Mua vituttaa kännykkä korvalla kulkevat ihmiset

Äkäinen Hra Majuri

Tunnettu jäsen
17.09.2011
18 413
2 495
113
Toisinaan tekis mieli lyödä nyrkillä niitä. Saatana pysyisivät vaikka kotonaan kännyköidensä kanssa, eikä tulisi ihmisten ilmoille päästämään melusaastetta muka tärkeesti puhumalla puutaheinää ja paskaa toisten kanssa kännykällä.

Vihaan kännyköitä :mad:

Nää oli paljon söpömpiä ja numerotkin muistettiin ennen ulkoa.:)
948162.jpg

Alkuperäinen kirjoittaja Äkäinen Hra Majuri;29862382:
Toisinaan tekis mieli lyödä nyrkillä niitä. Saatana pysyisivät vaikka kotonaan kännyköidensä kanssa, eikä tulisi ihmisten ilmoille päästämään melusaastetta muka tärkeesti puhumalla puutaheinää ja paskaa toisten kanssa kännykällä.

Jaxuhalit sulle :hug:

Alkuperäinen kirjoittaja minä:
Akat kaikista pahempia.Kaikki kännykkään pälpättäjät on yleensä akkoja.
Nähnyt paljon akkakuskeja kännykkä korvalla

Naiset handlaa multitaskingin.=)

Paitsi se yks joka otti selfien.:xmas:

Heh, mun mies puhuu monta tuntia päivän aikana puhelimessa, töissäkin soittelee :D tosin luuri on peltoteiden välissä, joskus vähän ärsyttää kun kuuntelee musiikkia samalla..

• Tykkää
Reactions: Dottie ja Puuhippa
Alkuperäinen kirjoittaja Äkäinen Hra Majuri;29862382:

Keravallakinko?

Suositelkaas hyvää ja edullista kännykkää, jota tälläisen mummonkin on helppo oppia käyttämään, en haluaisi hiplailukännykkää, mutta markkinoilla ei kai paljoa enää näppäimillä ole.
Kamera saisi olla kohtalainen.

Yhteistyössä