mua pissattaa.kuinkahan kauan voi olla pissaamatta ilman että

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja ihmettelen
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
näet sen siitäkin, kun katselet ympärilles ja huomaat virtsaa valuvan ympäriinsä. kannattaa kokeilla, ehdottomasti, tää on ihan paras testi. Ja luotettava kuin saippua.

Alkuperäinen kirjoittaja huolehtija:
Siinä on kyllä sellanen riski että sulkijalihas kramppaa (pissa ei tule vaikka haluaisit), jolloin se rakon räjähtäminen on ihan mahdollista... :saint:

Erittäin harvinaista. 99,9% todennäköisyydellä on tulos kastelu. Yleensä jos syystä tai toisesta rakko ei tyhjenny, se venyy kuitenkin melko lailla ja aiheuttaa jo niin voimakkaita vatsakipuja, että ne potilaat joutuvat ensiapuun ennen kuin rakko repeäisi.

Mä olen joskus olosuhteiden pakosta pidellyt pissahätää niin monta tuntia, että se on mennyt ohi? Mitä tästä pitäis päätellä, imeytyykö virtsa takaisin elimistöön rakosta (vai nouseeko se vain ylempiin ruumiinosiin... :o )

Kyllä ainaki 10 tuntia voi olla pissaamatta vaikka pissittäisikin, töissä tämän olen huomannut kun ei ole aikaa käydä vessassa. Mutta siinä voi olla se vaara, että sulle tulee virtsaumpi, eli eipäs lähekkään se pissi enää tulemaan ja virtsarakko myöskin löystyy jos aina pinkeällä rakolla viilettää menemään. Ja löysästä ja laiskasta rakostahan seuraa se, että sulla jää residuaalivirtsaa rakkoon virtsaamisen jälkeen.

Alkuperäinen kirjoittaja pimu:
Kyllä ainaki 10 tuntia voi olla pissaamatta vaikka pissittäisikin, töissä tämän olen huomannut kun ei ole aikaa käydä vessassa. Mutta siinä voi olla se vaara, että sulle tulee virtsaumpi, eli eipäs lähekkään se pissi enää tulemaan ja virtsarakko myöskin löystyy jos aina pinkeällä rakolla viilettää menemään. Ja löysästä ja laiskasta rakostahan seuraa se, että sulla jää residuaalivirtsaa rakkoon virtsaamisen jälkeen.
Hyi, noinkohan on päässyt käymään. :x Juurikin töissä tätä pakkopidattelyä joutuu joskus harrastamaan. (Ei kyllä ainakaan vielä ole työkaverit nimitelleet k*sipääksi, että kai se neste ei sit sinne ole joutunut... :) )

Rakko ei voi haljeta vaikka jotkut väittävät. Pissa tulee väkisin ulos. Eli pidättely käy hankalammaksi mitä täydempi rakko on ja sitä voimakkaammin hätä tuntuu mitä enemmän rakossa on virtsaa. Kun rakossa on 0,5l virtsaa alkaa pidättely olla todella tukalaa vaikka rakko ei ole vielä täysin täynnä ja pissat alkaa tulla väkisin ulos vaikka kuinka yrittäisi pidätellä. Kuitenkin jos oikein tosissaan pidättää ja on juonut vaikka vettä useita litroja ja nopeasti voi rakko venyä jopa litraan asti laimealla virtsalla. Tässä kohtaa hätä ei tunnu enää hädältä vaan kivulta ja se vaan tulee ihan väkisin ulos ja ei välttämättä pysty edes käveleen..

En kuitenkaan suosittele ainakaan tahallaan pidättää ja venyttää litran pissaa rakkoon. Jotkuthan saavat kiksejä ja tyydytystä kun juovat paljon vettä ja pidättelevät ihan äärimmilleen. En suosittele. Mun pikkusisko teki tuota ja siitä kiinni kun kasteli lopulta housunsa. Sillä todettiin Urofilia tai sellainen fetissi joka saa mielihyvää pissan pidättämisestä.

Jos ei joisikaan paljoa, niin alkaa pissasta tulla todella sakeaa ja väkevää kun se on pitkään rakossa. (esim. jos on vaikka 12h ilman virtsaamista). Vaikka rakko ei ole läheskään täynnä alkaa pitkään rakossa ollut sakea ja väkevä virtsa pyrkiä väkisin ulos ja tekeen pidättelyn hankalaksi ja tukalaksi.

Ei se halkee. Siinä tulee sellainen refelksi, että nyt on vaan pakko pissata jos ihan äärimmilleen pidättelee. Joukun aikaa voi myös ihan hyvin kovaakin hätää pidätellä ilaman mitään riskejä, mutta ei nyt ihan äärimmelleen kannata.

Yhteistyössä