Mua ny ei oikein vakuuta...

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Pesky Pixie
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

Pesky Pixie

Aktiivinen jäsen
11.09.2008
26 526
2
36
Persut töppäilee oikein urakalla. Niillä on ollut ihan hyviä numeroita noissa gallupeissa, mut nyt yks valopää ei suostu vastaamaan 15-vuotiaan esittämään kysymykseen abortista, ja vaalimainos vilisee virheitä, joista normaali peruskoululainenkin selviää mennen tullen, mutta ei viissiin perussuomalaiset?

http://static.iltalehti.fi/vaalit/13444720_vl.jpg

Mä jossain vaiheessa ajattelin, että heillä on jotain ihan viisaitakin ajatuksia, mutta joo... en oikein tiiä enää :confused:

On luonnollista ettei tuollaisiin kysymyksiin haluta vastata ja herättää turhaan suuttumusta. Naisten on usein vaikea ymmärtää, että elämä syntyy hedelmöittymishetkellä ja että abortti tarkoittaa käytännössä samaa kuin lapsen murhaaminen.

[QUOTE="niin";23480733]On luonnollista ettei tuollaisiin kysymyksiin haluta vastata ja herättää turhaan suuttumusta. Naisten on usein vaikea ymmärtää, että elämä syntyy hedelmöittymishetkellä ja että abortti tarkoittaa käytännössä samaa kuin lapsen murhaaminen.[/QUOTE]

Tästä olen käytännössä samaa mieltä, mutta olen myös valmis perustelemaan kantani, sen mitä sillä tarkoitan, ketä oletan sen koskevan ja miten olen sen eteen valmis toimimaan. :D Mielestäni on hieman... hmm... :rolleyes: joko tyhmää tai selkärangatonta Soinilta, ettei hän perustele näkemystään mitenkään.

Uusimmat

Kuumimmat

Yhteistyössä