mua raivostuttaa mun miehen tapa

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vieras
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

vieras

Vieras
lopettaa riidat kun seinään ja olla sit niinkun mitään ei olis tapahtunutkaan.
tänäänkin mä olen itkenyt silmät päästäni meidän riidan takia, huudettiin kamalia asioita toisillemme, oli ehkä pahin riita ikinä. mulla on vieläkin silmät turvoksissa ja ihan pökki olo, ei olla puhuttu tuntiin sanaakaan.
kunnes äsken sitten mies ihan pokkana: lähdetäänkö lenkille?
ööö.. joo, voidaan sit puhua lenkillä... "jaa niinku mistä?" öööö vaikka siitä et mä olen tässä nyt itkenyt koko päivän ja tullu sanottua kaikkee, vois sopia koko hirveän riidan.. siihen tokas et aijaa ja alko vetää ulkohousuja jalkaan ja puhuun päivän ruuasta.
mua ahdistaa. ei sitä riitaa tarvii märehtimään jäädä viikkokausiks, mutta silti.

noin mun mieskin tekee!! Tosi ärsyttävää!! Pitäähän ne riidat selvittää ja sopia, keskustella läpi asiallisesti lopuksi, eikä sit vaan lopettaa ja olla niinku ei ois koskaan riideltykään. Miehet on joskus niiiiin urpoja näissä sosiaalisissa taidoissaan.

perheneuvolassa opitte kommunikointitaitoja tai pariterapiassa. Jos ei muu auta,muuten tuollainen jatkuu koko suhteenne ajan. Kaikki eivät kykene rationaaliseen keskusteluun ilman apua. Usko mua sieltä saatte välineitä suhteenne hoitamiseen. Kannattaa! Ainakaan mun ei tarvi enää itkeä silmiäni päästä vaan voimme sopia riidat järkevästi.

Alkuperäinen kirjoittaja äitikkä:
perheneuvolassa opitte kommunikointitaitoja tai pariterapiassa. Jos ei muu auta,muuten tuollainen jatkuu koko suhteenne ajan. Kaikki eivät kykene rationaaliseen keskusteluun ilman apua. Usko mua sieltä saatte välineitä suhteenne hoitamiseen. Kannattaa! Ainakaan mun ei tarvi enää itkeä silmiäni päästä vaan voimme sopia riidat järkevästi.

Meillä ei mies ainakaan koskaan ikuna lähtis minnekään perheneuvolaan. Onneksi riidellään nykyään tosi harvoin, ni tota kestää. Toivottavasti AP:n mies on tässä suhteessa erilainen!!!

hahaaa! :laugh: Hassu tapa miehelläsi.

Minua ärsyttää miehessä se, kun me riidellään ja kesken riidan mies saattaa istahtaa sohvalle telkkaria katsomaan. Itse saatan toisessa huoneessa mököttää tai itkeä, niin tämä pösilö nauraa hekottaa joillekin telkkarin jutuille. :headwall: Ihan kuin häntä ei hetkauttaisi pätkääkään minun vollaaminen.

:D Semmosia miehet vaan ovat, putkiaivoja.

Alkuperäinen kirjoittaja e:
Miten sä toivoisit sun miehen sitten käyttäytyvän?

Entä jos sanoisit sen miehelle?

Eiköhän sitä toivos, että riidellystä asiasta sovittas jotain, joka sopis kummallekin, etsittäs ratkaisu siihen, halittas, pyydettäs anteeksi jne.

Kun jatkaa murjotusta niin ehkä se tajuaa. :whistle: Oot väkisin hiljaa pari päivää kunnes se kysyy mikä on ja sit sanot, että "mikäköhän" ja jollei se tajuu niin jatkat mykkäkoulua.. :D

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
lopettaa riidat kun seinään ja olla sit niinkun mitään ei olis tapahtunutkaan.
tänäänkin mä olen itkenyt silmät päästäni meidän riidan takia, huudettiin kamalia asioita toisillemme, oli ehkä pahin riita ikinä. mulla on vieläkin silmät turvoksissa ja ihan pökki olo, ei olla puhuttu tuntiin sanaakaan.
kunnes äsken sitten mies ihan pokkana: lähdetäänkö lenkille?
ööö.. joo, voidaan sit puhua lenkillä... "jaa niinku mistä?" öööö vaikka siitä et mä olen tässä nyt itkenyt koko päivän ja tullu sanottua kaikkee, vois sopia koko hirveän riidan.. siihen tokas et aijaa ja alko vetää ulkohousuja jalkaan ja puhuun päivän ruuasta.
mua ahdistaa. ei sitä riitaa tarvii märehtimään jäädä viikkokausiks, mutta silti.

voih, minusta olis kiva ku noin menis.. että turhat suutuspäissää sanotut vois vaan unohtaa. Mut mies haluu vatvoo niitä päiväkausia. Ja kyseenalaistaa koko suhteen jne.. Tehäänkö vaihtarit? Tai no ei.. en siitä haluu luopua <3

Mutta olisi kannattanut ap lähteä lenkille ja koittaa jutelle siellä, miehille on helpompaa jutella samalla kun tehdään jotain. Monet miehet kammoaa sellaista että istutaan vastakkain pöydän ääreen ja juttelemalla jutellaan, sen sijaan rinnakkain hölkätessä olisi voinut olla helpompaa...

Minun mies voi kesken riidan/lauseeni lähteä hakemaan itselleen vaikkapa vettä. Joka ikinen kerta muistutan häntä tilanteesta ja siitä, miten loukkaavana pidän touhujaan. Ei auta...

No parempi lopettaa silloin kun rauta on kuumimmillaan ja mennä rauhottumaan. Tosin, jälkeenpäin kun sauhut on laskenut niin kannattaa vähän selvitellä välejä. Mutta miehille se voi olla vaikiaa, tuskinpa hän mitään pahaa tarkoittaa sillä. Mun mies on vähän samanlainen.

ja minä lisään iteeni pinoon! ja tuon mieheni. Ihan sama juttu meillä! Raivostuttavaa, miten se voikin vaan unohtaa hetkessä, ja olla normisti, ite tekis mieli jauhaa ja jauhaa ja purkaa koko vyyhti. Miehen mielestä asia on unohdettu, ja sen mielestä se on vaan riidan jatkamista jos aihetta jatketaan.

Yhteistyössä