Mua vituttaa ja ahistaa ihan tosissaan kun en tiedä mitä ton miehen kanssa teen

[QUOTE="qwerty";23313527]Et olekaan koska lapset oppivat tuollaisissa perheissä usein hyvin varovaisiksi jotta eivät aiheuttaisi lisäkonflikteja.[/QUOTE]

Kyllä lapset ihan tahalleenkin monasti ärsyttämällä ärsyttää ja muutenkin käyttäytyy kuin normaalilapset että en usko että välttäisi konflikteja.Ehkä ne on tottuneet näkemään jonkinverran huonoa käytöstä ja eivät ole minua nähneet itkemässä tms,niin voivat ajatella että ei toi ole niin pahaa ja ehkä sallittuakkin,mikä ei sinäänsä kyllä hyvä asia ole.

Karju
Ihan hirveitä tarinoita teillä. Tunnetteko te pahoinpidellyt naiset, että teidän on vaan jaksettava kestää se väkivalta, ettei poispääsyä tilanteesta ole? Miten te käsittelette sen mielessänne, että rakastamanne henkilö pahoinpitelee teitä? Mitä teidän ystävänne on sanoneet tilanteesta, jos olette kertonu?

"Vieras"
Sun on TÄYSIN mahdotonta parantaa miestäsi joka ei edes kadu tekemisiään eikä itse hae ja halua apua. Ja lapset kärsivät vaikket sitä huomaa. Jos haluat pysyä tuossa suhteen irvikuvassa niin anna edes lapset exäsi hoitoon.

"vieras"
Sun lapset pelkaa koska ne tajuaa ja aistii etta aiti pelkaa miestaan. Sa teet itsellesi koko ajan vahinkoa kun annat tilanteen jatkua, mutta lapsillesi viela paaaaljon paljon enemman. Vakivalta on taysi syy lahtea suhteesta ja nopeasti, ja sen jalkeen sun taytyy alkaa selvittaa mika sun lapsuudessa on aiheuttanut sen, etta sa katsot olevasi niin huono, etta sua saa lyoda. Jos sa tahdot, etta sun lapsesi eivat jatka ketjua, lahde niiden takia jos et itsesi. Sa oot arvokas ihminen, sa oot aiti sun rakkaille lapsille jotka tarvitsee aidin joka suojelee niita pahaa maailmaa vastaan ja jos sa saat iskuja, henkisia ja fyysisia OMASSA KODISSASI, sa et voi varjella lapsiasi, vaikka luulet ettei ne mitaan ymmarra. Lapsi nakee etta aiti itkee. LAHDE. NYT.

kiitoksia halauksista ja tsempeistä.Te olette oikeassa ja tiedän mitä minun tarvii tehdä.se ensimmäinen ihan oikea päätös vaan on niin vaikeata tehdä,kun haluaa kumminkin jotain hyvää tässä suhteessa nähdä ja jos vielä toivoa on.Mua myös mietityttää paljon mitä muut ajattelee vaikka se on ihan tyhmää,mun pitäisi elää omaa elämääni välittämättä mitä muut ajattelee.

Kyllä kai on jonkinverran lasten käyttäytymiseen vaikuttanut mitä kotona tapahtuu vaikka ei muuta kuin sanoja kuullut.Poikakin on kysynyt muutaman kerran että "äiti miksi sä et enää koskaan naura,ennen nauroit aina ja paljon": ja että kuulema olin ennen paljon kivempi:/

"vieras"
kiitoksia halauksista ja tsempeistä.Te olette oikeassa ja tiedän mitä minun tarvii tehdä.se ensimmäinen ihan oikea päätös vaan on niin vaikeata tehdä,kun haluaa kumminkin jotain hyvää tässä suhteessa nähdä ja jos vielä toivoa on.Mua myös mietityttää paljon mitä muut ajattelee vaikka se on ihan tyhmää,mun pitäisi elää omaa elämääni välittämättä mitä muut ajattelee.

Kyllä kai on jonkinverran lasten käyttäytymiseen vaikuttanut mitä kotona tapahtuu vaikka ei muuta kuin sanoja kuullut.Poikakin on kysynyt muutaman kerran että "äiti miksi sä et enää koskaan naura,ennen nauroit aina ja paljon": ja että kuulema olin ennen paljon kivempi:/
kuule, mä ahdistuin tästä sun aloituksesta niin paljon ja varsinkin tosta sun pojan kysymyksestä.

