Muhkura emättimessä

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja harmaana
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
H

harmaana

Vieras
Mikäköhän mulla on tuolla emättimessä vialla... Nyt on pari kuukautta yhdynnässä tuntunut kipua ja tuntuu ihan siltä kun siellä olis jotain "tiellä". Äsken sitten tutkiskeli itseäni sormin, ja siellä on tosiaan jokin ihme pehmeä muhkura melko lähellä emättimen suuta... Apua, mikä mulla on? :'( :'( :'(

Ethän nyt tarkoita kohdunnapukkaa... se on siellä ihan normaalistikin :D Jos joku muu muhkura kyseessä, niin kannattaa käydä gynellä. Voi se olla joku ihan harmiton kystakin vaan, mutta aina kannattaa selvittää...

No se on sellainen kait pyöreä uloke, leveydeltään parin sormenpään kokoinen ja reunoiltaan "isompi" kun keskeltä... Ääh vaikea selittää mut se tuntuu selvästi kun työntää sormet sisään. Ettei vaan mikään kasvain?

\
Alkuperäinen kirjoittaja 20.05.2007 klo 13:28 harmaana kirjoitti:
No se on sellainen kait pyöreä uloke, leveydeltään parin sormenpään kokoinen ja reunoiltaan "isompi" kun keskeltä... Ääh vaikea selittää mut se tuntuu selvästi kun työntää sormet sisään. Ettei vaan mikään kasvain?

kuulostaa juuri kohdunnapukalta...

\
Alkuperäinen kirjoittaja 20.05.2007 klo 13:31 ehdotus kirjoitti:
\
Alkuperäinen kirjoittaja 20.05.2007 klo 13:28 harmaana kirjoitti:

kuulostaa juuri kohdunnapukalta...
Mut eikö se ollu ihan tos "suulla"? Eikö se napukka ole jossain vähän syvemmällä? :ashamed: :o

Hei.En osaa sanoa mikä se voisi olla mutta minulla itselläni on juuri samanlainen.Se näkyy aivan selvästi ja on juuri tuommoinen kuin kuvailit.Minullaon kolme lasta 5v,3v ja 9kk ja huomasin tuon itselläni tämän kolmanne syntymän jälkeen.En tiedä onko se ollut siellä kauankin mutta ei todellakaan aina ole ollut.Minua kans pelottaa että mikä se on,minä epäilin että onko se joku kohdunlaskeuma kun minun lantiopohjan lihakset on aikasta huonossa kunnossa kolmen raskauden ja alatie synnytysten jälkeen..Näkyyköhän se kohdunlaskeuma tällä tavalla?

Niin edelliseen vastaus vielä, että se kohdunsuunlaskeuma näkyy just sillä tavalla. Joillakin se voi olla jopa ihan emättimen suulla. Se voi myös vuotaa verta. Kävisin kyllä näyttämässä sitä ja kysyisin samalla, että aiheuttaako se esim. tulehduksia tai mites seuraavien lasten teko sitten. Näihin en osaa vastata.

\
Alkuperäinen kirjoittaja 20.05.2007 klo 13:42 vieras kirjoitti:
Hei.En osaa sanoa mikä se voisi olla mutta minulla itselläni on juuri samanlainen.Se näkyy aivan selvästi ja on juuri tuommoinen kuin kuvailit.Minullaon kolme lasta 5v,3v ja 9kk ja huomasin tuon itselläni tämän kolmanne syntymän jälkeen.En tiedä onko se ollut siellä kauankin mutta ei todellakaan aina ole ollut.Minua kans pelottaa että mikä se on,minä epäilin että onko se joku kohdunlaskeuma kun minun lantiopohjan lihakset on aikasta huonossa kunnossa kolmen raskauden ja alatie synnytysten jälkeen..Näkyyköhän se kohdunlaskeuma tällä tavalla?
Aloin tutkailemaan asiaa netissä ja nyt tuli mieleen myös tuo kohdunlaskeuma.. :/ Voisko se olla se? kun ei siis tarvitse pitkälle sormia laittaa niin se tuntuu siellä. Mutta sitä vaan ihmettelen että voiko se aiheuttaa kivut yhdynnässä? Vaivaa ei siis muuten asiasta ole ollut, ei vuotoja jne. Yhdyntäkivut ja tunne että jotain on "tiellä" ainoastaan. Ja mulla myös kolme lasta, 10v-, 4v- ja 2v..

Hei apua minulla myös tuollainen, tuntuu ja näkyy heti emättimen suulla. En omista lapsia ja olen 20v, mitä se voisi olla? Pelottaa kaikki jutut kasvaimista yms..

Kiitos viestistä, en ole itse tullut ajatelleeksi tuota. Tuntuu vaan aika hurjalle toi ajatus, koska kyseinen muhkura ei ole mikään pehmeä tms, siinä ei ole tuntoa ja sen pinta on röpelöinen.

Yhteistyössä