Eka eri ositteisiin, sitten vasta keskustelut. Tässä järjestyksessä. Ei olisi nimittäin eka kerta, kun väkivalta kärjistyy erotilanteessa, eikä siinä mistään "keskustelusta" mitään tule. kÄytännön asioita, kuten lasten tapaamisia ym. ehditte miettiä myös jälestäpäin, ja niin, että joku ulkopuolinen on aina tilanteessa mukana!Moi...En ole ollut koneella eilisen päivän jälkeen kun ei ole ollut aikaa.Kaikki täällä päässä ihan ok.Ei hirveesti ehditty juttelee miehen kanssa kun pitihän lapsien olla nukkumassa ennenkuin pääsi juttelee.
Ihan hyvässä hengessä juteltiin ja sovittiin että jatketaan tänään,mies tietenkin oli pahoillaan ja haluaa yrittää vielä,mutta se nyt ei ole kovin yllättävää.Toivon että tänään saataisiin enemmän juteltua,koska niitä asoita meillä on ja paljon.
Omat fiilikset on mitä on,oon aika turta eikä oikein mikään tunnu missään.Mieltä kohottaisi kun pääsisi shoppailee tai edes ovesta ulos,mutta en kehtaa tämän naaman kanssa.Jospa se olisi la/su parempi kun lupasin pojille että mennään huimalaan,kun jouduin peruttamaan niiden vk:nlopulle suunnitellut synttärit ja pidämme sitten ne parin vk:n päästä.
joku joka kysyi niin pk-seudulta olen.
Etkö just kirjoittanut että sulla on silmä mustana? Mistä lapset luulevat sen tulleen? Eivätkö muka puhu exlle?Monella tapaa olisi varmaan parempi olla yksin ja silloin kun olin yh niin oikeesti nautin siitä,enkä missään nimessä olisi halunut miestä,kunnes sitten vahingossa tapasin ja rakastuin niihin moniin ihaniin sanoihin.
Exä ei tiedä mitään näistä pahoinpitelyistä.
Moi...En ole ollut koneella eilisen päivän jälkeen kun ei ole ollut aikaa.Kaikki täällä päässä ihan ok.Ei hirveesti ehditty juttelee miehen kanssa kun pitihän lapsien olla nukkumassa ennenkuin pääsi juttelee.
Ihan hyvässä hengessä juteltiin ja sovittiin että jatketaan tänään,mies tietenkin oli pahoillaan ja haluaa yrittää vielä,mutta se nyt ei ole kovin yllättävää.Toivon että tänään saataisiin enemmän juteltua,koska niitä asoita meillä on ja paljon.
Omat fiilikset on mitä on,oon aika turta eikä oikein mikään tunnu missään.Mieltä kohottaisi kun pääsisi shoppailee tai edes ovesta ulos,mutta en kehtaa tämän naaman kanssa.Jospa se olisi la/su parempi kun lupasin pojille että mennään huimalaan,kun jouduin peruttamaan niiden vk:nlopulle suunnitellut synttärit ja pidämme sitten ne parin vk:n päästä.
joku joka kysyi niin pk-seudulta olen.
Ei ole vaikeaa. Eikös ap sanonut, että kämppä on hänen ja mies on aikoinaan muuttanut hänen ja lasten luokse. Siinä tapauksessa poliisi voi poistaa miehen naisen asunnosta jos ei muuten suostu lähtemään. Mutta veli ehdottomasti mukaan, kun (siis KUN, ei JOS) heität miehen pihalle.Nyt vaan teet heti jotain eron eteen. Helpompi olisi jos sinä voisit lähteä, toista voi olla vaikea pakottaa muuttamaan. Kyllä ne asiat siitä ratkeaa yksi kerrallaan. Ja huomaat pian että oma olosikin helpottaa vaikka ero surettaisikin.
Ap. Mä kirjoitin sulle eilen tolle edelliselle sivulle. Mun äiti ja sen sisko kerran kysyi meiltä vaivihkaa samaa, mitä olit lapsiltasi kysynyt ja me vastattiin ihan samoja. Lapsi pelkää muutoksia.Niin just...noi sanat oli lapsen suusta,ei mun enkä mä noin ajattele :headwall:
poika heräsi joten poistun.