jollet sä nyt lähde niin sä olet superhuono äiti! sun suhteessa ei ole mitään hyvää eikä se ole edes mikään suhde. sun mies on murtanut sulta jalan, kuristanut sua, tehnyt pari muutakin ilkeää juttua (mitä lie?), hakannut sulta silmät mustaksi, hakannut sua päähän(!), sylkenyt sun naamaan. tajuatko että vain siksi se voi tehdä noin, että sinä sallit sen? sallit sen pysymällä tuollaisessa supersairaassa tilanteessa. nyt sä lähdet niiden lasten kanssa sieltä pois!

sun lapset ansaitsee parempaa! vaikka itse nähtävästi kuvittelet, että miehessäsi on jotain hyvää niin ei ole! sulta otetaan lapset pois, jollet sä jätä sitä miestä heti. jos lapsi oli paikalla kun poliisit tuli niin ilmoitus menee automaattisesti lastensuojeluun. tahdotko elää ilman lapsiasi sen ihanan miehesi kanssa? mieti sitä.

ja anteeksi kun sanon näin kovalla tavalla, mutta sä olet vaipunut jo johonkin tilaan, jossa et taida muuten tajuta, että ainoa mitä sun pitää tehdä on lähteä HETI!!!

"huokaus"
Jos kotona hallitsee joku möhkäle, jonka olemassaolon tuntee (mutta sitä ei koskaan näe, eikä kuule?), niin kyllähän se vaikuttaa lapsiin ja koko kodin tunneilmapiiriin.

Et voi muuttaa miestäsi. Et vaikka kuinka monelle mutkalle taipuisit, muuttuisit seinätapetiksi tai aidanseipääksi, jos miehesi niin toivoo....

Mä henk.koht kai siksi katson tätä koska pidän niitä ns.virheinä mitkä voi antaa anteeksi kun ei toinen oikeesti tarkoittanut ja oikeesti rakastaa mua ja on kai meillä jotain hyvääkin,enkä haluaisi viedä lasta pois isältään ja toisaalta en halua että hän olisi muitten kanssa (vielä tämä vaihe menossa)

Mä ehkä kestän sen takia tämän koska lapsuudessa isä hakkasi äitiä ja me nähtiin tätä harvase vk:nloppu.vanhemmat erosi kun olin 11v.Olen aina antanut miesten kohdella mua huonosti tai käyttää hyväksi.Aina autan muita ja ajattelen muita ennen omia tarpeitani,vaikka en jaksa,autan muita enkä kieltäydy.Mutta se on vaan minä ja uskon että olen jo muuttunut jonkinverran kun ikääkin tulee,en vaan ole päässyt "kokeilemaan käytännössä" kun en enää oikeestaan kavereita näe tai käy missään.

"vieras"
Meni vähän ohi... oliko niin, että kaksi vanhinta lastasi eivät ole tämän nykyisen miehesi lapsia??

Jos näin tosiaan on, sitä suuremmalla syyllä: älä anna lapsillesi vieraan (kyllä!) ihmisen pilata heidän elämäänsä, henkistä hyvinvointiaan ja tulevaisuutta. Kerro nykyisen suhteen ongelmista myös exällesi, jos siis on vanhimpien lasten isä.

"vieras"
Mä henk.koht kai siksi katson tätä koska pidän niitä ns.virheinä mitkä voi antaa anteeksi kun ei toinen oikeesti tarkoittanut ja oikeesti rakastaa mua ja on kai meillä jotain hyvääkin,enkä haluaisi viedä lasta pois isältään ja toisaalta en halua että hän olisi muitten kanssa (vielä tämä vaihe menossa)

Mä ehkä kestän sen takia tämän koska lapsuudessa isä hakkasi äitiä ja me nähtiin tätä harvase vk:nloppu.vanhemmat erosi kun olin 11v.Olen aina antanut miesten kohdella mua huonosti tai käyttää hyväksi.Aina autan muita ja ajattelen muita ennen omia tarpeitani,vaikka en jaksa,autan muita enkä kieltäydy.Mutta se on vaan minä ja uskon että olen jo muuttunut jonkinverran kun ikääkin tulee,en vaan ole päässyt "kokeilemaan käytännössä" kun en enää oikeestaan kavereita näe tai käy missään.
LUE VIESTI NRO 31! ja lopeta tollainen kuvottava selittely, että hän ei oikeesti tarkoittanut ja muuta paskaa. sun mies on sairas! sä et voi häntä parantaa! ja kukaan nainen ei tollaista miestä halua, joten sun ainoa tehtävä olisi varoittaa muita naisia tollaisesta hullusta!

