|O |O |O mulla on maailman raivostuttavin opettaja eräässä vieraassa kielessä, josta olen AINA saanut pelkkiä kiitettäviä - niin kokeista kuin kaikista tehtävistäkin, AINA. Ja nyt toi saakelin prkle rankaisee mua siitä, että olen käyttänyt sanontoja, joita HÄN ei tunne. Siis ei kai se saat... soikoon ole minun vikani, jos HÄN ei niitä tunne, MITÄ!?!?! Eikä suostunut poistamaan niitä miinuspisteitä, kun ei muka löytänyt googlellakaan... Miksiköhän mun Googleni löytää ne samantien? Harvinaisia sanontoja, KYLLÄ, mutta erittäin käytettäviä silti - ja niitä löytyy kyllä, mikäli osaa käyttää Googlea...
Jos se täti menee laskemaan mun numeroitani (tämä ei ole ensikerta, kun se arvostelee päin prinkkalaa), niin revin sitä korvista.
Kiitos, kun sain purkautua. Ottaa vaan nuppiin. Toi aine on semmonen varma tikki mulla, enkä pirulauta suostu siihen, että joku juurivalmistunut neiti nutturapää virkaintoisuuksissaan pysyy kannassaan, vaikka on todistettavasti väärässä. Ei käy. Mä tulostan sille noi saatanan sivut ja vien, aivan varmasti.
Jos se täti menee laskemaan mun numeroitani (tämä ei ole ensikerta, kun se arvostelee päin prinkkalaa), niin revin sitä korvista.
Kiitos, kun sain purkautua. Ottaa vaan nuppiin. Toi aine on semmonen varma tikki mulla, enkä pirulauta suostu siihen, että joku juurivalmistunut neiti nutturapää virkaintoisuuksissaan pysyy kannassaan, vaikka on todistettavasti väärässä. Ei käy. Mä tulostan sille noi saatanan sivut ja vien, aivan varmasti.