mua pelottaa!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "mammaaa"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
M

"mammaaa"

Vieras
Ollaan oltu 3 vuotta nykyisen mieheni kanssa yhdessä. Mulla 4 vuotias poika edellisestä suhteesta. Nyt olen raskaana rv 19+5. Silloin kun tulin raskaaksi niin ajatus tuntui ihanalta ja olin tosi onnellinen! Nyt kuitenkin, tuntuu että mun kiinnostus mieheen on lopahtamassa, tai oikeastaan jo kokonaan lopahtanut :( Välillä mietin et miksi piti hankkiutua raskaaksi sille.. ja sit tollasista ajatuksista tulee kauheen huono omatunto :( Voihan tämä johtua ihan vaan raskaushormoneista???? vai miten mä en enää pidä mun miehestäni? ja salaa kokoajan toivon jopa että jäis kiinni esim pettämisestä et voisin hänet lempata?? mitä mä teen :(

Älä tee mitään!! Hoida nyt raskaus loppuun ja ajattele syntyvää vauvaa. Jos tunnet samoin kun vauva on 6kk - sitten vasta teet jotakin. Älä ihmeessä sotke nyt vallitsevaa rauhaa, kadut vielä syvästi.

Olet samassa tilanteessa kuin mieheni -mieheni ei ole enää kiinnostunut minusta. Vituttaa, ärsyttää lksjdflkasjdlfasldk. Huoh!

Mutta mitäpä jos sinulla tuo kiinnostamattomuus johtuisikin hormoneista? Pitäisikö odotaa hetki jos toinenkin ettet vaan tee harkitsemattomia ratkaisuja? =)

Odottamalla et todellakaan häviä mitään. Kiinnostus puolisoon lopahtaa elämän aikana monta kertaa! :) Ja sitten se taas herää. Älä todellakaan tee mitään nyt. Nauti arjesta ja teidän yhteisistä asioista. Mieti asiaa uudelleen parin vuoden kuluttua.

Älä mee hätiköimään ollenkaan ja tehkää yhessä vähän jotakin kivaa, mikä sulle tois muita ajatuksia mieleen ja keskity raskauteen ja siitä nauttimiseen. Kato tilannetta uudestaan vuoden päästä, voikin olla jo ihan eri ääni kellossa :).

Yhteistyössä