Karju
[QUOTE="vieras";23313712]kuule, mä ahdistuin tästä sun aloituksesta niin paljon ja varsinkin tosta sun pojan kysymyksestä.

jollet sä nyt lähde niin sä olet superhuono äiti! sun suhteessa ei ole mitään hyvää eikä se ole edes mikään suhde. sun mies on murtanut sulta jalan, kuristanut sua, tehnyt pari muutakin ilkeää juttua (mitä lie?), hakannut sulta silmät mustaksi, hakannut sua päähän(!), sylkenyt sun naamaan. tajuatko että vain siksi se voi tehdä noin, että sinä sallit sen? sallit sen pysymällä tuollaisessa supersairaassa tilanteessa. nyt sä lähdet niiden lasten kanssa sieltä pois!

sun lapset ansaitsee parempaa! vaikka itse nähtävästi kuvittelet, että miehessäsi on jotain hyvää niin ei ole! sulta otetaan lapset pois, jollet sä jätä sitä miestä heti. jos lapsi oli paikalla kun poliisit tuli niin ilmoitus menee automaattisesti lastensuojeluun. tahdotko elää ilman lapsiasi sen ihanan miehesi kanssa? mieti sitä.

ja anteeksi kun sanon näin kovalla tavalla, mutta sä olet vaipunut jo johonkin tilaan, jossa et taida muuten tajuta, että ainoa mitä sun pitää tehdä on lähteä HETI!!![/QUOTE]

Eikä sekään ole varmaan toivottua, että lapset voivat luulla kaikkien ongelmien aiheutuvan heistä. Kyllä lapset alkavat ihmettelemään, kun vanhemmilla ei ole hyvä olla ja mitään ei asiasta heille puhuta. Pienessä päässä tilanne pyörähtää niin, että vanhemmat on surullisia, kun eivät tykkää lapsistaan.

Lastensuojeluun meni ilmoitus sekä poliisilta että lääkäriltä.vanhemmat lapset ei olleet kotona ja pienempi nukkui,poliisit kyllä kävi täällä kotona ja totesi kaiken olevan hyvin,kun on lastenhoitaja paikalla ja mies sekä vauva nukkui.sunnuntaina soitti lastensuojelusta sosiaalityöntekijä ja kysyi onko kaikki hyvin-kaikki oli hyvin ja mies vielä vaihtoi muutaman sanan tämän kanssa puhelimessa..sitä en tiedä soittaako vielä joku tästä asiasta tai meneekö se pidemmälle johonkin.

Mä tarviin aikaa miettimiseen tai sitä teen kokoajan,asioita nyt pyörii hirveesti mielessä että miten hoidan käytännössä kaiken ja mistä asiasta lähen eteenpäin.

Sikäli mulla on hyvä tilanne että mies ei täältä saa mukaansa kun vaatteet,koska on tullut tänne valmiseen kotiin mihin ei ole koskaan kustantanut mitään ja autokin on minun.Mutta silti on paljon mietittävää vaikka tiedän pärjääväni.

Et ole epäonnistuja jos lähdet vaan jos jäät!!!! Tiedän tasan miltä tuo tuntuu!!!! Ainut mitä joudut katumaan ja suremaan on se mikset lähtenyt aikaisemmin. Tuollainen jättää pysyvät arvet, pelasta itsesi ennen kun oot henkisesti murskana!!!!

ihanaa henkistäväkivaltaa lähes kokoajan.pari vuotta sitten mursi jalan ja aika pian siitä myös kuristi ja teki muutaman muun ilkeen jutun.ajattelin että tämä kaikki on takanapäin kunnes vk:nloppuna hakkas mua monta kertaa nyrkillä päähän joten nyt on silmä mustana ja silmän ympärys.

En mä halua oikein puhua mun asioista kellekkään ja toisaalta en mä usko että kukaan pakottaisi mut pois tästä suhteesta,en halua sääliä keltään enkä toisaalta kehtaa kertoa miten paskaa tämä kaikki on.

Mieskin vielä jotenkin saa käännettyä kaikki mun syyksi,tuntuu että ei ees katumusta tunne vaikka anteeksi pyysikin vaikka ei muista tapahtumaa.Silti pahemmalle varmaan tuntui se kun toissa-iltana nukuin jo ja hän halusi keskustella,sanoin sille tiukasti ettei puhu niin kovaa kun poika nukkuu siinä niin sitten räkäs mua naamaan,ei paljoa tunnu siltä että katumusta tuntisi taikka arvostaisi yhtään.
Lähde lasten kanssa pois,annatko tosiaan miehen käyttää henkistä ja fyysistä väkivaltaa itseesi?
Montako kertaa annat miehen satuttaa,ennen kuin tajuat lähteä?
Kyllä lapset tajuaa ja pelkää vaikka eivät nää väkivaltaa.Eikä ketään saa hakata,oli syy mikä tahansa,mies kääntää kaikki sun syyksi,ei sun ja lasten elämä tuosta parane,päinvastoin se pahenee.Seuraavan kerran voit olla sairaalassa tai ruumishuoneella.:(
Mies ei varmasti kadu eikä arvosta sinua,rakasta ihmistä ei tahallaan satuteta.

