Mua varmasti vihataan tässä taloyhtiössä..

Näkymätön Ninni

Aktiivinen jäsen
03.01.2005
2 560
1
36
Joo siis tää alko joskus tuota noin parisen kk sitten kun nuoriso yöllä mekastaa tuossa lastenleikkipihassa joka on meidän ikkunan alla ja asutaan siis ykkösessä, myös joskus yöllä nauroivat ja puhuivat rappukäytävässä joka kaikki kuuluu meille yhden viikon aikana kävin kolme kertaa heitä ojentamassa että tahtoisin nukkua, vaan tahallaanhan sitä jatketaan jotta saavat mut raivon partaalle...

No sit olin keskisuomessa lomalla muutaman viikon ja sillä aikaa täällä oli tapahtunut ihme ja nuoriso hävinnyt, jes! :D

No nyt kävin sit sanomassa tuosta ikkunasta noin kymmenen vanhoille kun potkivat tuossa ikkunan alla palloa että josko menisivät vähän kauemmaks kun mulla vauva nukkuu makkarissa ja just osu pallo jo makkarin ikkunaan, niin pahoja mulkaisuja sain, tyyliin -taas se valittaa.. :headwall:

Joo joo, valittaja-akka oon mutta kai sitä nyt jonkun näkönen hiljasuus pitäis olla omassa kodissa jos täällä ei kukaan pidä mekkalaa..

jonkunhan se kuri pitää taloyhtiössäkin pitää. muakin mulkasi tuossa parkkipaikalla taloyhtiön puheenjohtaja, ei ee enää tervehdi. oon suoraan soittanut isännöitsijälle jos jotain epäkohtia tässä talossa on (uusi yhtiö ja mikään ei toimi). siitä vissiin mulle vihoissaan.

mäkin just tänään kävin pimpottamassa naapureiden ovikelloja kun keräsin nimiä valitukseen, meijän talon alin kerros kun roskaa ihan älyttömästi parvekkeen alapuolta (stumppeja, vaippoja, huonekaluja) yks naapuri ei suostunu allekirjottaa valitusta kun sanoi että on huomannut roskia mut ei ole nähnyt että niitä joku heittää.. 2 muulta sain kyllä nimen papriin ja huomenna paan sen isännöitsijälle.. saavat vihata mua ihan rauhassa :kieh: