R
raivotar
Vieras
Säälittää niin veli kun se on sen muijan alistuksessa.Akka pomottaa kun mikäkin ja määrää jopa mitä vaatteita veljeni saa ostaa ja pitää.Hitto että sapettaa tuollaiset akat.
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja raivotar:Säälittää niin veli kun se on sen muijan alistuksessa.Akka pomottaa kun mikäkin ja määrää jopa mitä vaatteita veljeni saa ostaa ja pitää.Hitto että sapettaa tuollaiset akat.
Alkuperäinen kirjoittaja Kassialma:Hymmm...Jospa antaisit heille tilaa olla he/perhe. Älä pistä nokkaa ampiaispesään ellei veli valita B)
Alkuperäinen kirjoittaja ap:Se että veljeni on aina ollut todella tarkka pukeutumisen suhteen ja aina viimesen päälle muotikuteissa kulkenut.Kun oli vielä yksinäinen niin kaiken rahansa laittoi aina vaatteisiin jne...Veljeni minulle itse sanoi joku aika sitten että kumpa saisi etes joskus päättää mitä vaatteita ostaa mutta ei.Juu,en aiokkaan sekautua niiden asioihin,mutta sanompa vaan siinä huushollissa muija tekee päätökset ja muilla ei ole sanomista.Ja veli parka tietty alistuu.
Alkuperäinen kirjoittaja niin:Alkuperäinen kirjoittaja ap:Se että veljeni on aina ollut todella tarkka pukeutumisen suhteen ja aina viimesen päälle muotikuteissa kulkenut.Kun oli vielä yksinäinen niin kaiken rahansa laittoi aina vaatteisiin jne...Veljeni minulle itse sanoi joku aika sitten että kumpa saisi etes joskus päättää mitä vaatteita ostaa mutta ei.Juu,en aiokkaan sekautua niiden asioihin,mutta sanompa vaan siinä huushollissa muija tekee päätökset ja muilla ei ole sanomista.Ja veli parka tietty alistuu.
Just. entäs teidän suhteessa? Katsoisitko hyvällä jos miehesi kulkisi kuten lapsettomana? käyttäisi rahat vaatteisiin?
Ja mitä järkeä on käyttää kaikki rahat vaatteisiin, vaikka lapsia ei olisikaan. KUka sellaisen miehen kanssa haluaisi olla? Kai sitä pitää säästää ensiasuntoa ym.
Alkuperäinen kirjoittaja ap:Alkuperäinen kirjoittaja niin:Alkuperäinen kirjoittaja ap:Se että veljeni on aina ollut todella tarkka pukeutumisen suhteen ja aina viimesen päälle muotikuteissa kulkenut.Kun oli vielä yksinäinen niin kaiken rahansa laittoi aina vaatteisiin jne...Veljeni minulle itse sanoi joku aika sitten että kumpa saisi etes joskus päättää mitä vaatteita ostaa mutta ei.Juu,en aiokkaan sekautua niiden asioihin,mutta sanompa vaan siinä huushollissa muija tekee päätökset ja muilla ei ole sanomista.Ja veli parka tietty alistuu.
Just. entäs teidän suhteessa? Katsoisitko hyvällä jos miehesi kulkisi kuten lapsettomana? käyttäisi rahat vaatteisiin?
Ja mitä järkeä on käyttää kaikki rahat vaatteisiin, vaikka lapsia ei olisikaan. KUka sellaisen miehen kanssa haluaisi olla? Kai sitä pitää säästää ensiasuntoa ym.
Voi helvetti!!!Mä en kuule nyt sitä tarkoitakkaan että rahat pitäs pistää vaatteisiin ja sellaisiin missä on nuorempana kulkenut.Siis sitä että silloin kun vaateetta pitää ostaa niin miski sen akan pitää saad valita ne vaatteet vaikka veljeni ei tykkäiskään???ja sen kyllä huomaa.Taitaa olla vaan ämmä niin mustis siitä kun pitää verkkareissa suurin piirtein kulkea.Ja kuule veli ei tuhlaile kun on perheellinen ja rahaa niillä on kyllä ihan tarpeeksi.Pointti oli siinä että miksi toisen pitää saada tehä kaikki päätöset suhteessa?
En mä aiokkaan sekautua,mutta tokihan se vähän säälittää jos toinen aina päättää kaiken mitä tehdään ja miten.Sen olen oppinut tässä 15vuoden aikana että puolin ja toisin pitää pystyä joustamaan ja asiat pitää pystyä sopimaan yhdessä ja kunnioittaa molempien mielipidettä.Eli väärin jos toinen ei ymmärrä että ei voi yksin määrätä mitä perheessä tehdään.Kuitenkin veli näyttää onnelliselta ja toivonkin että hän oppisi myös pitämään puolensa.Mutta elämä opettaa,toivottavasti.=)Alkuperäinen kirjoittaja niin:Alkuperäinen kirjoittaja ap:Alkuperäinen kirjoittaja niin:Alkuperäinen kirjoittaja ap:Se että veljeni on aina ollut todella tarkka pukeutumisen suhteen ja aina viimesen päälle muotikuteissa kulkenut.Kun oli vielä yksinäinen niin kaiken rahansa laittoi aina vaatteisiin jne...Veljeni minulle itse sanoi joku aika sitten että kumpa saisi etes joskus päättää mitä vaatteita ostaa mutta ei.Juu,en aiokkaan sekautua niiden asioihin,mutta sanompa vaan siinä huushollissa muija tekee päätökset ja muilla ei ole sanomista.Ja veli parka tietty alistuu.
Voi helvetti!!!Mä en kuule nyt sitä tarkoitakkaan että rahat pitäs pistää vaatteisiin ja sellaisiin missä on nuorempana kulkenut.Siis sitä että silloin kun vaateetta pitää ostaa niin miski sen akan pitää saad valita ne vaatteet vaikka veljeni ei tykkäiskään???ja sen kyllä huomaa.Taitaa olla vaan ämmä niin mustis siitä kun pitää verkkareissa suurin piirtein kulkea.Ja kuule veli ei tuhlaile kun on perheellinen ja rahaa niillä on kyllä ihan tarpeeksi.Pointti oli siinä että miksi toisen pitää saada tehä kaikki päätöset suhteessa?
ok. ymmärsin väärin. luulin, että tarkoitit, että veljesi pitää saada laittaa rahat muotikuteisiin vuokran ja lasten ruoan ym. sijasta. ja jos puoliso estelee, hän on määräilevä muija.
Voithan sanoa veljellesi, että yrittää pitää puolensa, mutta viisasta on kuitenkin olla sekaantumatta toisten parisuhteeseen, koska/jos veljesi on aikuinen ihminen.
Alkuperäinen kirjoittaja ap:Veljeni minulle itse sanoi joku aika sitten että kumpa saisi etes joskus päättää mitä vaatteita ostaa mutta ei.
Alkuperäinen kirjoittaja ap:Se että veljeni on aina ollut todella tarkka pukeutumisen suhteen ja aina viimesen päälle muotikuteissa kulkenut.Kun oli vielä yksinäinen niin kaiken rahansa laittoi aina vaatteisiin jne...Veljeni minulle itse sanoi joku aika sitten että kumpa saisi etes joskus päättää mitä vaatteita ostaa mutta ei.Juu,en aiokkaan sekautua niiden asioihin,mutta sanompa vaan siinä huushollissa muija tekee päätökset ja muilla ei ole sanomista.Ja veli parka tietty alistuu.