viedras
no, sinulla on sikäli helppoa koska koti on sinun, AJAT miehen vain pois.ja mielellään silloin kun siellä on joku muukin aikuinen, ettei ala väkivaltaiseksi.
Itsehän olen muuttanut omani ja kahden lapsen tavarat/vaatteet yms kolmessa tunnissa.(ilman mitään aikaisempia pakkauksia yms)
Että onnistuu varmasti yhden miehen vaatteet ja mies muuttaa tunnissa.
Vaihdat lukot.

Kyllä mä tiedän että selittelen ja keksin tekosyitä että se mies ei ole niin paha,mutta niin mä tunnen.Olenkin monasti sanonut nykyiselle että en tykkää miten "kasvattaa" mun lapsia omalla sairaalla tavalla,mutta ei tähän siitä sen enempää.Luulen että nyt olen päässyt jo pitkälle kun en edes tunne rakkautta tällä hetkellä ja mietin tosissani miten tästä eteenpäin.ja siis jos en itseni takia eroa niin lasten takia.

juu siis on 2 lasta edellisestä suhteesta.Hälle en viiti mitään puhua turhaan,sen jälkeen ehkä kun on tämä nykyinen pois kuvioista.nykyinenhän on lukemattomat kerrat uhannu mulle tekevänsä sille jotain mustasukkaisuuksissaan..nyt laittamaan pieni päiväunille.

En tajua
Miksi et voi lasten tähden laittaa omia tunteitasi syrjään ja lähteä. Huomaat kuitenkin lähdettyäsi, että päätös oli oikea ja voit itsekin paremmin. Eikö olisi ihanaa, että lapsesi näkisi taas onnellisen ja hyvin voivan äidin? Kyllä lapsi herranjestas tajuaa jos sulla on silmä mustana ja on huolissaan susta. Sun tehtävä on olla huolissaan lapsista eikä niiden susta. Tsemppiä.

Ei tässä tosiaan niin akuuttia hätää ole että tarvitsisi salaa lähteä taikka etteikö voisi itse pakata kamojansa.Hän on sanonut että lähtee kun pyydän,toisaalta monesti sanonu että jos jätän niin ei käy hyvin.uskallan hälle sanoa että se on loppu,mutta varmaan pyytäisin tänne jonkun kun on se lähtöpäivä.Nyt unille poika. ja kiitokset vielä!

en tajua
Sanot että ajattelet aina muiden tarpeita ennen omiasi. Silti et ajattele lapsiasi vaan omiasi. Huomaatko ristiriidan? Et kestä ajatusta miehestä toisen kanssa, mutta kestät itse väkivaltaa. Itseäsihän ajattelet vaikka satutatkin itseäsi. Tiedät itsekin ettei. ies muutu. Miksi uskottelet muuta itsellesi? Laita lapsesi etusijalle ja kestä eron aiheuttama suru. Se menee ohi, mutta väkivalta ei mene.

Ajattelen muita läheisiä ihmisiä,mutta enkai sitten juuri niitä lapsiani.Hulluahan tässä on se että jos meillä ei olisi lasta yhdessä niin en olisi hänen kanssaan yhdessä vaikka en nyt haluakkaan häntä muiden kanssa niin uskon asian olevan näin.

vanhempi lapsi kysyikin silmästä ja sanoin vaan äkkiä miehen ehdotuksesta että pienin löi kaukosäätimellä,voiko olla typerämpää vastausta?!

Jutellaan tänään miehen kanssa ja toivon että sanon hälle tosissani että haluan että hän lähtee,täytän hälle myös asuntohakemuksen hänen luvallaan.

Karju
Ajattelen muita läheisiä ihmisiä,mutta enkai sitten juuri niitä lapsiani.Hulluahan tässä on se että jos meillä ei olisi lasta yhdessä niin en olisi hänen kanssaan yhdessä vaikka en nyt haluakkaan häntä muiden kanssa niin uskon asian olevan näin.

vanhempi lapsi kysyikin silmästä ja sanoin vaan äkkiä miehen ehdotuksesta että pienin löi kaukosäätimellä,voiko olla typerämpää vastausta?!

Jutellaan tänään miehen kanssa ja toivon että sanon hälle tosissani että haluan että hän lähtee,täytän hälle myös asuntohakemuksen hänen luvallaan.
Ei voi olla totta!!! Vierität miehesi väkivallan pienen lapsen syyksi??!!!

Yhteistyössä