V
vieras
Vieras
Joulun alla mulle soitti erään lasten kirjakerhon edustaja ja kysyi haluaisinko tilata tosi edulliseen hintaan näytepaketin. Kyseessä oli eräs lapsen lempparisatuhahmo ja tilasin kun oli niin halpa. Myyjä sanoi,että ei velvoita mihinkään ja itse voi päättää jatkaako kirjojen tilausta myöhemmin vai ei. Varmistin vielä myyjältä erikseen,että eihän meille ala tulla postilaatikkoon mitään kirjapaketteja,mitä täytyisi sitten postiin palautella jos niitä ei halua. Myyjä vastasi,että kerhon ilmainen jäsenlehti ilmestyy säännöllisesti ja lehdestä voi sitten valita haluamansa kirjat ja tilata ne,mitään ei lähetetä kotiin ennen tilaamista.
No,eikö nyt jumaliste postiin ole kolahtanut jo pari kuukautta joku "kuukauden kirja" ja molemmat sellaisia joita meillä ei tarvita. Mukana on lasku ja jos kirjaa ei halua,niin se pitää roudata postiin asiakaspalautukseen. Ja tää oli just se juttu mitä mä inhoan ja jonka varmistin vielä etukäteen!!!
No,eikö nyt jumaliste postiin ole kolahtanut jo pari kuukautta joku "kuukauden kirja" ja molemmat sellaisia joita meillä ei tarvita. Mukana on lasku ja jos kirjaa ei halua,niin se pitää roudata postiin asiakaspalautukseen. Ja tää oli just se juttu mitä mä inhoan ja jonka varmistin vielä etukäteen!!!