mua vähän itkettää..

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja nyyhky
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
N

nyyhky

Vieras
mulla on ystävä ( ainakin haluaisin olla hänen ystävä ) joka ei mua muista ollenkaan. taas oli FB:n päivityksessä, et hänellä on bileet viikonloppuna. mulle ei oo puhunut mitään asiasta.
viimeksi kun olin tämän ystävän luona käymässä, niin ikäänkuin hätisteli mut pois, kun eräs toinen ihminen oli aikeissa tulla käymään. lähdin sitten pois, kun tuli vähän sellainen tunne, ettei mua kaivata...

en oo tehny mitään väärää, en puhunut pahaa/ loukannut mitenkään tuota ystävää. yritän pitää yhteyttä aina kun mahdollista. ennen oltiin yhteyksissä päivittäin, mutta nykyään saattaa mennä viikkokin ettei soiteta eikä mitään. jos soitan tälle ystävälle, niin kuulostaa sille, ettei tätä ystävää kiinnosta puhua minun kanssa.

itkettää ajatus, etten tainnutkaan olla niin hyvä ystävä kuin kuvittelin olevani..harmittaa ihan hirveästi kun en tiedä, mikä meidän välit on viilentänyt... :(

:hug:
Mie luulen, että ystävyydenkin kanssa on niin, että välillä sitä vaan tulee tarve ottaa väliä. Ettei siis olla aina yhdessä tai joka hetki yhteyksissäkään.
Silti se ystävyyssuhde on ja pysyy... vaikka välillä ollaankin sit tiiviimmin muiden ystävien kanssa.

Jos ystävä käyttäytyy noin tökerösti niin mä en ainakaan tuhlais aikaa pohtimalla, että mikä mussa itsessäni on vikana! Hyvänen aika, ei se nyt sun vika ole jos toinen on täys törppö.

erikoista on se, että tämä ystävä "uudelleen ystävystyi" erään vanhan tutun kanssa. sen jälkeen käytös minua kohtaan on ollut hyvinkin kylmää. ehkä uusi ystävä on parempi kuin vanha.
ei vaan mene järkeen, että tuollainen ois aikuisen ihmisen käytöstä. :(

harmittaa ja itkettää se, että mulla ei muutenkaan ole kuin kaksi ystävää, joiden kanssa olen voinut puhua kipeistäkin asioista. on niin kurjaa, kun toinen näistä ystävistä jättää näin..
enhän voi tietää, vaikka hän ei tosiaan luottoystävä olisikaan ollut ja nyt lörpöttelisi kaikki minun henkilökohtaiset asiat muille...pelottaa ajatus siitä, että kohta minusta puhutaan paljon pahaa. :(

Yhteistyössä