Mua oikeesti ottaa päähän tuo karppaus.infon sivut

• Viestiketjun aloittaja grrrr
  • Ensimmäinen viesti
grrrr
kun tuntuu että yhtään uutta keskustelua ei saa aloittaa, mitään tyhmiä ei saa kysellä ym. Kaikki niin jeesuksen jäykkäniskaista totista touhua. Sitten ne niin helvetin "viisaat" motot/ viisastelut siellä avatarissa...argh ja yök!

Joo
Mäkin koitin siellä pyöriä, mutta se jengin besserwissermismi otti niin paljon päähän että karppaan mieluiten itekseni.

Kammottavinta on se kun painoa on 150 kg ja tullaan avaamaan ketjuja siitä kuinka lääkäri on varoittanut verenpaineesta/heikosta sydämestä/diabeteksesta tms, niin heti ollaan joukolla hokemassa, että hehhhe, mutta se pullahiiri lekurinpaska nyt ei tiedä mistään mitään, joutaa kuolla sata vuotta meitä aikasemmin.

karppaaja
Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Alkuperäinen kirjoittaja karppaaja:
Joo, mitkään muut keskustelupalstat ei ole niin hyviä, kuin tämä palsta ja hätätapauksessa vauva-lehden vastaava.
en mä niin väitä, mut jotenkin turhan otsa rypyssä -meininkiä infon sivuilla...
Kirjoitin liian hätäseen...
Siis oikeasti, osoittakaa mulle joku keskustelupalsta, missä on yhtä rento meininki kuin täällä.
Minä en edes vaivaudu karppauksen sivustolle enää.

karppaaja
Plus. Täälläkin karppaajia pyörii, niin ihan yhtä hyvin tänne voi heittää sen 'typerän' kysymyksen tai kysyä ziljoona kertaa aiemmin kysyttyä asiaa. :headwall:

ap
Alkuperäinen kirjoittaja Keittiönoita:
Ooksä kirjoitellut sinne aloitteleviin karppeihin? Musta siellä kysellään kaikenlaista tyhmää enkä ole huomannut kenenkään siitä ärsyyntyvän.
no nytkin oli tullut litania siitä että "älä tee näin, äläkä näin..."
Eikö ne jokaikinen juttu mitä siellä on käsitelty ole jo jollain tavalla käsitelty jossain vaiheessa, eli älkää kukaan enää kirjoittakaa yhtään mitään kys. palstalle!

ap
Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Joo, mitkään muut keskustelupalstat ei ole niin hyviä, kuin tämä palsta ja hätätapauksessa vauva-lehden vastaava.
en mä niin väitä, mut jotenkin turhan otsa rypyssä -meininkiä infon sivuilla...
Kirjoitin liian hätäseen...
Siis oikeasti, osoittakaa mulle joku keskustelupalsta, missä on yhtä rento meininki kuin täällä.
Minä en edes vaivaudu karppauksen sivustolle enää.
ai mä aattelin et olit sarkastinen :D

Yhteistyössä