M
minäkövaan
Vieras
miehellä ontöitä noin 3 kertaa viikossa.. tekee pidempää päivää sillon sit.. sit on 4-5 päivää vapaalla.. että mua ketuttaa katella sen naamaa.. ku ensin joudun valvomaan vauvan kanssa yöt.. ku herra vaan nukkuu, silti aamulla saan puol tuntia räksyttää et pitää herätä vanhemman kanssa.. tää vaan valittaa et väsyttää, vaikka on vetänyt just 12h yöunet.. sit sen on saatava tehdä kaikki aamutoimensa.. vessassa istuu puoltuntia tai yli.. juo kahvia ja lukee ainakin toiset saman verran.. siinä vaiheessa oon jo pukenut molemmat lapset ja vaihtanut vaipat ym.. tää sama per*eleen juttu joka aamu.. nytkin tosta 4 valvoneena, oon aika kyrsiintynyt..
miten tänkinasianvois hoitaa?
työaamuina ei tietty ongelmaa ole.. ja sitku mä en osaa elää sen kaa tätä arkea jatkuvasti kahdestaan.. se riuhuttaa tota esikkoa koko ajan.. haluisin olla rauhassa noitten lasten kanssa.. ja tehdä sellasia omia juttuja..
olis ihan eri asia jos olis joskus lomalla esim.. viikon ja sit tää päivät töissä mut tää on kyl hermoja raastavaa..
kaikenlisäks se tarttis lisää töitä, ei noi tunnit kuitenkaan riitä siihen et rahaa olis kunnolla..
mut helppo se on menn sieltä mistä aita on matalin..
antakaa jotain neuvoja mitä mä teen? et tää helpottuis
miten tänkinasianvois hoitaa?
työaamuina ei tietty ongelmaa ole.. ja sitku mä en osaa elää sen kaa tätä arkea jatkuvasti kahdestaan.. se riuhuttaa tota esikkoa koko ajan.. haluisin olla rauhassa noitten lasten kanssa.. ja tehdä sellasia omia juttuja..
olis ihan eri asia jos olis joskus lomalla esim.. viikon ja sit tää päivät töissä mut tää on kyl hermoja raastavaa..
kaikenlisäks se tarttis lisää töitä, ei noi tunnit kuitenkaan riitä siihen et rahaa olis kunnolla..
mut helppo se on menn sieltä mistä aita on matalin..
antakaa jotain neuvoja mitä mä teen? et tää helpottuis