Mua väsyttää ja kyllästyttää parisuhde.

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja ummikko
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
U

ummikko

Vieras
Vai onkohan meillä enää sitä. Mies viikot töissä ja minä viikonloput. Hän ei tee kertakaikkiaan mitään kun tulee töistä. Pelaa koneella yömyöhään. joskus harvoin vaivautuu tiskikoneen tyhjään ja ei muuta. Huomioi minua nykyisin ainoastaan silloin kun haluaa seksiä. Olen sanonutkin juuri tästä viimeiseks että muulloinkin sopisi olla hellä ja mukava. Vastaus oli että mä yritän. Oikeesti tää vie multa jo voimat ja ahdistuttaa. Hyvät neuvot kultaakin kalliimpia nyt.

oikeasti. onko muilla sellainen mies joka ei tee koskaan ruokaa/leivo, pese pyykkiä/lattioita, lasten kanssa leikkiminen ja puuhailu ei ilm.kiinnosta, komentaa kyllä jaksaa

Kyllä mun mielestä molempien tulisi osallistua kotitöihin. Ihan tasan niitä ei ehkä voi jakaa, mutta kumminkin. Kokeileppa että et tee itsekään kotona mitään. Kyllä varmasti miestäkin alkaa jossain vaiheessa häiritsemään sotku yms. Peset vain omat ja lasten vaatteet. Kun mies alkaa valittaa että puhtaat vaattet loppu, sanot vain että meillä on kyllä pesukone, herra menee ja pesee itselleen vaatteita.

Alkuperäinen kirjoittaja ap:
oikeasti. onko muilla sellainen mies joka ei tee koskaan ruokaa/leivo, pese pyykkiä/lattioita, lasten kanssa leikkiminen ja puuhailu ei ilm.kiinnosta, komentaa kyllä jaksaa

Meillä on kanssa tällainen isokokoinen lapsi, jonka palauttaisin äidilleen, mutta tämä ei huoli tätä enää....Meillä mies ei teen muuta kuin syö ja paskantaa...

ja pelaa koneella koko ajan. Se peli on enemmän sen maailma, kun hänen oma perheensä. jotenkin mä en vaan jaksa enää uskoa siihen että vuodesta toiseen joka ikinen päivä hän on töistä tullessaan muka niin väsynyt ettei jaksa tehdä mitään mikä liittyy meihin tai taloon. Pelaa vaan ja mun loppuu voimat sen miehen kanssa. Mä oikeastaan ihan pelkään sitä päivää, kun tulee se olo, että nyt se on loppu ja läähden lasten kanssa. Mä pelkään tätä. Lisänä otettiin koira tähän taloon ja se on nyt sitten mun vastuulla täysin, vaikka yhdessä se päätös tehtiin ja koira hankittin. ei anna ruokaa, ei ie ulos jne. peli vie kaiken ajan. ja ajan käsityksen. eilen oli ystäväni kylässä ja 5min. hänen lähtönsä jälkeen mies kysyi että onko siitä pitkä aika kun hän lähti...mä en jaksa

Yhteistyössä