Mua niin v********aa tuo mies!!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja ottasko kännit
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
O

ottasko kännit

Vieras
Ei muuta kuin omaa aikaa,omaa napaa,omia harrastuksia..jos perheelleen soisi hetken niin sen pitää tapahtua hänen aikataulujensa,hänen harrastuksensa aikataulujen puitteissa.Ei suostu joustaan,mutta meidänpä muun perheen pitäisi.Että mua niin ketuttaa.On lomalla vipa viikkoa ja tänään ollu kotona peräti 3tuntia kun niin pitää harrastaa koko ajan.Sit lohdutukseksi heittää klo 18 lähetäänkös huomenna hesaan junalla Korkeasaareen ja Linnanmäelle!No johan ny toki näin yhtäkkiä saan huomiseksi suunnitellut/sovitut asiat tässä yhtäkkiä illalla järkättyä ja tehtyä.Ja vois olla 2 alle kouluikäisen kanssa aikamoinen maraton suorittaa kummatki reissut saman päivän aikana..Voi tuota mun miestä..Että sanokaa vaan että mitäs otit tommosen..Sepä se,tyhmästä päästä kärsii koko kroppa..

nii. mitäs otit. vielä ehtisit erota, mutta veikkaan että sen sijaan jatkat valittamista. älä huoli, jos et eroa niin ei sun tartte katsella sitä miestä kuin loppuikäs :headwall:

Kun mun miehellä on lomaa, se todellakin tarkoittaa sitä ettei häntä näyt kotona. Isyyslomasta viimeksi kiehahdin, kun huiteli koko ajan omilla teillään ja minä olisi tarvinnut ihan oikeasti apua. Tokaisipa vain, että eikös loman tarkoituksena ole ottaa lomaa isyydestä. Arkena on kyllä mukana perheen kuvioissa, mutta nuo lomat sekoittaa koko pakan. Olenkin oppinut, etten miehen lomiksi suunnittele mitään yhteistä ja seuraavasta lapsesta en edes tuo mitään isyyslomalappua näytille. Mies ei ole niin valveutunut, että keksisi omasta aloitteestaa pitää jotain isäkuukausia.

Alkuperäinen kirjoittaja Kowalski:
Ei Lintsille/Korkeasaareen lähtemiseen minusta tuon pidempää varoitusaikaa tarvita, mutta muuten kyllä ymmärrän miksi sua ketuttaa tuollainen.

Samat sanat.
joskus sitä alkaa itse tehdä ongelmia sellaisistakin asioista, jotka ei niitä oikeasti ole, kun on kypsä toiseen.

Alkuperäinen kirjoittaja LisaMarie:
Ei Lintsille/Korkeasaareen lähtemiseen minusta tuon pidempää varoitusaikaa tarvita, mutta muuten kyllä ymmärrän miksi sua ketuttaa tuollainen.

Samat sanat.
joskus sitä alkaa itse tehdä ongelmia sellaisistakin asioista, jotka ei niitä oikeasti ole, kun on kypsä toiseen.

Paitsi, jos on jo ehtinyt sopia huomiselle muita menoja.

just eilen tulin muksujen kanssa mökkeilemästä-siis minä ja lapset-herra ei lähtenyt.Sai taas laatuaikaa ihan itelleen 2 päivää.Oli täällä sitten kännäillyt ja kärsinyt krapulaa.kun kotiuduttiin klo 23 lasten ja pyykkivuoren kera,ukko totes että olis kauhea nälkä!Just,jätti mut ja lapset samassa ovenraossa ja lähti grillille.Siispä äiti laittoi lapset nukkuun,purkasi laukkuja ymym!Tämä aamu on mennyt minulta lapsen sairaalareissulla,kun sieltä tultiin-kaupan kautte,ukko lähti "asioilleen"ja oli sen 3-4 tuntia pois-oli kökässä joka koskee harrastustaan.pikkasen kilahti kun tuon kuulin.ite täällä pyykänny,keittelly ym.ja se ehtii vaan kökkimään vaikka olis kotonakin kyllä remonttihommaa.kun tuli takasi niin lähdin asioille mankuvan tyttären kanssa.Sitä ei olisi pitänyt tehdä..toin lapsen kotiin takasi ja lähdin uudestaan.oli pakko ettiä remppaan tarvittavia juttuja.Ja kun tulin kotiin niin ukko lähti harrastamaan!!Että eikö ihan jees tää meidän kuvio??

