Mua tympii.

Miusta tuntuu että olen liian vanha lintsaamaan :whistle: Mies kävi Graanilla, miä en. Olisin kyllä moikannut jos olisin käynyt siellä. Meinasin lähteä mutta muistin kuinka pitkä pinna miulla on ja laitoin suosiolla miehen kauppaan. Tuollasessa tungoksessa miun tekee aina mieli ampua haulikolla ilmaan että saisin tehdä ostokseni rauhassa :xmas:

No niin tuo mieskin sanoi ettei niin paljon ollut ihmisiä kun viime vuonna. Miä saan raivarin kun on liikaa ihmisiä, jakelen murhaavia katseita ja tuhahtelen yksinäni :snotty: Meillä on näyttö päältä ajettavalla ruohonleikkurilla tällä viikolla. Jos miä kouluun asti pääsen :D

Ei voi olla totta :o Kenet siä lahjoit ja millä? :snotty: Miä selvisin reilu puoli vuotta koskematta koneisiin. Nyt käytän ihan sujuvasti muita paitsi Bobcat on ehdoton ei.

Miten mä luikinkin siitä hommasta? :D Mä ajoin pikkutraktoreita muutaman kerran ja kerran lumia Finn Sammyllä :D, ihme etten mennyt puistohallin seinän läpi. Bobcatia en koskaan "päässyt" kokeilemaan myöskään.
Ai joo, ja rehtorin luvalla ajelin niitä koulun kamalia Transiteja. :D

Ne Transitit on vieläkin siellä :laugh: Miulla ei ole edes ajokorttia :D Ja pientä tuhoa olen vasta tehnyt, kumonnut yhden vesipostin ja vetänyt peräkärryllä ruusupuskan matalaksi :xmas:

Alkuperäinen kirjoittaja Miä:
Ne Transitit on vieläkin siellä :laugh: Miulla ei ole edes ajokorttia :D Ja pientä tuhoa olen vasta tehnyt, kumonnut yhden vesipostin ja vetänyt peräkärryllä ruusupuskan matalaksi :xmas:

Ahhaha, ne oli kivoja, missä ei toiminut bensamittari ja missä käsijarrun varoitusvalo. :D Mä ajoinkin sit Kenkäveroon saakka kerran käsijarru päällä, ihmettelin vaan miten niin laiskasti kiihtyi rampissa - tai en mä oikeastaan osannut edes ihmetellä sitä, tuumasin vaan että on se p*ska... :D :D

Alkuperäinen kirjoittaja Babylonin Riippuva Puutarha:
Ahhaha, ne oli kivoja, missä ei toiminut bensamittari ja missä käsijarrun varoitusvalo. :D Mä ajoinkin sit Kenkäveroon saakka kerran käsijarru päällä, ihmettelin vaan miten niin laiskasti kiihtyi rampissa - tai en mä oikeastaan osannut edes ihmetellä sitä, tuumasin vaan että on se p*ska... :D :D

:laugh: :laugh: Meinasin tippua tuolilta :D Traktorikin liikkuu huomattavasti sutjakkaammin kun ottaa sen käsijarrun pois päältä :xmas: Aina ei muista :whistle: Just viime viikolla puutarhuri pyysi miua siirtämään traktoria, sitä punasta mikä salettiin oli jo siun aikaan siellä :D Lupasin mennä ja se huutaa perään että siinä ei sitten mene kakkonen päälle. Eikä jarrut toimi. Jaa, selevä, hyvä juttu :D

Alkuperäinen kirjoittaja Miä:
:laugh: :laugh: Meinasin tippua tuolilta :D Traktorikin liikkuu huomattavasti sutjakkaammin kun ottaa sen käsijarrun pois päältä :xmas: Aina ei muista :whistle: Just viime viikolla puutarhuri pyysi miua siirtämään traktoria, sitä punasta mikä salettiin oli jo siun aikaan siellä :D Lupasin mennä ja se huutaa perään että siinä ei sitten mene kakkonen päälle. Eikä jarrut toimi. Jaa, selevä, hyvä juttu :D

Se oli kai eka kerta kun ajoin sillä, kaikki oli haukkuneet sen mulle jo etukäteen niin en sit hoksannut mitään ennenkuin vasta parkissa kun meinasin laittaa sen "päälle". Ja kun se valokaan ei palanut, ja kun se mitä selvimmin luistikin jo aika pahasti jo sitä ennen. *seliseli* :D

Se oli kai eka kerta kun ajoin sillä, kaikki oli haukkuneet sen mulle jo etukäteen niin en sit hoksannut mitään ennenkuin vasta parkissa kun meinasin laittaa sen "päälle". Ja kun se valokaan ei palanut, ja kun se mitä selvimmin luistikin jo aika pahasti jo sitä ennen. *seliseli* :D

:D :D Osaatko muuten yhtään arvata kuka miut sai alunperin ajamaan sitä traktoria? :whistle:

Alkuperäinen kirjoittaja Kärppänä heinälatoon:
Mietin lähtiskö kurkkaamaan nopsasti Kodin1:n alea. B) Ukkokin lupas kattoa vauvaa sen aikaa. ...mutta mä en saa lähdetyksi, vaan tähän jymähdin. :snotty:

Mä rupesin keittämään mehua, mutta keitinkin sit melkein itsenikin... Ei kannata. :xmas:

Eli suosittelet tähän jymähtämistä? Noin niin kuin vaarojen välttämiseksi? :D

Joku vetoava tyyppi varmaankin. :D

Miäkin muuten tiskaan tässä samalla, jotenkin hitaasti tyhjenee tuo tiskipöytä :snotty: Sen on oltava aika vetoava tyyppi kun se saa hysteerisesti pelkäävän naisen ajamaan traktorilla maakaatopaikalle tyhjentämään peräkärryn. Siellä piti peruuttaakkin :D

Yhteistyössä