Mua vituttaa Porin Citymarket...

pypylleröinen

Aktiivinen jäsen
05.07.2010
1 890
0
36
Mä harvoin siellä ees käyn, en tykkää siitä paikasta yhtään. Nyt käynyt kuitenki 2 kertaa, viimeviikolla kerran, ja tänään.
Viimeviikolla ostin vieraille tarjottavaks pirkan esipaistettuja patonkeja. Kas kummaa, kun päästiin kotiin, niistä oli päiväys mennyt muutama päivä sitten.
Tänään ostin sweet&sour-kastiketta. Kotona aloin kattoa päiväystä, niin se on ens viikolla. Ja tollanen tatina kuitenkin säilyy sen pari-kolme vuotta.
Ja joo, en yleensä kato päiväyksi tollasista tuotteista, joitten on tarkotus säilyä pitkään. Mutta tästä lähin katon kyllä tosi tarkkaan, ainakin sittarissa.

Muutenkin paikka ihan perseestä, olematon valikoima, liha- ja kalahyllyt usein tyhjänä, hinnat korkeemmat kun prismassa, jne...

[QUOTE="vieras";23327917]Mä en jaksa ikinä vaivautua sinne asti. Käyn Pick n Payssä, se on ihan jees.[/QUOTE]

Mä en oo siellä käynyt sen jälkeen, kun tuli se systeemi, että vihannekset, hedelmät, yms. punnitaan vasta kassalla. Ei ollut kun yks vaihtoehto kutakin sorttia...

Kandeisko niitä päivämääriä kattella kaupassa.. CM:n kokoisessa kaupassa on varmasti useita tuotteita joita ei joka päivä tarkisteta. Siis juurikin noita säilykkeitä yms.
Meinaatko sä että ne oikeesti tarkastetaan vaikka viikottain?

Kannattais. Mutta jotenkin nyt vaan oon olettanut, että pari vuottakin säilyvät tuotteet kerkeis kiertää hyllyssä... Saati jotkut patongit, minkä menekki kuitenkin suht suuri...

Alkuperäinen kirjoittaja pypylleröinen;23327957:
Mä en oo siellä käynyt sen jälkeen, kun tuli se systeemi, että vihannekset, hedelmät, yms. punnitaan vasta kassalla. Ei ollut kun yks vaihtoehto kutakin sorttia...

Aijaa. Mä taas tykkään et siel on ihan jees valikoimat.

Ai, mä en ole koskaan tiennyt että niitten kamalien puolivalmiiden pullapitkojen menekki on suuri, enkä kyllä usko että sen sun sweet&sour mönjäsikään käyttäjäkunta sitten on kauhean suuri.

Huomauttamalla tuosta kaupassa, voit mahdollisesti saada jotain korvaukseksi, tai esim saada tuon sweet&sourin vaikka -70% lapulla varustettuna, mutta siihen auttaa vaan se että valittaa paikan päällä.

No aikalailla moni tuntuu niitä puolivalmiita pullapitkoja ostavan, en mä sille mitään voi. Mä en yleensä osta, mutta miks nyt olisinki sit ostanut, että olisin saanut vieraille tarjottavaa.

Ja niinku jo sanoin, ni valitin kauppaan.

No hyvä että valitit, ehkä he tajuavat sitten ruveta siivoamaan hyllyjään. Ei sen takia kauppaa kandee vaihtaa.
Kun järjellä ajattelet, on tuon mokan voinut tehdä vaikka joku TET-nuori (annettu tehtäväksi vaikka tarkistella niitä, ja ei oo kauheesti kiinnostanut) tai joku huono työntekijä. Harmi jo semmonen maalaa koko kaupan maineen huonoksi.

En mä oo vaihtamassa sen takia kauppaa, jatkossakin käyn Prismassa. Satuin nyt vaan käymään sittarissa nää kaks kertaa.
Ja mulle on ihan sama kuka ne tuotteet siellä tarkastaa, mutta mä haluun ihan tuoreita tuotteita. On eri asia, onko päiväystä vaikka 5 päivää jäljellä leivässä vai maustekastikkeessa... :/

[QUOTE="huoh";23328226]Kato itte siellä kaupassa äläkä jälkeenpäin vingu.[/QUOTE]

:headwall: Nii, no enkö jo aikasemmin sanonut, että en oo yleensä kattonut tollasista pitempään säilyvistä kattonut, kun OLETAN, että ovat suht säilyviä. Tuoretuotteista taas katon tosi tarkkaan.

Mä teen 90% ostoksista cittarissa ja koskaan en ole onnistinut vanhoja bongaamaan. Mä tykkään cittarista, se on edullinen ja selkeä. Prisma on mulle se viimeinen vaihtoehto, sinne vasta ihan äärimmäisessä hädässä.
P&P on kans ihan jees, sinne vaan tulee vähän liikaa matkaa.

Sittari on pirun kallis kauppa,prisma on paljon edullisempi ja siellä on paljon parempi valikoima tuotteissa.En sanoisi mitään k-ryhmän kauppaa edulliseksi verrattuna s-kauppoihin.

[QUOTE="akka";23329435]Sittari on pirun kallis kauppa,prisma on paljon edullisempi ja siellä on paljon parempi valikoima tuotteissa.En sanoisi mitään k-ryhmän kauppaa edulliseksi verrattuna s-kauppoihin.[/QUOTE]

Niin ne väittää. Mä en tiedä miksi mun kohdalla tilanne on toisinpäin. Ehkä me sit ostetaan vaan jotain marginaalituotteita.

Yhteistyössä