Alkuperäinen kirjoittaja ap:

just eilen tulin muksujen kanssa mökkeilemästä-siis minä ja lapset-herra ei lähtenyt.Sai taas laatuaikaa ihan itelleen 2 päivää.Oli täällä sitten kännäillyt ja kärsinyt krapulaa.kun kotiuduttiin klo 23 lasten ja pyykkivuoren kera,ukko totes että olis kauhea nälkä!Just,jätti mut ja lapset samassa ovenraossa ja lähti grillille.Siispä äiti laittoi lapset nukkuun,purkasi laukkuja ymym!Tämä aamu on mennyt minulta lapsen sairaalareissulla,kun sieltä tultiin-kaupan kautte,ukko lähti "asioilleen"ja oli sen 3-4 tuntia pois-oli kökässä joka koskee harrastustaan.pikkasen kilahti kun tuon kuulin.ite täällä pyykänny,keittelly ym.ja se ehtii vaan kökkimään vaikka olis kotonakin kyllä remonttihommaa.kun tuli takasi niin lähdin asioille mankuvan tyttären kanssa.Sitä ei olisi pitänyt tehdä..toin lapsen kotiin takasi ja lähdin uudestaan.oli pakko ettiä remppaan tarvittavia juttuja.Ja kun tulin kotiin niin ukko lähti harrastamaan!!Että eikö ihan jees tää meidän kuvio??
En kai mä väittänytkään, että teidän kuvio olisi mitenkään jees...

Sun elämää, joka jatkuu tuollaisena tasan niin kauan kuin annat sen jatkua.

Kuulostaa ihan meiltä. Mun mies osaa sanoa EI vain minulle. Sanoin sille kerran, että oma talo saisi varmaan palaa maan tasalle, jos naapuriin pitäisi viedä ruuvimeisseliä lainaan. Hetken auttoi ja sai miehen hillitsemään menojaan, mutta taas on palattu vanhaan. Mun mies on ns. hyvä tyyppi, joka auttaa aina kaikkia ym. ym. Toisten silmissä olen onnellinen, kun mulla on niin hyvä mies. No, itepähän olen valinnut, mutta ymmärrän sua ap niin hyvin.

Alkuperäinen kirjoittaja ww:
Älkää niitä kakaroita tehtailko jos noin vaikeeta.

"ongelma" ei ole kakarat vaan se, kuinka mies ajankäyttönsä jakaa. Miehen avulla noita lapsia on vaan niin paljon helpompi saada, että pysyttelen kyydissä ainakin niin kauan, että oma jalkapallojoukkue on saatu aikaiseksi.

Voi he*****i, tietysti olemme erilaisia, arki on erilainen kaikilla, kuten perhe myös ympärillä (ja ne persoonat). Kaikki myötätuntoni; jos elämä jaetaan, myös perheen sisällä tiedetään milloin kenellä on lomaa ja toisen arvostus ja kunnioitus näkyy ottamalla huomioon kaikkien aikataulut myös. Ei menetettyä yhteistä aikaa korvata hätäsellä `no mennää huomenna yhessä sinne...`!!
Aikuiselle on Linnanmäki raskas reissu yksistäänkin saati, pitäen koko jengiä ksasassa, ei mies paljon älyä ja omistaudu jos ei ymmärrä, ettei reissu oo vaan että lähetään ja sitte ei aatella mitään kivaaa jes! Olis ollu varmaan ihanaa käydä eka vaikka lintsillä ja lisäksi toisena kertana korkeasaaressa. Multa ei myötätuntoa ja rakkautta yhdellä linnanmäkireissulla heruisi.

