Mua on huijattu!!!! Lasten kirjakerhosta asiaa.

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vieras
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

vieras

Vieras
Joulun alla mulle soitti erään lasten kirjakerhon edustaja ja kysyi haluaisinko tilata tosi edulliseen hintaan näytepaketin. Kyseessä oli eräs lapsen lempparisatuhahmo ja tilasin kun oli niin halpa. Myyjä sanoi,että ei velvoita mihinkään ja itse voi päättää jatkaako kirjojen tilausta myöhemmin vai ei. Varmistin vielä myyjältä erikseen,että eihän meille ala tulla postilaatikkoon mitään kirjapaketteja,mitä täytyisi sitten postiin palautella jos niitä ei halua. Myyjä vastasi,että kerhon ilmainen jäsenlehti ilmestyy säännöllisesti ja lehdestä voi sitten valita haluamansa kirjat ja tilata ne,mitään ei lähetetä kotiin ennen tilaamista.

No,eikö nyt jumaliste postiin ole kolahtanut jo pari kuukautta joku "kuukauden kirja" ja molemmat sellaisia joita meillä ei tarvita. Mukana on lasku ja jos kirjaa ei halua,niin se pitää roudata postiin asiakaspalautukseen. Ja tää oli just se juttu mitä mä inhoan ja jonka varmistin vielä etukäteen!!!

Lisäys: soitin kirjakerhoon ensimmäisen lähetyksen jälkeen,pyysivät palauttamaan kirjan ja lupasivat hoitaa asian. vaan eipä sit vissiin hoitaneetkaan. ja mitä järkeä oli VALEHDELLA alunperinkään..

noista kerhoista kun ei voi erotakkaan ennenkun on tilannut tietyn määrän kirjoja:(
itse en enään ikinä mene noihin kerhoihin mukaan.
ensin tarjotaan saat 3 kirjaa ilmaiseksi vain postimaksun hinnalla. sitten et voi erota ennenkun olet tilannut 3 -4 normaali hintaista kirjaa!

noinhan lähes kaikki kirjakerhot toimii. Olisit voinut lopettaa kerhon jäsenenä olemisen, heti tutustumispaketin jälkeen jos ei ollut ostovelvoitetta. Kuukauden kirja paketti tulee aina ellei sitä peruteta määräaikaan mennessä, tai jos et peru se tulee kotiin. Näin toimii lähes tulkoon kaikki kirjakerhot. Tulihan tutustumispaketin mukana säännöt..

näin vähän ohi aiheen mut eilen oli asemalla keskustaan mentäessä ihan kauheessa kaasussa oleva nainen joka tuli sönköttää mulle ja pojalle tyyliin.."hei.olen piia lasten suuresta kirjakerhosta ja mulla on 20vuotias poika kans...."jne.. se siinä aikansa esitteli itseään ja oli välillä kerhotäti piia ja välilä kirjatäti ja vaikka mikä ja loppujen lopuksi hortoili melkein vielä junan alle..
hyvää mainosta..
"äiti varmaan lukee sulle disneyn kirjoja,eikös" "äiti varmaan tekee sulle ruokaa.munkin pitää mennä tekemän mun pojalle ruokaa"

ah,ihanaa..
mut etkös voi vaan irtisanoa kerhojäsenyyttäsi

Mutta siis mistä mä oisin voinu tietää että ne pitää perua,kun myyjä sanoi ettei se näytteen tilaaminen velvoita mihinkään. ainoa,mikä kotiin hänen mukaansa tulee,on esitelehti,josta voi valita mieleisensä kirjat,jos haluaa tilata. Ei siis peruutuksia,palautuksia tai muuta.

Anna palautetta. Ne kaupittellijat on yleensä eri henkilöitä kuin noi kirjakerhon henkilöt. Soitappa jälleen niin saatat saada pitää tämän uuden kirjan itselläsi, kun sanot vielä ettet tasan lähde viemään enää postiin elleivät ala bensoja ja ym maksamaan :D

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Joulun alla mulle soitti erään lasten kirjakerhon edustaja ja kysyi haluaisinko tilata tosi edulliseen hintaan näytepaketin. Kyseessä oli eräs lapsen lempparisatuhahmo ja tilasin kun oli niin halpa. Myyjä sanoi,että ei velvoita mihinkään ja itse voi päättää jatkaako kirjojen tilausta myöhemmin vai ei. Varmistin vielä myyjältä erikseen,että eihän meille ala tulla postilaatikkoon mitään kirjapaketteja,mitä täytyisi sitten postiin palautella jos niitä ei halua. Myyjä vastasi,että kerhon ilmainen ...mitään ei lähetetä kotiin ennen tilaamista.
No,eikö nyt jumaliste postiin ole kolahtanut jo pari kuukautta joku "kuukauden kirja" ja molemmat sellaisia joita meillä ei tarvita. Mukana on lasku ja jos kirjaa ei halua,niin se pitää roudata postiin asiakaspalautukseen. Ja tää oli just se juttu mitä mä inhoan ja jonka varmistin vielä etukäteen!!!

Eli tuossa on kyllä myyjä antanut väärää infoa:/

Alkuperäinen kirjoittaja Äippä x3:
noinhan lähes kaikki kirjakerhot toimii. Olisit voinut lopettaa kerhon jäsenenä olemisen, heti tutustumispaketin jälkeen jos ei ollut ostovelvoitetta. Kuukauden kirja paketti tulee aina ellei sitä peruteta määräaikaan mennessä, tai jos et peru se tulee kotiin. Näin toimii lähes tulkoon kaikki kirjakerhot. Tulihan tutustumispaketin mukana säännöt..

Ei muuten tullut kuin kirjat,lasku ja juliste.

itse liityin suureen suomalaiseen kirjakerhoon, siis siihen aikuisten. ja ne kirjat on aivan sika kalliita. eilen tuli joku pitsikakusta piirakkaan kokkikirja 30e torey haydenin kirja 24e yms.. ja vielä pitää kuulemma 3 kirjaa tilata jotta ton voi perua!

Alkuperäinen kirjoittaja pöpökkä:
itse liityin suureen suomalaiseen kirjakerhoon, siis siihen aikuisten. ja ne kirjat on aivan sika kalliita. eilen tuli joku pitsikakusta piirakkaan kokkikirja 30e torey haydenin kirja 24e yms.. ja vielä pitää kuulemma 3 kirjaa tilata jotta ton voi perua!

Tai maksaa erotus jos ei tilaa lisää ja eroaa.

Nuo myyjät eivät vissiin tiedä itsekään mitä myyvät. Lehtimyyjät ovat minullekin "valehdelleet" ja vaikka kuinka olen varmistellut ennen tilausta jotain niin johan asiat ovat juuri niinkuin en niiden halunnut olevan. Anna palautetta myyjästä ja sano että olet jo perunnut jäsenyytesi. Ehkä saat pitää toisen kirjan.

Alkuperäinen kirjoittaja Lady-Bird:
Noo jos sen verran viitsii lukea siitä lehdestä niitä sääntöjä yms niin pitäis huomata et täytyy perua...

Huomata juu, mutta kun on jo ennen tilausta varmistanut ettei halua mihinkään sellaiseen kerhoon jossa täytyy muistaa peruutella yhtään mitään. Minäkään en ymmärrä miksi noi valehtelee. Haluavatko vaan myytyä ja tienata rahaa.

Yhteistyössä