Mua nauratti tänään kauheasti kaupassa

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Gloria
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

Gloria

Aktiivinen jäsen
03.06.2004
9 087
1
36
..ja säälitti.

Nainen 50v ja mies 50v olivat kassajonossa edelläni. Nainen ryhtyi raivoamaan miehelleen kolmesta olutpullosta. Keskusteli meni jotenkin näin:

Nainen: Ja mitä noi kaljat tekee kärryssä
Mies (paniikissa): No kun tulee niitä saunavieraita, niin ajattelin, että yhdet otetaan.
N (aivan raivona, huutaen): Että meinasit juottaa kavereitas meidän saunassa?
M(hattu kädessä-tyylillä):Ei kun ajattelin että yhdet otetaan vaan.
N:Ei kun viet ne heti pois, ostakoot omat juomansa jos ryypätä pitää

..ja mies lähti nöyränä kuljettamaan kaljoja pois.

Kuinka tossun alla voi mies olla? Kamalaa!

Ja tämän kuulemiselta ei voinut välttyä, daami oli niin kovaääninen.

Ja mä arvasin tän, että täällä otetaan tämä alkoholismi esiin. Mä olen alkoholistin tytär. Se mies ei todellakaan ollut sellainen, joka yhden saunakaljan jälkeen ajaa vaimon ja lapset pihalle.

Alkuperäinen kirjoittaja isoäiti mölykylästä;25141877:
ja ulkonäkökö kertoo kaiken, voi miten sinisilmäistä

Kyllä siinä pariskunnassa oli täysin selvää, että jos joku joutuu lähtemään yön selkään, niin se on se miehen reppana.

Mä olen 15 vuotta katsellut dokaamista, siihen asti, että äiti tapettiin ryyppyporukan tappelussa silloin kun itse olin 17 v. Mä kyllä osaan alkoholismin ja väkivaltaiset miehet tunnistaa.

Tuntuu siltä, että tässä on ihan joku muu sinisilmäisen, nimittäin sinä. Sinisilmäinen tyranneille vaimoille ja naisille.

:headwall:
Kyllä siinä pariskunnassa oli täysin selvää, että jos joku joutuu lähtemään yön selkään, niin se on se miehen reppana.

Mä olen 15 vuotta katsellut dokaamista, siihen asti, että äiti tapettiin ryyppyporukan tappelussa silloin kun itse olin 17 v. Mä kyllä osaan alkoholismin ja väkivaltaiset miehet tunnistaa.

Tuntuu siltä, että tässä on ihan joku muu sinisilmäisen, nimittäin sinä. Sinisilmäinen tyranneille vaimoille ja naisille.
:laugh: siihen tunnistamiseen ei yksi juopotteleva isä riitä. matalissa vesissä ne isot kalat kutee

Entäs riittääkö yksi alkoholiin kuollut äiti?

Mä oikeastaan arvasin, että joku tulee tähän lässyttämään tuota väkivaltaista alkoholistia.

Usko pois, tässä päihinsä saa ainoastaan se mies, jos uskaltaa ilman vaimon lupaa ottaa saunakaljan.

Meidän kaupassa kävi keväällä eräs vanhempi mies kukkaostoksilla. Tuli sitten puolen tunnin päästä takaisin anomaan, jos voisi vaihtaa kukat, kun ei ne vaimolle kelvanneetkaan. Kävi niin sääliksi, että suostuin vaihtoon.

Kyllähän noita kamalia pirttihirmuja näkee aina välillä kaupassa, kohtelevat miestä kuin pikkulasta, jota määräillään ja jolle kerrotaan, mitä saa ostaa ja mitä ei. Ja sitten mies vielä maksaa ne ostokset..

Alkuperäinen kirjoittaja isoäiti mölykylästä;25141911:
:headwall::laugh: siihen tunnistamiseen ei yksi juopotteleva isä riitä. matalissa vesissä ne isot kalat kutee

No on siinä kuitenkin vuosien kokemus takana, joten en mä lähtis ihan vähättelemäänkään. Ja miten itse voisit 'haistaa' totuuden paremmin vaikka et ollut edes paikalla.

Tollasissa tilanteissa sen kyllä huomaa, että onko kyse tossun alla olemisesta vai muusta. Ei tarvi olla edes lähiomaisten alkoholi taustaa sen vaistoakseen.

Ja noita näkee aika paljonkin, kun nainen tamppaa miestä kunnolla.
Jos ap:n tarinassa kyse olisi ollut vaikka kolmesta makkarapaketista eikä kaljoista, niin olisiki mies sillon ollut ahne tms. ?

Yhteistyössä