8
88
Vieras
Etenkin siis oma äitini lähes aina kun tapaamme muistaa muistuttaa siitä, miten olen ikäiseksi hänen mielestään niin vanhan näköinen. Esim. "eipä kyllä uskoisi, että tuo sirpa/leena/riitta/maija jne on jo yli kolmekymppinen ja näyttää niin paljon sua nuoremmalta".
Tai esim. sanomalla "joo se Pirjo on saman ikäinen,kuin sinä, mutta näyttää kyllä niin paljon nuoremmalta".
Olen siis 24-vuotias ja kolmekymppiset näyttävät nuoremmalta, kuin minä.
En pidä kolmekymppisiä vanhoina, mutta koen nuo kommentit loukkauksena ja sellaisina, että ne ovat negatiivisia kommentteja ulkonäöstäni.
Olen terve, elän terveellisesti, minulla on pitkät paksut hiukset ja pukeudun, kuten parikymppiset. Joten MINKÄ MINÄ SILLE VOIN, jos näytän vanhemmalta...
;/
Tai esim. sanomalla "joo se Pirjo on saman ikäinen,kuin sinä, mutta näyttää kyllä niin paljon nuoremmalta".
Olen siis 24-vuotias ja kolmekymppiset näyttävät nuoremmalta, kuin minä.
En pidä kolmekymppisiä vanhoina, mutta koen nuo kommentit loukkauksena ja sellaisina, että ne ovat negatiivisia kommentteja ulkonäöstäni.
Olen terve, elän terveellisesti, minulla on pitkät paksut hiukset ja pukeudun, kuten parikymppiset. Joten MINKÄ MINÄ SILLE VOIN, jos näytän vanhemmalta...
;/