Mua säälittää äidit joiden lapsilla iso ikäero

  • Viestiketjun aloittaja Parempi äiti
  • Ensimmäinen viesti
vieras
Niin muakin, omalla äidillä seitsemän vuoden aikana oli useita keskenmenoja ennen kuin tärppäsi pikkuveljeni kohdalla. Ja ihan on vieläkin meidän isän kanssa yhdessä.
 
Taidat olla
Alkuperäinen kirjoittaja Parempi äiti:
Tietää et on miehiä vaihtunut kuvioissa ellei sitten syynä lapsensaanti vaikeudet.
melkoinen järjen jättiläinen. Meilläkin on melkoinen ikäero pienimmän ja vanhimman välillä ja ihan on samalle isälle kumpikin.
 
Rukoilijasirkka
Just... Mun äiti on koko elämässään ollut vaan yhden miehen kanssa, eli mun isän kanssa ja mä oon kymmenisen vuotta nuorempi ku veli ja sisko. Enkä ollut mikään vahinko, vaan suunniteltu ja sisarustenkin puolelta toivottu.
 
karmeeta
mua taas säälittää naiset, jotka ehdottelee tai edes ajattelee mikä olisi muille naisille/äideille parasta VAIN OMASTA KAPEASTA MAAILMANKATSOMUKSESTAAN NÄHDEN. Katso epiliin, niin sulta pääsee itku!
 
JUU
Alkuperäinen kirjoittaja höpö:
Entäs, säälittääkö ap:tä perheet, joissa lapsilla on hyvin pieni ikäero - ja mitkä on perustelut...
No tottakai han saalii! Ne on niita idiootteja, jotka ei osaa ehkaista! Tietavatkohan mita se edes merkitsee...

 
Vieras
Mulla ja mun pikkuveljellä on ikäeroa 17 vuotta. Tosin siinä meidän välissä on kaksi muuta sisarusta, no onhan meilläkin ikäeroa 9 v. ja 5 v.

Ihan saman miehen kanssa on äitini kaikki nämä lapset isoine ikäeroineen saanut, ovat olleet naimisissa kohta 40 vuotta. Eikä ole ollut lapsensaantivaikeuksia.

Mitäs vielä ap keksit?
 
Itse olen veljeäni 9 vuotta nuorempi ja omilla lapsillani on 5.5 vuotta ikäeroa. Ja suoraan sanoen olen erittäin tyytyväinen kun toinen on teini ja toinen on eskarilainen. Mukava seurata heidän kasvamista ja heistä on toisilleen pelkkää iloa, hyvin vähän riitelyä. Ja oman veljeni kanssa meillä on mitäparhaimmat välit. Enkä säälinyt äitiäni ollenkaan meidän ikäeron takia, molemmille lapsille riitti aikaa kasvun aikana. Ja minullakin on esikoisen kanssa omat jutut ja samoin kuopuksen kanssa ja sit niitä yhteisiä. :D
 

Yhteistyössä