua!

Itse testasin tänään raskauskeijun one stepillä roskishaamun. Mutta googlettelun perusteella tyypillistä kyseiselle testille.
 
Jänskä homma,kuvassahan näkyy kyllä se haamu selkeästi. Ehkä sitten oli kemiallinen, harmillista toivottavasti saatte apua!

Itse testasin tänään raskauskeijun one stepillä roskishaamun. Mutta googlettelun perusteella tyypillistä kyseiselle testille.
Jep oli varmaan kemiallinen veikkaisin.. jännä kun 2 kierrossa peräkkäin tullut haamuviivaa mut muuten ei koskaan. Turhauttaa kyllä ja mietityttää tulevakin että siunataanko meille koskaan lasta. Ehkä sen aika joskus vielä koittaa. ❤ Toivottavasti sulla ei olisi pelkkä roskishaamu todellakin toivon niin!
 

Yhteistyössä