Mua pelottaaa... :'(

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja kokonaanhajallavrm
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
K

kokonaanhajallavrm

Vieras
Apua, mua pelottaa ihan h*lvetisti... Mä meen tänään kuulemaan mun polven tuomion. Mä oon tienny aina että se ei oo kunnossa, mut viime vuosina lääkärit on sanoneet muuta, paitsi onneks muutama kk sitten paikalle osui hyvä lääkäri, joka otti sen vakavasti, eikä vähätellyt.
Rustovaurio siellä ainakii on. Ja lisäks jotain muita löydöksiä. (näin sanoi eräät idiootit, jotka luki magneettikuvaus-lausunnon, mutta eivät tajunneet siitä enempää kuin yhden sanan. Olisivatpa vaan osanneet pitää kerrankin suunsa tukossa.) Eilen mä itkin ihan h*lkkaristi polven takii, heti ku ees mietin sitä ni kyyneleet rupee valuu.
Mä oon täs viikon aikana lukenu netissä siitä. Ne rustovauriot ei korjaannu itsestään... Mua pelottaa että siellä on joku h*lvetin iso vaurio ja tulee joku tosi iso leikkaus siihen eikä senkään jälkeen olis kunnossa jalka. :(:confused: Ja sehän on kuulemma kaikista tyhmintä mennä netistä ettii tietoo, mut mitäpä muutakaan on tässä nyt voinut tehdä, kun sai tietää polvesta pari sanaa, muttei sen enempää. No tänään tiiän enemmän. Sepä siinä just pelottaakin...

Yhteistyössä