Mua niin pelottaa, että menee kemut pilalle?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vieras
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

vieras

Vieras
Mulla huomenna 30v synttärit. Järkätty hoitopaikat lapsille ja 1v2kk menossa ekan kerran hoitoon ja sekin toki jännittää hirmuisesti.

Tänään tuli käymään sitten iltasella pari kaveria, jotka huomenna myös tulossa. heillä oli lapsi jo yöhoidossa ja alkoi sitten kertoa että tämä lapsi on oksentanut eilen ja tänään pari kertaa. On ollut kuitenkin ihan normaali muuten, tämä avaukseni liittyy siihen siis:

http://kaksplus.fi/keskustelu/t1418037

Meidän 1v2kk oli tämän naisen sylissä pari kertaa hetken aikaa. Pesin tytön kädet ja laitoin vielä käsidesiäkin, kun kuulin tästä oksentelusta.

Arvatkaa miten paljon pelkään nyt, että lapsi saakin jonkun vatsataudin ja kaikki menee pipariksi ja kalliit sapuskat on jääkaapissa. Yli 20 vierasta tulossa siis.

Ja ekan kerran yli 2 vuoteen olisin nyt ottamassa itselleni hiukan aikaan ja juhlisin synttäreitä kavereiden kanssa. Ja nyt pelkään, että vatsatauti pilaa kaiken. :(

Alkuperäinen kirjoittaja Bonaire:
oksennustaudissa itämisaika on pari pvää..ellen ihan väärin muista..

Olen muutenkin tosi mahatautikammoinen enkä todellakaan kaipaa meille sellaista. Ja nyt vielä nämä juhlat tässä.

Voi hemmetti, kun poruttaa. On kyllä niiiiin väärin, jos mulla menee nyt huominen ilta pilalle.

MIKSI?!?! MIKSI ihmiset ei tajua, että pitää vähintään kysyä, että saako tulla käymään vaikka on tälläinen tilanne.

Eikö sinulla olisi hoitajaa joka hoitaisi vaikka lapsi nyt sattuisikin sairastumaan vatsatautiin. Pidät sitten vaikka nopsat juhlat . Älä hyvä ihminen stressaa asioista noin paljon. Jos juhlat haluaa pitää niin siinä ei yksi leikki-ikäisen vatsatauti tunnu missään.

Alkuperäinen kirjoittaja bdt:
Eikö sinulla olisi hoitajaa joka hoitaisi vaikka lapsi nyt sattuisikin sairastumaan vatsatautiin. Pidät sitten vaikka nopsat juhlat . Älä hyvä ihminen stressaa asioista noin paljon. Jos juhlat haluaa pitää niin siinä ei yksi leikki-ikäisen vatsatauti tunnu missään.

No kaksi isompaa lasta on menossa isälleni ja 1v2kk anopille. En osaa sanoa, että pitäisikö hänet vatsatautisena... ehkä... tai sitten ehkä niin että mies menisi sinne mukaan ja saisin pitää juhlani.

:(

Voi itku...

Mutta siis onko tuo välttämättä edes mitään vatsatautia, jos lapsi ollut ihan normaali oma itsensä ja ollut jopa hoidossakin. Hoidossakin kerran oksentanut, mutta ei ole lähetetty kotiin.

Yhteistyössä