Mua ottaa pannuun yks kaveri (turhaa jupinaa taas)

Siis kun se on patoliginen valehtelija. Puhuu puuta heinää. Valehtelee pikkuasioista, joilla sinänsä ei oo mitään merkitystä (ainakaan mun elämääni), mutta ärsyttää suunnattomasti tuollainen.

Esimerkiksi tänään se valehteli yhden tuotteen hinnan nettikaupassa muutaman euron halvemmaksi kuin se siellä on.
Viime viikolla valehteli niiden tontin kaavan valituspäivän myöhemmäksi kuin se on.
Kaikkea tällaista pientä, mutta ärsyttävää.

Pitäiskö ottaa välimatkaa vai sanonko joku kerta päin naamaa asiasta?

poopi
Häh, minäkin teen tuota enkä pidä sitä valehteluna. Hinnat pyöristän lähimpään tasakymppiin tai 5euroseen yleensä aina, päivämääriä en muista lähellekään.
Ei ole tullut mieleenkään että joku voisi pitää sitä tarkoituksellisena valehteluna.

"jep"
Mulla on kanssa kaveri joka keksii satuja... Tai siis jos kerron jotain itse hänelle mitä on tapahtunut mulle tai mun lapsille jne niin menee pari viikkoa kun tää kertoo lähes sanasta sanaan mun sanomat asiat ominaan... Ja kaiken mitä sanon niin tulee "joo niin meilläkin"/"ihan sama homma täälläkin"... Joskus jopa saman puhelun aikana kun olen kertonut jotain mitä lapseni oli tonttuillut niin kohta tää kertoo oman lapsensa tehneen sen mitä mun lapsi teki, ihan ku se ei edes muistais että mä kerroin sen just äsken.

Häh, minäkin teen tuota enkä pidä sitä valehteluna. Hinnat pyöristän lähimpään tasakymppiin tai 5euroseen yleensä aina, päivämääriä en muista lähellekään.
Ei ole tullut mieleenkään että joku voisi pitää sitä tarkoituksellisena valehteluna.
No kun näitä asioita on niin paljon muitakin.
Jos sanoo kaupan nimen ja hinnan 12,95€ ja todellinen hinta on 17,80€, niin ei se oiken oo uskottavaa, että muistaa väärin.
Ja jos sä et muista, että alatko sä rakentamaan maalis-vai marraskuussa, ni sekin menee hiukan epäilyttäväksi.
Sen lisäksi sä selität, että lähdet itse hakemaan Kroatiasta kissaa. Matka sitten peruuntuu, koska kasvattaja katosi fb:stä.

Kun näitä juttuja on tosi paljon. Ja mä en ole ainoa, jota tämä häiritsee,

hmh
Alkuperäinen kirjoittaja Alaston lohikäärme;23463038:
No kun näitä asioita on niin paljon muitakin.
Jos sanoo kaupan nimen ja hinnan 12,95€ ja todellinen hinta on 17,80€, niin ei se oiken oo uskottavaa, että muistaa väärin.
Ja jos sä et muista, että alatko sä rakentamaan maalis-vai marraskuussa, ni sekin menee hiukan epäilyttäväksi.
no tuo on ihan tavallista. ehkä sinulla ei ole tälläistä muistihäikkää, mutta esimerkiksi minulla ja monilla muilla on, asiat muistetaan väärin.

Mulla oli yksi kaveri joka oli tuollainen valehtelija. Joka asiasta oli pakko valehdella! Kertoi myös esim. minun juttuja ominaan, ei edes muistanut että olin pari viikkoa takaperin kertonut hänelle.

Lopulta valehteli tehneensä abortin, ja ryyppäsi, poltti ja rellesti koko kesän mun kanssa(nuorena) ja kun vatsa alkoi näkymään muutti kotikaupunkiinsa salaa synnyttämään, eikä edes kertonut seuraavan kerran kun nähtiin että oli saanut lapsen!

"Rouva"
Sama juttu täällä! Mulla on vaan tosi huono yksityiskohtien muisti... En kyllä ole ajatellut sitä valehtelemisena. Tosin sanon kans, että se oli jotain "35 euron hujakoilla".

HÖH?
[QUOTE="jep";23463007]Mulla on kanssa kaveri joka keksii satuja... Tai siis jos kerron jotain itse hänelle mitä on tapahtunut mulle tai mun lapsille jne niin menee pari viikkoa kun tää kertoo lähes sanasta sanaan mun sanomat asiat ominaan... Ja kaiken mitä sanon niin tulee "joo niin meilläkin"/"ihan sama homma täälläkin"... Joskus jopa saman puhelun aikana kun olen kertonut jotain mitä lapseni oli tonttuillut niin kohta tää kertoo oman lapsensa tehneen sen mitä mun lapsi teki, ihan ku se ei edes muistais että mä kerroin sen just äsken.[/QUOTE]

Niinhän ne jutut leviää yksi kertoo toiset jatkaa . Ei välttämättä muista että oot kertonut .. oli varmaan hyvä juttu ;) . Ja lapsiperheissähän sattuu paljon samanlaisia juttuja.. hehe.. ei välttämättä ole satuiluja . Mulla tuttuja, jotka kertoo useasti samoja omia juttujaan .. tai meinaa kertoa samaa , kun olen jo kertonut.. ;)

"jep"
Alkuperäinen kirjoittaja HÖH?;23463322:
Niinhän ne jutut leviää yksi kertoo toiset jatkaa . Ei välttämättä muista että oot kertonut .. oli varmaan hyvä juttu ;) . Ja lapsiperheissähän sattuu paljon samanlaisia juttuja.. hehe.. ei välttämättä ole satuiluja . Mulla tuttuja, jotka kertoo useasti samoja omia juttujaan .. tai meinaa kertoa samaa , kun olen jo kertonut.. ;)
Siis jos puhelun alussa kerron kuinka lapseni oli tänään tiputtanut television ja olin onnellinen ettei kuitenkaan alle jäänyt niin miksi n. 15min päästä samassa puhelussa tämä toinen kertoo omansa tiputtaneen television ja oli niin hyvä ettei jäänyt lapsi alle... Ei sit voinut sanoa heti että meillä kanssa tänään tippu televisio.
Ja siis joskus kerroin tälle ystävälle että olen tosi väsynyt ja siitä johtuen tosi vihainen koko ajan, et oli ihan hyväkin hetki menossa niin perustunteena taustalla aina viha ja olen kyllästynyt olemaan vihainen. No meni sit se pari kolme viikkoa kun tämä ystävä kertoi tämän ihan saman litanian mulle. Tai jos mun lapseni on mulle kertonut että tahtoisi jonkun lelun ja olen sen sanonut ääneen niin seuraavana päivänä tää ystävä puhuu että pitäis käydä hänen omalleen ostaa tää lelu minkä mun lapsi haluais. Ja siis mulla poika ja tällä toisella tyttö ja ihan tyttömäinen tyttö joka leikkii tyttömäisillä leluilla ja meidän poika tykkää autoista ja kaiken maailman koneista.
Ja jos lapset on kipeenä niin heti tämä soittaa ja kertoo kuinka hänen lapset on vielä kipeämpiä. En jaksa sellasta kilpailua että kenen lapsi on kipein ja kenellä on kaikkein vaikeinta...

Yhteistyössä