Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja Miä:Ne Transitit on vieläkin sielläMiulla ei ole edes ajokorttia
Ja pientä tuhoa olen vasta tehnyt, kumonnut yhden vesipostin ja vetänyt peräkärryllä ruusupuskan matalaksi :xmas:
Alkuperäinen kirjoittaja Babylonin Riippuva Puutarha:Ahhaha, ne oli kivoja, missä ei toiminut bensamittari ja missä käsijarrun varoitusvalo.Mä ajoinkin sit Kenkäveroon saakka kerran käsijarru päällä, ihmettelin vaan miten niin laiskasti kiihtyi rampissa - tai en mä oikeastaan osannut edes ihmetellä sitä, tuumasin vaan että on se p*ska...
![]()
![]()
Alkuperäinen kirjoittaja Miä:![]()
Meinasin tippua tuolilta
Traktorikin liikkuu huomattavasti sutjakkaammin kun ottaa sen käsijarrun pois päältä :xmas: Aina ei muista
Just viime viikolla puutarhuri pyysi miua siirtämään traktoria, sitä punasta mikä salettiin oli jo siun aikaan siellä
Lupasin mennä ja se huutaa perään että siinä ei sitten mene kakkonen päälle. Eikä jarrut toimi. Jaa, selevä, hyvä juttu
![]()
Alkuperäinen kirjoittaja Babylonin Riippuva Puutarha:Se oli kai eka kerta kun ajoin sillä, kaikki oli haukkuneet sen mulle jo etukäteen niin en sit hoksannut mitään ennenkuin vasta parkissa kun meinasin laittaa sen "päälle". Ja kun se valokaan ei palanut, ja kun se mitä selvimmin luistikin jo aika pahasti jo sitä ennen. *seliseli*![]()
Alkuperäinen kirjoittaja Kärppänä heinälatoon:Mietin lähtiskö kurkkaamaan nopsasti Kodin1:n alea. B) Ukkokin lupas kattoa vauvaa sen aikaa. ...mutta mä en saa lähdetyksi, vaan tähän jymähdin. :snotty:
Alkuperäinen kirjoittaja Miä:![]()
Osaatko muuten yhtään arvata kuka miut sai alunperin ajamaan sitä traktoria?
![]()
Alkuperäinen kirjoittaja Babylonin Riippuva Puutarha:Alkuperäinen kirjoittaja Kärppänä heinälatoon:Mietin lähtiskö kurkkaamaan nopsasti Kodin1:n alea. B) Ukkokin lupas kattoa vauvaa sen aikaa. ...mutta mä en saa lähdetyksi, vaan tähän jymähdin. :snotty:
Mä rupesin keittämään mehua, mutta keitinkin sit melkein itsenikin... Ei kannata. :xmas:
Alkuperäinen kirjoittaja Babylonin Riippuva Puutarha:Joku vetoava tyyppi varmaankin.![]()
Alkuperäinen kirjoittaja Miä:Miäkin muuten tiskaan tässä samalla, jotenkin hitaasti tyhjenee tuo tiskipöytä :snotty: Sen on oltava aika vetoava tyyppi kun se saa hysteerisesti pelkäävän naisen ajamaan traktorilla maakaatopaikalle tyhjentämään peräkärryn. Siellä piti peruuttaakkin![]()
Alkuperäinen kirjoittaja Kärppänä heinälatoon:Eli suosittelet tähän jymähtämistä? Noin niin kuin vaarojen välttämiseksi?![]()
Alkuperäinen kirjoittaja Babylonin Riippuva Puutarha:Hih, aika ekstriimiä.![]()
![]()
Alkuperäinen kirjoittaja Miä:Oli. Pitäisköhän miun vähän ryhdistäytyä, hyppäisin kaivoonkin ilomielin kun se nätisti pyytäisi |O:xmas: