Mua vituttaa!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja MissMaisa
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

MissMaisa

Aktiivinen jäsen
19.01.2007
2 415
0
36
Aina noista poikien isän tapaamisista jää paha maku suuhun. Viimeksi kun pojat tuli sieltä, niin ne heitettiin autosta heippaa sanomatta... siitä on nyt 3kk ja se oli sitten edellinen yhteyden ottokin. Nyt pojat oli sielä viikonlopun. Olivat kuulemma syöneet mielettömästi karkkia ja isä oli ilmoittanut, ettei hampaita tarvi pestä, eli kaksi päivää hampaita pesemättä. Isä ja sen nykyinen olivat polttaneet autossa ja suuttuneet, kun pojat oli käskeny pysähtyä ja mennä ulos polttamaan.
Sen nykyinen ei pojista välitä, ei ikinä sano heippa, eikä poikien mukaan edes puhu niille ollenkaan. On aina naama nyrpeänä, kun tulevat poikia hakemaan. Mua on niin alkanu nyppiä koko tyypit... katotaan koska saan hermoromahduksen |O

Kiitos kun sain päästellä vähä höyryjä :flower:

Täysin ymmärrettävä tunteenpurkaus :hug:.

Vaikka ne hampaat ei kahdessa päivässä pilalle menekään eikä kahden päivän karkinsyöntiputkeen kuole, tuskin tpakansavuunkaan, niin musta tuollainen välinpitämättömyys lapsia kohtaan on RAIVOSTUTTAVAA |O

Alkuperäinen kirjoittaja Sonica:
Tupakkaa autossa lapset kyydissä??? :headwall: :headwall: |O |O

Niinpä, ei oo vaikeeta kahden aikuisen ihmisen pysähtyä polttamaan. Me molemmat ollaan poltettu ja aina pysähdytty polttamaan. Ei tulis mieleenkään polttaa pojat kyydissä :kieh: :kieh: |O Ja se vielä, kun olivat kuulemma suuttuneet ku pojat oli käskeny pysähtyä ja mennä ulos... idiootteja!

Alkuperäinen kirjoittaja Sörhipöykerö:

Vaikka ne hampaat ei kahdessa päivässä pilalle menekään eikä kahden päivän karkinsyöntiputkeen kuole, tuskin tpakansavuunkaan, niin musta tuollainen välinpitämättömyys lapsia kohtaan on RAIVOSTUTTAVAA |O

Sitte ku on itte aina huolehtinu, että joka ilta pestään hampaat ja extra hyvin jos on karkkia syöty, ja yrittäny pojat opettaa siihen, niin yks pilaa kaiken! Mä en ymmärrä miksi se edes poikia hakee, kun ei mitään kuulu moneen kuukauteen ja tuntuu, ettei muutenkaan välitetä. Aiemmin tuntui, että hankki ircissä vaan muijia esittelemällä kuvia "täydellisestä isästä" lapsiensa kanssa, vaikka todellisuudessa on jotain aivan muuta :/

Alkuperäinen kirjoittaja MissMaisa:

Sitte ku on itte aina huolehtinu, että joka ilta pestään hampaat ja extra hyvin jos on karkkia syöty, ja yrittäny pojat opettaa siihen, niin yks pilaa kaiken! Mä en ymmärrä miksi se edes poikia hakee, kun ei mitään kuulu moneen kuukauteen ja tuntuu, ettei muutenkaan välitetä. Aiemmin tuntui, että hankki ircissä vaan muijia esittelemällä kuvia "täydellisestä isästä" lapsiensa kanssa, vaikka todellisuudessa on jotain aivan muuta :/

Jos lapset on kuitenkin valtaosan ajasta sulla, niin kyllä ne oppii sun kans hyvät tavat, eikä tosiaan mee parissa päivässä lopullisesti pilalle. Senhän kertoo jo sekin, että osasivat/älysivät komentaa aikuiset tupakalle ulos autosta. Pidä nyt hyvä ihminen exälles kunnon puhuttelu, että pelisäännöt on oltava samat molempien vanhempien luona. Ei tuollainen peli vaan vetele. Tsemppiä sulle!

Jos lapset on kuitenkin valtaosan ajasta sulla, niin kyllä ne oppii sun kans hyvät tavat, eikä tosiaan mee parissa päivässä lopullisesti pilalle. Senhän kertoo jo sekin, että osasivat/älysivät komentaa aikuiset tupakalle ulos autosta. Pidä nyt hyvä ihminen exälles kunnon puhuttelu, että pelisäännöt on oltava samat molempien vanhempien luona. Ei tuollainen peli vaan vetele. Tsemppiä sulle!

Tää on ollu erosta asti samaa takkuamista ja paljon paljon pahempaakin ollu välillä, mutta kun mulla vaan ei oo sitä oikeutta sanoa, ettei ne sinne enää mee :'( Mä toivon ja toisaalta uskon, että nuo tapaamiset vähenee ja jossain vaiheessa loppuu kokonaan. Kiinnostus poikiin on minimissä ja uusi elämä monen sadan kilometrin päässä tärkeämpi. Onneksi mun nykyinen on todella hyvä vanhempi pojille ja rakastaa poikia kuin omiaan :heart:

Tää on ollu erosta asti samaa takkuamista ja paljon paljon pahempaakin ollu välillä, mutta kun mulla vaan ei oo sitä oikeutta sanoa, ettei ne sinne enää mee :'( Mä toivon ja toisaalta uskon, että nuo tapaamiset vähenee ja jossain vaiheessa loppuu kokonaan. Kiinnostus poikiin on minimissä ja uusi elämä monen sadan kilometrin päässä tärkeämpi. Onneksi mun nykyinen on todella hyvä vanhempi pojille ja rakastaa poikia kuin omiaan :heart:

Harmi että on tuollaista... silti mä kyllä toivoisin, että poikien isä ottaisi itseään niskasta kiinni, ja alkaisi oikeasti kantaa vastuuta lapsistaan. Hyväkään isäpuoli ei korvaa omaa, oikeaa isää. (Kuulostaa jotenkin julmalta toivoa, että lasten ja isän yhteys katkeaisi kokonaan - vaikka toki mä senkin ymmärrän, että joissain äärimmäisissä tapauksissa se on paras vaihtoehto).

Mä luulen, että olis parempi, jos ei enää pitäisi yhteyttä. Aina sielä tapahtuu jotain ja isän yksin asuessa oli epäilys siitä, että löi poikia. Toinen poika sanoi, että isä oli lyönyt, kun oli tullut kakka vaippaan. Silti mun pitää ne sinne antaa :'( Kai tämä tästä vielä iloksi muuttuu. Nyt en enää poikia oo antanu sen kotiin, vaan ovat olleet viikonloput isän äidin luona, on turvallisempi olo.

Yhteistyössä