Mua rasittaa kun jotkut katsoo päästä varpaisiin...

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja sannulii
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

sannulii

Aktiivinen jäsen
26.08.2007
5 666
1
36
Kun mulla itselläni ei ole muodin mukaisia vaatteita.
Pukeudun aina siististi ja klassisesti.

Mutta meidän lasten kasvaessa pidän huolen että niillä on lämmintä päällä ja oikean kokoisata vaatetta. Sitten tulen vasta minä ja mieheni.
Yhdellä palkalla eletään.

Kun tapaan ystäviäni , joilla ei ole viellä lapsia he katsovat pitkään kun menen samoissa vaatteissa. Eikä minulla ole esim. saappaita. Viimeisen muodin mukaisia farkkuja kaipeine lahkeineen. yms..

Haluaisin aitoja ystäviä, jotka eivät tuijota vain muotia. :|

älä välitä noin höpsöistä ihmisistä!
oikeesti jos toinen aikuinen tuikottaa toisen aikuisen vaatetusta niin kyllä se tuijottaja tonttu on.Puhtaat asialliseta vaatteet jos o niin muille se ja sama.

oikeesti mä nauran hiljaa itekseen muodin-orjille, ne on melko reppanoita,yleensä tyylitajuttomiakin vielä.joku jossain sanonu et tää on muotii ja immeinen puskee sellaaset kuteet sit ylleen ja vaikka ne ei passais tyypille pätkääkään.

oman tien kulkijat ovat fiksumpia tässkin asiassa :)

Jep.. itse pukeudun aika vanhoihinkin vaatteisiin jos vain ovat vielä siistejä ja ehjiä. Siinä sitä sitten nolottaa jutella vaikka koulussa näille muodin orjille..

Asiasta viidenteen. Onko kukaan eksynyt näihin muotiblogeihin? "19v tyttö etsii itseään" jne.. sääliksi käy toisia kun pitää oma arvonsa määritellä sillä paljonko on rahaa käyttänyt vaatteisiin ja meikkiin missäkin kuussa.

Sitä minä vain ihmettelen, että miksi sulla ei ole sään mukaisia vaatteita. Mulla on ollut 20 vuotta (silloin saavutin mittani) aikaa hommata itselleni vaatteita. Ei mun tarvitse joka vuosi uusia ostaa, kun vanhoja löytyy kaapista. Ja jos 20v vanhat saappaani sanoisivat sopimuksen irti, niin ei uudet kirpparilla paljoa maksa, joten mä edelleenkin ihmettelen, miksi aikuinen ihminen ei omista esim. niitä saappaita.

Yhteistyössä