Ja asioille tulisi tehdä jotain, jos ukko ei tajua ottaa vastuuta muuten, niin joo siis ne on niin tyhmiä että pitää selittää ja kertoa syy suraussuhteitaja karttoja apuna käyttäen, mitä halutaan. Ne on oikeesti niin yksinkertaisia. Ja välillä saa kyllä koko kylä kuulla mistä on kyse.

Pahoittelen kiihtynyttä tilaani, vastaajista kaikki eivät ole kovin kypsyneellä tasolla välttämättä. Kuten en itse sen paremmin.

kenen kans kannattaa tehdä lapsia ja kenen ei..Sitä ei kukaan pysty ennustaan,esim.pettääkö se rakas puoliso jonka kanssa oot ne ihanat muruset tehny.ei sitä elämää kukaa tiedä eteenpäin.Ny vasta tiedän minäkin.Mutta ei niitä sopivia isäehdokkaita voi vuosikausia testata,jos aikoo lapsia saada.

Alkuperäinen kirjoittaja ap:

kenen kans kannattaa tehdä lapsia ja kenen ei..Sitä ei kukaan pysty ennustaan,esim.pettääkö se rakas puoliso jonka kanssa oot ne ihanat muruset tehny.ei sitä elämää kukaa tiedä eteenpäin.Ny vasta tiedän minäkin.Mutta ei niitä sopivia isäehdokkaita voi vuosikausia testata,jos aikoo lapsia saada.
ei, mutta lempata voi siinä vaiheessa kun toteaa miehen huonoksi. sitä ei estä mikään.

Alkuperäinen kirjoittaja Suvi:
Voi he*****i, tietysti olemme erilaisia, arki on erilainen kaikilla, kuten perhe myös ympärillä (ja ne persoonat). Kaikki myötätuntoni; jos elämä jaetaan, myös perheen sisällä tiedetään milloin kenellä on lomaa ja toisen arvostus ja kunnioitus näkyy ottamalla huomioon kaikkien aikataulut myös. Ei menetettyä yhteistä aikaa korvata hätäsellä `no mennää huomenna yhessä sinne...`!!
Aikuiselle on Linnanmäki raskas reissu yksistäänkin saati, pitäen koko jengiä ksasassa, ei mies paljon älyä ja omistaudu jos ei ymmärrä, ettei reissu oo vaan että lähetään ja sitte ei aatella mitään kivaaa jes! Olis ollu varmaan ihanaa käydä eka vaikka lintsillä ja lisäksi toisena kertana korkeasaaressa. Multa ei myötätuntoa ja rakkautta yhdellä linnanmäkireissulla heruisi.

Ja asioille tulisi tehdä jotain, jos ukko ei tajua ottaa vastuuta muuten, niin joo siis ne on niin tyhmiä että pitää selittää ja kertoa syy suraussuhteitaja karttoja apuna käyttäen, mitä halutaan. Ne on oikeesti niin yksinkertaisia. Ja välillä saa kyllä koko kylä kuulla mistä on kyse.

Pahoittelen kiihtynyttä tilaani, vastaajista kaikki eivät ole kovin kypsyneellä tasolla välttämättä. Kuten en itse sen paremmin.

Alkuperäinen kirjoittaja dechs:
nii. mitäs otit. vielä ehtisit erota, mutta veikkaan että sen sijaan jatkat valittamista. älä huoli, jos et eroa niin ei sun tartte katsella sitä miestä kuin loppuikäs :headwall:

Myötätuntoa ja tukea toisille? Tyylikkäästi tosiasioita miettien.

Yhteistyössä