Mua pelottaa.

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Rukoilijasirkka
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
R

Rukoilijasirkka

Vieras
Masu on kipee ja ahistaa. Huomenna mä menen ihan oikeisiin töihin. Pelottaa se, että sit alkaa ahdistaa tää menetetty vapaus. Tai jos siellä ei oo ketään kivoja. Jos mua työpaikkakiusataan tai jos mä en opi mitään. :(

Niin se oli mullakin tuommoinen olo ja eka päivä olikin aika kaamea. Ei sillä että henkilökunta olisi ollut ikävää vaan tietysti sitä on päästään pyörällä ekat päivät.
Siitä se kuitenkin lähtee sujumaan, aivan varmasti. :)

Alkuperäinen kirjoittaja mirena04:
Luulisin että siellä on joku kone joka ne rahat laskee. Eli ei muuta ku lätkäsee rahat siihen ja kattoo mitä kone sai aikaseks :D Oikeesti ei mitään hajua, mutta noin se kaiketi menee :whistle:

Toivotaan. mä en kertonut haastattelussa, että mulla on ihan onneton laskupää. Ja että pelkään kaikkea.

kerroin olevani tarkka, ahkera, mukava, luotettava... Huu

Alkuperäinen kirjoittaja sh:
Hankippa tulevaisuuden varalle tuohon pelkotilaan lääke.esim.diapami.käytätä aina tuollaisiin tiloihin niin hermo lepää ja jännittäminen jää.

Siellä on huumetestejä, joten diapami ei ehkä ole hyvä :laugh: Muuten kyllä. ja pelkäisin, et se tekis musta semmosen hälläväliä tyypin. Tai tekeekin, olen ottanut joskus ahdistuksen. Jännityksen se kyllä vie, mutta niin se vie tarkkuudenkin.

Mulla oli kuules ihan samat fiilikset josta täälläkin kerroin ku ite aloitin työt monen vuoden kotona olon jälkeen.Työ on vielä semmoista johon ei voi kouluttautua missään et työtä tekemällä sen vaan oppii.Ihan ummikko en enää ole,mutta paljon on vielä mullakin opittavaa...Tsemppiä. :flower: :hug:

En mä oo oikeesti ollut töissä koskaan. Muutamia kuukausia jossain puutarhamyymälässä, jossa en tajunnut yhtään mitä piti tehdä. En saanut kunnon ohjeita ja minun työtä oli nostaa painavia multasäkkejä ja ruukkuja.

Alkuperäinen kirjoittaja Rukoilijasirkka:
Hankippa tulevaisuuden varalle tuohon pelkotilaan lääke.esim.diapami.käytätä aina tuollaisiin tiloihin niin hermo lepää ja jännittäminen jää.

Siellä on huumetestejä, joten diapami ei ehkä ole hyvä :laugh: Muuten kyllä. ja pelkäisin, et se tekis musta semmosen hälläväliä tyypin. Tai tekeekin, olen ottanut joskus ahdistuksen. Jännityksen se kyllä vie, mutta niin se vie tarkkuudenkin.

Diapam ei näy kylläkään huumetestissä. Yleensä seulat työpaikoilla on mietojen huumeiden varalle ja jos vahvempia testataan tms. siitä tulee ilmoittaa. Ja reilun pelin merkeissähän voit kertoa jännittämisestä ja siihen liittyvästä lääkityksestä. sehän ei ole mitenkään ihmeellistä.Se kertoo siitä että yrität tehdä asialle jotain.

Alkuperäinen kirjoittaja Rukoilijasirkka:

Diapam ei näy kylläkään huumetestissä. Yleensä seulat työpaikoilla on mietojen huumeiden varalle ja jos vahvempia testataan tms. siitä tulee ilmoittaa. Ja reilun pelin merkeissähän voit kertoa jännittämisestä ja siihen liittyvästä lääkityksestä. sehän ei ole mitenkään ihmeellistä.Se kertoo siitä että yrität tehdä asialle jotain.

No, mä katon nyt, et miten toi eka päivä menee. Jos ei helpota yhtään, niin sit mietin uudestaan. Täytyyhän tän joskus helpottaa?

mä aloitin kans työt viime viikon keskivikkona ja jännitin kauheesti.. ihan hyvin on mennyt.. kaikki ei tietenkään ole mennyt putkeen, mutta ihjan ok näin ensimmäisiksi kolmeksi päiväksi..

kyllä se siitä.. yrität tehdä tänään jotain mikä vie ajatukset pois huomisesta :hug:

Yhteistyössä